"Agre" Thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vedossa tulee rullailtua tankoa ja mietittyä tekniikkaa ja nostoa, puristella tankoa ja sellasta. kyykkyyn ei oikeestaan o mitää erikoista muutaku alas ja ylös. penkissä tulee heiluttua edestakasin tuntikaupalla (ihan ku se auttais) ja eräs kaveri varmistamassa joskus sanoki et "lakkaa nyt nussimasta sitä penkkiä ja nosta" voitte arvata kuinka paljon alko naurattaa ja miten rauta nousi sen jälkeen :)
mutta noin iha yleisesti pitkä keskittyminen ennen nostoja, samase onko musaa vai ei, kauniisti naisista saa hiukan lisäbuustia, sääli että niitä käy niin vähän paikallisella salilla :(

tommih sanoi:
Ja joskus tulee kans ajateltuu jotain hyvännäköst muijaa esim pohkeita tai jotain pitkää sarjaa tehdessä.

No tämähän nyt pilaa hyvänkin keskittymisen takuulla. :D Veri pakenee väkisinkin ihan vääriin "lihaksiin". :evil:

Lähinnä se salille lähtö vaatii joskus melkoista meditaatiota, "pakkaa laukku, avaa ovi, kävele, ny on mentävä saatana vai oonko mää joku etelän vetelä..."
I can relate to that! Mulle koko sali on pelkkää mediaatiota. Musiikki vain häiritsisi. Samoin raivona oleminen: mä en pysty ollenkaan teeenaamaan, jos mun kädet tärisee raivosta. Pitää sulkea kaikki pois mielestä, että voi keskittyä treeniin. Mä olen ihan jossain sub-tilassa, kun mä väännän rautaa. En edes aina välttämättä tajua heti, jos joku tulee kesken treenin jotain sanomaan. Mua valmistelee se 15 min lämmittely treeniin. Vedän täysiä crosserilla ja mietin läpi ohjelman. Katon laitteet siitä aitiopaikalta ja rupeen vajoamaan. Sub-tila. Jea! :rock:

Mielenkiintoinen thread... Eipä moni mimmi ole vastannut joten vastataan nyt sitten...

Mun on pakko sanoa että kunnon raskas musiikki saa kummasti treenin kuljemaan :worship: Mayor's ja muut metallia/rockia soittavat salit...
Wolfilla moisesta ei pääse nauttimaan :( joten psyykkaan itseäni treeniin:

käyn matkalla salille treenikerran yksityiskohtaisesti läpi
tapana on rankan sarjan ollessa edessä kunnolla keskittyä edessä olevaan suoritukseen: hengitän syvään ja tuijotan joko painoa tai mahdollisesti itseäni peilistä ajatus "sinä perrrrrrrrkele teet tämän! sähän teet sen! takasin ei ole menemistä jos et onnistu!" mielessä <- sitä pyrkii vihastumaan itsellensä ja näyttämään itsellensä että minkämoinen mimmi sitä oikein ollaan.

Suorituksen alussa sitten vaan psyykkausta että "LIGHT WEIGHT! Helposti menee! Ei tunnu missään!".. Kun tuntuu ettei mene enää yhtään käskee itsensä puristaman vielä pari toistoa, ja yleensä se meneekin, mutta sitten ollaan kyllä jo niin piipussa että hei hulinaa..

Mua auttaa saamaan kunnon tehot irti itestäni myös ajatus niistä kusipäistä jotka ovat kiusanneet/arvostelleet joskus tai katsoneet pitkin nenän vartta tai jotain muuta yhtä typerää, mieleen siis vaan ajatus "vittu ne/se ei tiedä mistä mitään! ne ei tiä mistä puhuu! ne ei tiä mihinkä musta on! mä vielä näytän niille! mä teen sen mistä ne vaan haaveilee! ja mä teen sen NYT!" ja raudat nousemaan!
Joku tollaseen muistoon liittyvä kappale voi myös laukaista sellasen vihan päälle että alta pois tai syön teidät! :curs:

Tiukan sarjan ne pari viimeistä toodella tuskaista toistoa usein auttaa viemään läpi pieni huutaminen/karjuminen. Päästää paineita ulos ja se "huuto" on ikäänkuin viesti itelle "vielä menee, näytä mihin pystyt".. nojoo, se vaan auttaa :D

-edit- niin ja joo kunnon treenikamu auttaa mua kummasti. Kun joku on karjumassa viereessä että "vielä menee, viele menee! pari vielä"

Myös ajatus siitä että teen tämän vain itseni takia ja jokaisella tuskaisella loppuun viedyllä sarjalla olen lähempänä tavoitettani... ja jokainen veto jota en viä loppuun on aivan turha.. vain loppuun viedyillä on merkitystä! Ikinä ei pääse tavoitteeseensa jos vedä aina täysillä niin että tuntuu! Kisalavat kutsuu! Ja sen eteen täytyy tehdä töitä ja paljon! WORK! HARD WORK! :whip:

Vihaisen oloinen nainen tuo edellä kirjoittanut.

Yleensä perusharjoituksessa en tarvitse mitään psyykkausta.
Maksimiykkösissä pään tyhjennys ja keskittyminen suoritukseen auttaa minulla. Tieto siitä, että se tanko painaa tällä kertaa paljon (siis minulle paljon) hoitaa sitten sen adrenaliinin erityksen.

Tahvo Tohveli sanoi:
Vihaisen oloinen nainen tuo edellä kirjoittanut.
:evil:
----
Nii tohon omaan juttuun unohtu lisätä vielä että jos salilta kuuluu kovaääninen "PERRRRRRRRRRRRRRRRRRRKELE!" ni se olen luultavasti sitten minä :hyper: (vai mitä Ironbutt ja ZeiZei?)... Jos ääni siis kuuluu naiselle...
Voi joku asiasta tietämätön yllättyä kun huomaa kenestä ääni lähtee... millanen ääni heiveröisestä "pikkytytöstä" voi lähteä

-finish perrrrrrrrrrkele-

Eipä sitä sen kummempia agreja yleensä salille tarvitse.
Kova keskittyminen siihen mitä on tekemässä. Tosin tänään taloyhtiön salilla yksin siellä ollessani ja penkkiin lämmittelyjen jälkeen ensimmäiset varsinaiset sarjapainot ladottuani (jumalaton latominen, huh) eli 100kg ja sillä oli tarkoitus 8 toiston sarja paukuttaa, sillä tässä on nyt jokaisena penkkipäivänä punttitreenin tauon jälkeen uudelleen aloitettuani saanut yhden toiston enemmän satasella, joita aluksi meni vaan kolme. Noh, lihasmuisti unohti mut tänään ja jätti suht vittumaiseen tilanteeseen 7 ja ½ toistoon ja tanko rinnalle.
Silti yllättävän helposti ja kivuttomasti pysty tangon syliin rullaamaan ja sitä kautta karkuun alta. kyllä silti vähän säikähti ja seuraavaan sarjaan tuntu agrea löytyvän kummasti taas enemmän. :whip:

Kaikista kovin motivaattori on joku nätti emäntä samalla puolella. Kuka helvetti nyt siinä kehtaa jättää painot rinnalle kun donnat katselee... ja aina nousee vähän extraa... ;)

Musiikilla on varsin suuri vaikutus. Rammsteinia kun tykittää oikein kunnolla niin testot virtaa. Eniten agrea nostaa kuitenkin kun joku vielä kyniksempi kuin minä käy vaihtaas saksalaisen testojyräindustrialin dazen superheroon. :evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Metalli pauhaamaan ja rauta nousee! Erityistä psyykkausta en koko aikaa käytä, mutta viimeiset toistot saatan vetää ajatuksen kanssa, tyyliin: "Vitun kynäniska!" "Oot yhtä säälittävän kokonen ens vuonnaki ellet saa tota nyt ylös!" Ja tietenkin paras :D .. "Ykskään eukko ei kattelis tollasta kynistä!"

:curs: Minä ajattelen aina erästä jätkää joka vei multa avovaimon! monta ennätystä on menny rikki tällä valmistautumisella..adrealiini nousee aika tavalla ainakin.

Lisää vihaisia naisia... :D Treenifiilistä/-agrea saa kehittyä useillakin tavoilla. Zannazin (ja monen muunkin) mainitsema raskas musa lienee yksi parhaimmista keinoista (onneksi Silverillä soi useimmiten Radio City!). :rock: Samoin tuo "mä vielä näytän niille..."-asenne toimii meikäläisellä, silloin kun puristetaan niitä viimeisiä toistoja - niin hyvässä kuin pahassakin, ts. joko ajattelen jotain epämiellyttävää ihmistä tyyliin "v**tu mä oon parempi kuin se-ja-se, näkispä mut nyt, ei taatusti pysty tähän stnan narukäsi" tai sitten sitä, miten joku erittäin kiva ihminen olisi ylpeä minusta, kun näkisi minun jaksavan sarjan loppuun asti :) Ja kyllähän se perisuomalainen "sehän nousee kun se pannaan nousemaan, perkele"-uho toimii myös vallan loistavasti!

Zannazille vielä :worship: ja :thumbs:, sulla on oikeasti asennetta! Jatka vaan samaan malliin, tulet varmasti pääsemään pitkälle tuolla tyylillä!

Mun agrena treenaamine ei oo mitää huutelua tai toisten seiniin nakkelemista. Ennen sarjaa en ajattele että oon joku ruikku paska, vaan että pystyn tekee ton hyvin kekittyneesti loppuun asti. Eli tsemppaan itteä.

Gillyanne sanoi:
Lisää vihaisia naisia... !

Mitäs Gilly ja Zannaz on mieltä siitä, että menet salille ja ja psyykkaat itteäs sillä, et joku nuori kolli riuhtoo painojen kanssa menemään peilin edessä ja leikkii olevansa kovinkin vahva. Sitten vaan ajattelet mielessäs, että helvetti kun nyt meen tonne ja näytän tolle pojulle miten "isot"(en mä nyt kyllä niin iso ole) tytöt treenaa....

Toimii mulla hyvin, tänäänkin yks parikymppinen poika sanoi, kun kaverin kanssa treenattiin, että: voi vittu mitä treenejä teillä on, mä lähen kotiin itkeen!

Kyllä nostaa mielialaa ja rauta nousee vielä paremmin :D

Mun metodi

Ennen salille lähtöä katon semmosen Wrestling videon missä on Stone Cold Steve Austin ja The Undertaker. Ja sitä sävyttää Ac/Dc:n Highway to hell. Täydellinen musavideo. :rock:

KelkanNaru sanoi:
Hyvä aggrevihje salille: Hommatkaa ittelle lievä paniikkihäiriö. Tällä tarkotan lievää...eli mukavasti alkaa ahdistaa aina kun astuu kotiovesta ulos ja varsinkin kun joutuu tuntemattomien ihmisten seuraan(kuten salilla). Itsellä ainakin nimittäin ahdistus=viha ja siitä alkaa mukavasti tulee sellanen kevyt vitutus päälle minkä ansiosta salil sitten tuijottelen lattiaa vaan ja huhkin olan takaa :whip:

Oletko ajatellut jutella ammatti-ihmisten kanssa asiasta? :D

Keskityn vaan sarjaan ja kelaan suoritusta mielessäni. Sarjan aikana pihisen ja puhisen sitäkin enemmän sitten :D

vanha ketju, mutta mutta on pakko... joskus kun koitin maximia ja tangossa oli 100 kiloa alkoi soimaan sammy babizin kuin tuhka tuuleen. Siinä sitten kun nostin alkoi kohta "se lentää niin, kuin tuhka tuuleen..." ja 100 kiloa lensi höyhenen kevyenä ilmaan kuin tuhka tuuleen. :david:

Energian törsääminen agreen on turhaa. Ennemmin sekin energia tekniseen nostamiseen ja lihaksen kurittamiseen. Kisoissakin aina ihmettelin kun jengi meni penkille pää punaisena riehuen ammoniakit sieraimissa. Ite menin vain rauhassa hengittäen niin lötkönä kun pystyin zemppaamatta pätkääkään. Sitten kun tanko lähtee rinnalta, niin kaikki henkiset ja fyysiset voimat käyttöön.

Suositut

Back
Ylös Bottom