Ahistaako teitä miesten tuijottelu salilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei yhtään - joskaan en usko, että siellä kovin paljoa ketään tuijotetaan.

Tosin tiedän, että naiset kuvittelevat näitä juttuja; minäkin tunnen naisia jotka eivät kehtaa mennä sekasalille "kun miehet tuijottaa."
Niin varmaan.

Oikeasti omaan treeninsä keskittyvä ihminen ei jouda toisten tekemisillä päätään vaivaamaan ja jos joku pidempään katsookin niin eikö huomion voi ottaa positiivisena?
 
Ei sellainen ohimennen tehty vilkuilu vielä mitään haittaa, otan sen vaan positiivisena huomiona (ellei oo valtava mahaturvotuspäivä ja liian tiukka toppi mukana). Tosi harvoin tosiaan mitään suoranaista tuijottelua onneks tapahtuu. Kerran entisellä salilla tein pec deckiä masiinassa ja joku keski-ikäinen ukko asettui parin metrin päähän pienen pöydän ääreen suoraan vastapäätä pällistelemään, silloin oli ongelmia pitää pokka. Muutenkin mulla on salilla yleensä niin hyvä fiilis, että repeilen helposti kaikkeen epänormaaliin toimintaan kuten liian intensiiviseen tuijotteluun. Vähän huono kohde siis.
 
Jos multa kysyttäisiin, niin kukaan ei ole koskaan ikinä milloinkaan kattonut mua salilla. Mutta se johtuu siitä että olen puusilmä ja ovat onnistuneet tiirailemaan vaivihkaa ja peilien kautta. Jos hypoteettisesti ajatellaan että joku katselisi, niin ei haittaa. En oikein osaa olla yhtään häveliäs vartaloni suhteen, ei se katseesta kulu. Ja itsekin tykkään katsella sekä mies- että naisvartaloita, ihan vaan esteettisistä syistä.
 
Olen monta kertaa todistanut salilla tilanteen, missä mies on tuijottanut naista. Ja myös naiset tuijottavat toisia naisia. Naisen tuijotus häiritsee minua ehkä jossain määrin enemmän kuin miehen tuijotus. Miehen tuijotus häiritsee silloin, jos hän tulee lähelle tuijottamaan. Ei tuota nyt onneksi kovin usein tapahdu.
 
Mä en kans oikein huomaa mitään, mutta tuskin kukaan mua siellä katteleekaan :). Vähän häiritsee ihan vaan omalta osaltani se, jos on oma asento huono, esim scotissa tissit liikaa esillä. Ite tykkään kyllä katsella muiden treenaamista, mutta en tietty tuijottele. Eli saahan ne muutkin kattella.
 
Mä katselen salilla kyllä muita ihmisiä, mutta en mielestäni tuijota. Kesken sarjan en kyllä jotenkin kehtaa, kun musta tuntuu että häiritsen intensiivistä suoritusta :D musta se on normaalia katsoa? Ja jos mua joku kattoo, niin suhtaudun yleensä positiivisesti. Yleensä kun keskittyy vaan siihen omaan tekemiseen, niin ei muiden tuijotusta huomaa. :puntti:
 
Ehkä joskus alkuaikoina, mutta ei nykyisin. Käyn salilla, jossa on hyvin harvoin muita naisia paikalla. Lisäksi yhteistreeneissä olen ainoa nainen, joten pidän kai jo kohta itseäni yhtenä äijistä :D Saa katella, jos jostakusta siltä tuntuu. Tuskin huomaan.
 
Mua on tainnut viimeisen 12-13 vuoden aikana häiritä kunnolla vain yksi tyyppi. Sellainen maailman tiukimpiin tirkooseihin pukeutunut herrasmies. Trikoot oli niin tiukat että niillä sen nöpöttävillä nänneillä ois voinu puhkoa lasia ja shortsien läpi pystyi muodostamaan kattavan kuvan herran kikkelsvaagenista. Tyyppi saattoi tulla todella liki ja tuijottaa. Peilin kautta tai ihan rehellisesti silmästä silmään naamatusten. Taisin kerran sille jotain äsähtää.

Mutta mä menen yleensä niin omia ratojani napit korvilla, etten edes jaksa vaivautua ajattelemaan jos joku mun löysät paidat + 13v vanhat kollarit -lookista kiihottuu. Käyn niin pienellä salilla että siellä ollaan melko lähekkäin joka tapauksessa ja ihan järki-ihmisiä ollaan.

Kaikki eivät edes tajua tuijottavansa mitenkään häiritsevästi. Osa on seurailijoita, tyyliin "mitähän liikettä se tekee, paljonkohan sillä on painoja tossa, meneeköhän toi tekniikka nyt ihan oikein" jne.

Voihan se totta kai olla joku runkkarikin. Ainahan sellasia joka paikassa on nurkat täynnä. Vähintään haistelevat kuntopyörän penkin lähdettyäsi salilta.
 
Tarpeeks vanha ja ruma, niin ei kukaan kattele... eiku...

Ainoat "häiritsijät" tähän mennessä on olleet miehiä jotka tulee kehumaan kyykkytekniikkaa. Nyt harvemmin tarttee siitäkään kauheudesta kärsiä, kun käyn työpaikan salilla alkuiltapäivästä, eikä siellä oo mun lisäksi yleensä ketään, paitsi se yksi intialainen joka tekee farkut jalassa haukkaria ja vinopenaa ja lähtee yleensä aika pian karkuun mut nähtyään.

Yleensä oon laittanut kaikki katselut sen piikkiin, että tuleehan sitä nyt itsekin joskus vilkuiltua, millä tekniikalla ja painoilla muut tekee...
 
Satunnaisesti tähän törmää. Kyllä selkeä tuijottaminen ehkä hieman häiritsee, sitten jos siihen lisätään jotain silmäniskuja tmv. niin häiritsee vielä enemmän, varmaan menee jo jonkin seksuaalisen häirinnän puolelle sellainen, en tiedä. Mutta sellainen "vaivihkaa" vilkuilu, josta on mahdollisesti jäänyt kiinni, ei haittaa, sillä harrastan sitä itsekin ja tietysti jos ei jää kiinni, niin en ole edes tietoinen asiasta. Se nyt on selvää, että ei porukka siellä salilla sokeana kulje, katse kiinnittyy ihmisiin niin hyvässä kuin pahassa. Omalla kohdalla tietysti toivon sen olevan hyvässä :rolleyes: Olen kyllä huomannut, että jos itse olen mukavuusalueeni ulkopuolella, esim. treenannut sellaisissa vermeissä, että nännieni nöpöttäminen näkyy, olen jotenkin herkempi kuvittelemaan tuota tuijotusta, koska häpeän nöpöttäviä nännejäni. Onneksi löysin urheiluliivit, joista ei pahemmin enää nöpötykset näy lävitse, niin on ollut mukavampi reenata. Myönnän kyllä, että tuijoittajan omalla ulkoisella habituksella on vaikutusta siihen, miten häiritsevänä sitä pidän vrt. hyvännäköinen mies/nainen vrs. "limainen hikimies/ylimielisen oloinen akka".
 
Mua tuijoteltiin eniten kun olin viimesilläni raskaana. Sillon tuijotti ihan kaikki. Siihen tottui niin että nyt 4kk vanhan pojan äitinä ei haittaa jos joku mua katselee. Viimeks on häirinnyt tuijottelu kun yks vähän limasen oloinen keski-ikäinen äijä tuijotteli parikymppisiä kauniita tyttöjä. Teki mieli mennä ärähtää vaikka asia ei mulle kuulunut;) Ihmetystä aiheuttaa kun eräs hyvin nuoren näköinen mies tuijotti mua kerran salilla. Mietin tykkääkö hän kolmekymppisistä naisista vai olinko itse sattunut tiirailemaan häntä liian selvästi. Oli meinaan ihan hyvinmuodostuneet hartialihakset... Jos joku samaa ikäluokkaa oleva yrittää katsella tai tulee hieromaan tuttavuutta, yritän ilmaista selkeästi että olen varattu. Tai sitten otan vain bitch-asenteen jos sattuu olemaan sellanen päivä. Eli vastaan hyvin lyhyesti ja käännän selän.
 
Naisen tuijotus häiritsee minua ehkä jossain määrin enemmän kuin miehen tuijotus. Miehen tuijotus häiritsee silloin, jos hän tulee lähelle tuijottamaan. Ei tuota nyt onneksi kovin usein tapahdu.


Samaa mieltä tuosta, naisen tuijotus häiritsee enemmän. Niin aina rupee miettiin mitähän nyt...( ja ajatukseni sillon : joo tiedän näytän hölmöltä tiedän, mutta yritän tehdä asialle edes jotain)
 
65512385ec0c77252006dded4f28b98c.jpg


Tuli mieleen tää...

Mut ok, jos ei ole kyse ihan tuosta niin joo, vaikea kuvitella että häiritsisi, ellei ole joku todella creepy pervo runkkari joka haisee pahalle ja on likainen ja tunkee väkisin iholle tai luukuttaa kukkoaan näkyvästi jossain nurkassa kuola suupielestä valuen. Muuten mä oisin ainakin ihan fine sen asian kanssa jos joku ihaillen katselisi. Sehän olisi ihan unelma jos naiset katselisi kateudesta ja miehet ihastuksesta.

Jos oikein häiritsee niin toki naisten sali on vaihtoehto, monissa paikoissa on erikseen tarjolla joku sellainen puoli minne ei miehet saa tulla. Sitten ei miehet tuijottele.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom