"Agre" Thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ensin aina kotona kun pakkaan treenikassia ni musiikki soimaan kovalle, sitte ku autolla ajaa salille sen 5 minuuttia ni myöski musiikki soimaan kovalle.

Myöskin Skipin tränings aktivator ennen kotoa lähtöä raskaalle salipäivälle saa kivaa kihelmöintiä aikaseks (kirjaimellisesti).

Sitten salilla ei soikkaan muu kuin MTVE telkkarissa eli siitä ei kovasti apua ole. Aina kun on isot painot edessä niin keskityn vaan 100 rosenttisesti siihen kohta tapahtuvaan liikkeeseen, joskus puhkun ja ääntelen koko ajan, joskus en, ihan millä tavalla vaan tuntuu että rauta nousee.

Mä treenaan ehdottomasti yksin. Joskus on kaverin kanssa kokeillu, mutta ei tule oikeaa fiilistä. Yksin se on minä vastaan muut.

Lisäksi ennen sarjaa on yleensä pitkä keskittyminen kädet jo raudoilla.

Mie yleensä suoritusta tehdessä hoen mielessäni jotain mantraa tyyliin "voita itsesi, tää on sulle ja vain sulle, täällä ei oo ketään muita" jne. ideana siis se, että vaikka salilla on isompia ja pienempiä miehiä, radiosta kuuluu paskaa musiikkia jne. niin mikään niistä ei vaikuta siihen, että se treeni on vain ja ainoastaan sinua itteäs varten ja sinun ittes kehittymistä varten. sali on sellanen paikka jossa ei tarvii ajatella kenenkään muiden etuja tai tarpeita, se on kaikki itselle :)

Kuvittelen mielessäni ne palstan moderaattorit, jotka poistavat mielivaltaisesti postauksia :evil: Siitä tulee riittävästi agrea! No ei vaiskaan, joskus muinoin kuvittelin että joudun kidutettavaksi jos en saa tehtyä viimeistä toistoa :D

Rage Against the Machinen tsipaleet bullet in the head ja know your enemy toimivat enemmän kuin hyvin. Vaikeampi onkin sitten saada niitä aina kuuluviin, sillä muovileluja en korviini tunge.

:rock:

Empä lukenu ketjua läpi, että onkohan muilla sama metodi käytössä, mutta ite tykkään hakata nyrkeillä reisiä.. :) .. ja KOVAA, niin että siitä yleensä tuppaa jäämään isot mustelmat.

Toimii aina. Aika tehokkaasti.

Itseä vartenhan tässä treenataan, joten jos sarjat jättää puolitehoisiksi niin jokainen ymmärtää ketä siinä kusettaa. Jo se kehittymisentahto siis on riittävä piiskuri. Lisäksi hyvännäköiset böönät ympärillä luo sellaista suoriutumistarvetta... :D

strike sanoi:
Empä lukenu ketjua läpi, että onkohan muilla sama metodi käytössä, mutta ite tykkään hakata nyrkeillä reisiä.. :) .. ja KOVAA, niin että siitä yleensä tuppaa jäämään isot mustelmat.

Toimii aina. Aika tehokkaasti.

Tähän se tomin postaama koirannaama... :)

Eipä oo tarvinnu suuria keskittymisiä tai hevin huudatuksia (sitä ku huudattaa vielä muutenkin, eh.. ) ennen suorituksia. Lähinnä se salille lähtö vaatii joskus melkoista meditaatiota, "pakkaa laukku, avaa ovi, kävele, ny on mentävä saatana vai oonko mää joku etelän vetelä..." ;)
Joskus kuuntelin äärimmäistä mättöä nostellessa mutta se oikeestaan vaan alkoi rentouttamaan. Tuntuu että itsellä toimii hiljaisuus parhaiten suorittaessa, voi tavallaan tyhjentää mielensä ja tehdä sen mitä miehen pitää, heh...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ennen oli tuo Yatesin video ahkerasti käytössä ja siihen päälle vielä jotain heviä. Nyt ihan uusinta uutta on Braveheartin kattominen. Siitä sitten etitään kohta, jossa Mel psyykkaa äijiä taistelemaan. :)

Penkkienkkoja tehdessä mä yleensä hoen "kevyttä paskaa!", joskus tulee hieman huudettua jos yrittää maastavetoenkkaa, kyykyssä ei sen kummenpia oikeastaan tarvita kun vaan keskittyy tekniikkaan ja pitää mielessä että se rauta nostetaan eikä luovuteta. Paras musiikki treeneissä omasta mielestäni on Stratovarius ja Nightwish.

Wildemar sanoi:
Itseä vartenhan tässä treenataan, joten jos sarjat jättää puolitehoisiksi niin jokainen ymmärtää ketä siinä kusettaa. Jo se kehittymisentahto siis on riittävä piiskuri. Lisäksi hyvännäköiset böönät ympärillä luo sellaista suoriutumistarvetta... :D

hyvin sanottu! halu kehittyä riittää melko pitkälti agre-buusteriksi.

itellä on ainakin testot jyllää siihen malliin, että treeni kulkee aikaan ja paikkaan katsomatta...myöskin treeni - ja kehitysinto on kova/päätä huimaava.

tosin kyllä kova mättömusa on ehdoton + ja :5:

Kyllähän sitä pystyy treenaamaan vaikka missä, joskus treenaankin yksin sillai ettei salille edes pääse muita, (ei bööniä eikä muita treenaajia) Bodomi täysillä ja helvetillinen huuto ja örinä. Ja siinä on tosiaan sillon treenibuusterina puhdas halu kehittyä ja toisaalta sekin kun on yksin niin kukaan ei tule auttaan jos jää esim. penkkiin rautojen alle, se on pakko punnertaa ylös.

Tylerd sanoi:
Kyllähän sitä pystyy treenaamaan vaikka missä, joskus treenaankin yksin sillai ettei salille edes pääse muita, (ei bööniä eikä muita treenaajia) Bodomi täysillä ja helvetillinen huuto ja örinä. Ja siinä on tosiaan sillon treenibuusterina puhdas halu kehittyä ja toisaalta sekin kun on yksin niin kukaan ei tule auttaan jos jää esim. penkkiin rautojen alle, se on pakko punnertaa ylös.

Bodom rocks :rock: joo ittel oli kerran sama juttu penkissä olin vetäny 7 toistoo ja ajattelin et perkele viel menee kaheksas no sit ku aloin rinnalta nostaa ni nous eka mut sen jälkeen alko laskeutuu alaspäin ja siin vaihees vasta todella "tajusin" et perkele eihän mulla oo varmistajaa jotenki vaan raivol puskin sitä tankoo ja yhtäkkii se olikin taas telineessä. Ei varmana olis menny kaheksaa toistoo jos olis ollu varmistaja vieressä. Ja ainii penkissä toimii ainaki ittellä ku yritän vääntää tangon poikki (tais olla jonkun ammattilaisen sivulla toi ohje :D)

Yksin minäkin tykkään treenata. Tosin on ihan mukava että salilla on myös muita samaan aikaan, ainakin jos ovat oikeasti isoja äijiä niin saa mukavasti motivaatiota.

Hyvä konsti saada kunnon agre on kaivella se noloin/pelottavin/vituttavin hetki koko elämästä esille ja käydä se mielessään uudelleen läpi. Siinä tulee sellaiset agret päälle että koko nostoa ei sen aikana enempää ajattele, mutta kyllä on kevyttä.

Itselleen ja ainoastaan itselleen siinä tekee hallaa jos lusmuilee. Treenin jälkeen meinaan vituttaa niin maan perkeleesti jos on jättänyt jonkun sarjan kesken vaikka tietää, että sen olisi pitänyt nousta.

juu sanoi:
Yksin minäkin tykkään treenata. Tosin on ihan mukava että salilla on myös muita samaan aikaan, ainakin jos ovat oikeasti isoja äijiä niin saa mukavasti motivaatiota.

Hyvä konsti saada kunnon agre on kaivella se noloin/pelottavin/vituttavin hetki koko elämästä esille ja käydä se mielessään uudelleen läpi. Siinä tulee sellaiset agret päälle että koko nostoa ei sen aikana enempää ajattele, mutta kyllä on kevyttä.

Itselleen ja ainoastaan itselleen siinä tekee hallaa jos lusmuilee. Treenin jälkeen meinaan vituttaa niin maan perkeleesti jos on jättänyt jonkun sarjan kesken vaikka tietää, että sen olisi pitänyt nousta.
Kaverin kanssa sitä tulee pää-asiassa treenattua ja siitä saa kans potkua, jos on itellä paska päivä ja kaverilla hyvä niin se saattaa tattua se hyvä itteenkin :jahas: Kyllä mä aina vedän sarjat loppuun kun pitää ja siitä saa kans sitä motivaatiota kun huomaa että homma toimii ja kehittyy. Aina yrittää olla parempi kun edellisellä kerralla, aina se ei onnistu, mutta en mä siitä stressaa, toki hiukka voi vituttaa. Se auttaa kans mua tekeen kovaa treenin kun muistelee miten helvetin kipeeks tuli paikat edellisessä treenissä.

Eise huutaminen ja läpsiminen mitään painoja nosta. :)
Itse en moisia harrasta. Joskus otan kofeiinia 100mg ja sillä saa puhtia, jossei muuten meinaa jaksaa.

Musiikkia on kiva kuunnella siinä palautuessa ja kun kirjaa tuloksia ylös. Tosin ei ole väliä soiko KissFM vai Slipknot, ei kummiskaan klassista ;)

Manowar - Warriors of the world united, on hyvä bodaus biisi mun mielestä. Äsken tein penkkiä ja ekat sarjat samoilla painoilla 8 toistoa ja 6 toistoa, no kolmatta tehdessä soi toi manowarin biisi ja 10 meni! :lol2: Tota pitää soittaa jatkossakin. :piis:

Treenaan aina hihattomilla paidoilla. Mulla ainaki buustaa tekee lisää toistoja ku näkee mite lihakset supistuu. Vähä enne sarjan aloittamista keskityn ja psyykkaan itseni siihe kuntoon että varmasti sarja kulkee. Ja sit vielä kunnon musaa. :whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom