Ahistaako teitä miesten tuijottelu salilla?

Tuli tässä mieleen, että kuinka liukuva raja ihmisillä on siinä, mikä on vilkuilua, katsomista ja tuijottamista. Mun mittapuulla kun kaikki ovat eri asioita, joista viimeinen saattaa joskus semisti häiritä ja mulle on opetettu sen olevan myös epäkohteliasta käytöstä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sellainen ällö vallankäytöksi tarkoitettu tuijottelu nyt häiritsee kaikkialla. Salillakin. Mutta pikkusiskoni osaa homman: se mulkoilee takas. Mä oon liian kiltti tollaseen, ajattelen, että ehkäpä sillä tuijottajareppanalla ei muita iloja elämässään ole:).

Musta tuntuu, että salilla tuijotetaan erityisesti epävarmalta vaikuttavaa tulokasta. Kun aloin käymään salilla, ärsytti kun porukka mulkoili. Sain hyvän ohjelman, rutiinin ja koko ajan varmuutta - ja jossain vaiheessa tajusin että sain olla rauhassa katseilta. Joku mieskin on sanonut salille menon välttelemiseen tuon karskien äijien tuijottelun ja arvioinnin. Kaipa se ase siihen voisi olla vaan keskittyminen omaan juttuun, ja tarvittaessa hymy ja keskisormi?
 
Joo, jos puuhastelee jotain uutta juttua salilla tai menee uudelle salille ja joutuu koko ajan pälyilemään mistä löytyy kaikki pelit ja vehkeet ja miten ne toimii, niin siinä epävarmuudessa tuntuu keräävän katseita erityisesti. Täytyy vaan sitte keskittyä siihen omaan juttuun ja yrittää unohtaa ympäristö. Saattaa sitä tutulla salilla ennennäkemättömiä tulokkaita itsekin vilkuilla vahingossa sivusilmällä, vaikka ei siinä mitään pahaa tarkoita/yrittää välttää häiritsevää mulkoilua.
 
Katselu ei hauttaa (harrastan itsekin :D ), tuijottelijoita ei onneks nykyisellä salilla olekaan. Tai sitten en vaan huomaa niitä, mikä sekin on ihan mahdollista, kun kuljen laput silmillä ja napit korvissa :D
 
En oo huomannu että kukaan tuijottaa. Enemmän vituttaa joittenkin ES jonnejen kommentointi ku oottavat penkki vuoroa. Tiedän kyllä ite mitä painoja miulla on tangossa, ei tarvi kommentoida niitä.
 
Riippuu tietysti, kuka tuijottaa ;). No tosiasiassa oon kyllä ihan tyytyväinen, jos joku ihailevasti katselee. En nyt kuitenkaan se kaikista parhaassa kunnossa oleva nainen salilla ole. Monesti kyllä, jos joku katsoo, oon varma että tyyppi tujotteilee pääasiassa mun tekniikkavirheitä, mun suupielessä on hammastahnaa tms :D. Toisaalta, en kyllä mielellään tee niitä liikkeitä, joissa täytyy olla ns. perse pitkällä.
 
No vttu ahistaa ahistaa ahistaa! Ja naiset yhtälailla. Oon yrittäny ratkaista asiaa kuulokkeilla, joissa on ihan sama mitä pauhaa, kunhan soi kovaa. Ollu tää pulma jo alkuajoista lähtien. Sillon opettelin vielä reenaamaanki kovaa ni stna ku ahisti. Noi kuulokkeet päässä ei kuule omia ähinöitään ni uskaltaa reenata kovempaa.
Kyllä mä sit oon överisosiaalinen sit ku juttuihin pääsen, mut randomit vilkuilut vtuttaa ja ahistaa.

Huomasin muuten kun kävin Köpiksessä treenaamassa että tuijottelu oli erilaista, se oli avoimempaa mutta tuli sillai hymyssäsuin. Tuli tervetullut olo vaikkei mitään sanottukaan. Suomessa jengi haluais varmaan tuijottaa mutteivät kehtaa ja sit häpeillen peilien kautta vilkuilevat. Muutan siis Tanskaan.
 
Ei minnuu tuijoteta. Olen nyt uudella salilla niin jotkut kyllä sitten kattelee mun treeniä ja jopa KESKUSTELEVAT siitä. Olen salakuunnellut. Siinäpähä kattelee ja keskustelee koha eivät tuu besserwisseröimään mitään.
 
65512385ec0c77252006dded4f28b98c.jpg


Tuli mieleen tää...

Mut ok, jos ei ole kyse ihan tuosta niin joo, vaikea kuvitella että häiritsisi, ellei ole joku todella creepy pervo runkkari joka haisee pahalle ja on likainen ja tunkee väkisin iholle tai luukuttaa kukkoaan näkyvästi jossain nurkassa kuola suupielestä valuen. Muuten mä oisin ainakin ihan fine sen asian kanssa jos joku ihaillen katselisi. Sehän olisi ihan unelma jos naiset katselisi kateudesta ja miehet ihastuksesta.

Jos oikein häiritsee niin toki naisten sali on vaihtoehto, monissa paikoissa on erikseen tarjolla joku sellainen puoli minne ei miehet saa tulla. Sitten ei miehet tuijottele.

no voi hemmetti!!
mun ei ois tarttenu kirjottaa omaa kommenttia ollenkaa! :D
Allekirjotan tän iha täysin!! :worship:
 
No ei tosiaan haittaa. Harrastan itsekin kyyläystä sen verran että enpä olisi mikään sanomaan että "hei, älä töllää siinä :D ". Ehkä välillä kyllä tulee semmoinen fiilis että "näkiköhän/kuulikohan kukaan" jos vaikka vahingossa laulaa musiikin mukana, mutta sittenhän ne pitää mua vaan ihan omana itsenäni, eli vähän hulluna :D
 
Minua ei ole tainnut salilla kukaan varsinaisesti tuijottaa, vilkuillut vain peilin kautta ja se ei kyllä häiritse. Teen itse samaa, sarjojen välissä tulee vähän vilkuiltua ympärille mitä muut tekee ja millä tekniikalla, saa inspiraatiota omiin treeneihin :'D Eksyneenä uudella salilla sitä tosiaan saattaa kerätä vähän ylimääräistä huomiota, mutta tästäkin mulla on vain positiivisia kokemuksia eli hetken kun on pyörinyt ihan pihalla tai taistellut jonkun laitteen säätöjen kanssa niin on joku konkari tullut tarjoamaan apua :)

Mutta sanottakoon vielä että jos joku ihan tuijottamalla tuijottaisi, intensiivisesti ja pitkään niin kyllä se saattaisi vähän häiritä :D Ensin varmaan miettisi että onko housut revennyt / muuta yhtä hupaisaa, mutta jos kaikki näyttäisi peilissä normaalilta ja tuijotus vaan jatkuisi niin varmaan (päivästä riippuen) menisin kysymään että onko jotain asiaa tai vaihtaisin vähin äänin eri puolelle salia.
 
Nyt ahistaa. Treenit häiriintyy ku liikaa hyviä perseitä tuijoteltava salilla. Yritän olla tuijottamatta miehiä mut väkisin katse harhautuu niihin reenattuihin pakaroihin. Hitsi. Tulis syksy niin loppus tääki viiraus.
 
Nyt ahistaa. Treenit häiriintyy ku liikaa hyviä perseitä tuijoteltava salilla. Yritän olla tuijottamatta miehiä mut väkisin katse harhautuu niihin reenattuihin pakaroihin. Hitsi. Tulis syksy niin loppus tääki viiraus.
Heh, mun salilla ei "onneksi" käy juuri mieleisiä miehiä, jotka häiritsisi keskittymistä. Pitäisköhän vaihtaa salia... :rolleyes:
 
No ahdistaa, jos on joku oikeesti yli 35 vuotias tai muuten ahdistavasti tuijotteleva, ite oon kohta joskus 18:confused:
Hih, näin ne asiat muuttuu. Minä en muuta toivoiskaan kuin että edes joku yli 35v tuijottelis. Ja mielellään ahdistelevasti. :oops::D
 
En ole tuijotteluita enkä katseita huomannut, onneksi. Keskityn pääasiassa omaan tekemiseeni, joten en juurikaan katsele muita salilla.

Jos vilkuilua joskus näkisi miettisin kuitenkin, että kyylää miten noin surkeilla painoilla nainen voikaan treenata...
 
Tulloohan noita kaikenlaisia tui'otuksia, mutta tulukoon. Siinähän sitten tui'ottavat, jos eivät aiemmin ole nähneet oranginkouraista ylipainoista 34 v. mammaa kuntosalilla huhkimasa ;)
Kahtokoot vaekka koko rahalla, ee ne miun pärse ja disuset tui'ottelemalla kulu ;)
 
Miehet yleensä osaa katsella hyvän maun rajoissa, ainakin tämmöistä peruspirkkoa, ja heitä jotka eivät osaa voikin sit mulkasta murhaavasti, jolloin yleensä tajuavat lopettaa töllistelyn, mutta murhaava mulkaisu ei tunnu toimivan uimahallien pesutiloissa kyylääviin akkoihin. Mikä herran tähren voi olla syynä, ettei jotkut eukot tajua hyviä tapoja ja ymmärrä olla mollottelematta o_O Oonkin tässä miettiny aikuiselle ihmiselle sopivia tapoja näyttää keskisormea ilman että itse vaikuttaa vajaaälyiseltä. Sellaista ei taida olla :D Ei se taida auttaa muu ku asettaa henkiset pallit oikoseen ja nauttia huomiosta :hyper:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom