Aholan maastaveto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja misseb
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Kraftwerk n
Se on kuule aivan sille sama paljonko vedät ekalla kerralla maasta. Kehitysnopeus se sitä lahjakkuutta on. Kaikilla on lähtötilanne erilainen.

Huojentava kommentti, koska kokeiltiin eilen kaverin kans mavessa ekaa kertaa isompii painoja. Kaveri otti 110 kevyesti, mul menis ehkä 80 hikisesti...

Originally posted by Kraftwerk n
Se on kuule aivan sille sama paljonko vedät ekalla kerralla maasta. Kehitysnopeus se sitä lahjakkuutta on. Kaikilla on lähtötilanne erilainen.

oon sit varmaan "kauheen" lahjakas, ku vedän maasta aika hyväl tekniikal n. 10 x 90 kg ja tohon tietenkin plussataan ne 2.5 kilon varmistimet:) haluisin kesällä saada ykkösellä jotain reilut 150 kg, vaik en oo tosiaan kokeillu ykköstä vielä kertaakaan, enkä usko, et se on mulla verratavissa noihn sarjapainoihin.

Originally posted by ZeiZei
oon sit varmaan "kauheen" lahjakas, ku vedän maasta aika hyväl tekniikal n. 10 x 90 kg ja tohon tietenkin plussataan ne 2.5 kilon varmistimet:) haluisin kesällä saada ykkösellä jotain reilut 150 kg, vaik en oo tosiaan kokeillu ykköstä vielä kertaakaan, enkä usko, et se on mulla verratavissa noihn sarjapainoihin.

Oothan sä. Mulla on ikää kolmisen vuotta enemmän mutta vedän suunnilleen saman verran kuin sinä. Tai sitten minä en ole ollenkaan lahjakas. Suorastaan paska.

Originally posted by Naskali
Tai sitten minä en ole ollenkaan lahjakas. Suorastaan paska.

Voit lohduttautua sillä, että olet kuitenkin melko älykäs. Olin pari vuotta vanhempi, ennen kuin tajusin saman asian. Siis omalta kohdaltani :)

Mä oon nyt tehnyt mavea muutaman kerran, 110kilol menee kymppi, eli olisko maksimi jotain 140kg. :( Ja siis noita muutamia kertoja ennen ei minkäänlaista muuta selkätreeniä. Mutta täytyy kyllä nostaa hattua niille jotka tempoo 200kiloa 16 kesäsenä. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom