Mielenkiintoinen thread... Eipä moni mimmi ole vastannut joten vastataan nyt sitten...
Mun on pakko sanoa että kunnon raskas musiikki saa kummasti treenin kuljemaan
Mayor's ja muut metallia/rockia soittavat salit...
Wolfilla moisesta ei pääse nauttimaan :( joten psyykkaan itseäni treeniin:
käyn matkalla salille treenikerran yksityiskohtaisesti läpi
tapana on rankan sarjan ollessa edessä kunnolla keskittyä edessä olevaan suoritukseen: hengitän syvään ja tuijotan joko painoa tai mahdollisesti itseäni peilistä ajatus "sinä perrrrrrrrkele teet tämän! sähän teet sen! takasin ei ole menemistä jos et onnistu!" mielessä <- sitä pyrkii vihastumaan itsellensä ja näyttämään itsellensä että minkämoinen mimmi sitä oikein ollaan.
Suorituksen alussa sitten vaan psyykkausta että "LIGHT WEIGHT! Helposti menee! Ei tunnu missään!".. Kun tuntuu ettei mene enää yhtään käskee itsensä puristaman vielä pari toistoa, ja yleensä se meneekin, mutta sitten ollaan kyllä jo niin piipussa että hei hulinaa..
Mua auttaa saamaan kunnon tehot irti itestäni myös ajatus niistä kusipäistä jotka ovat kiusanneet/arvostelleet joskus tai katsoneet pitkin nenän vartta tai jotain muuta yhtä typerää, mieleen siis vaan ajatus "vittu ne/se ei tiedä mistä mitään! ne ei tiä mistä puhuu! ne ei tiä mihinkä musta on! mä vielä näytän niille! mä teen sen mistä ne vaan haaveilee! ja mä teen sen NYT!" ja raudat nousemaan!
Joku tollaseen muistoon liittyvä kappale voi myös laukaista sellasen vihan päälle että alta pois tai syön teidät! :curs:
Tiukan sarjan ne pari viimeistä toodella tuskaista toistoa usein auttaa viemään läpi pieni huutaminen/karjuminen. Päästää paineita ulos ja se "huuto" on ikäänkuin viesti itelle "vielä menee, näytä mihin pystyt".. nojoo, se vaan auttaa :D
-edit- niin ja joo kunnon treenikamu auttaa mua kummasti. Kun joku on karjumassa viereessä että "vielä menee, viele menee! pari vielä"
Myös ajatus siitä että teen tämän vain itseni takia ja jokaisella tuskaisella loppuun viedyllä sarjalla olen lähempänä tavoitettani... ja jokainen veto jota en viä loppuun on aivan turha.. vain loppuun viedyillä on merkitystä! Ikinä ei pääse tavoitteeseensa jos vedä aina täysillä niin että tuntuu! Kisalavat kutsuu! Ja sen eteen täytyy tehdä töitä ja paljon! WORK! HARD WORK! :whip: