aerobisesta treenistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zerina
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Käyn 4-5 kertaa salilla viikossa.. en ole tehnyt nyt vähään aikaan aerobista liikuntaa. Koska ei vaan oo huvittanu. Nyt on pakko.. mulle on ruvennu tulee rasvaa kehoon aika paljon :(
Eli mikäköhän ois semmonen sopiva määrä teidän mielestä käydä vaikka juoksulenkillä viikossa? niin et rasva lähtee tehokkaasti pois.. Aamuaerobista en voi tehdä, koska käyn aamuisin tekemässä salitreenin..en haluais luopua siitä.

Kuten vanha sanon menee: "You can't out train a poor diet"

Eli jos tavoitteena on rasvanpoltto, niin ensin syömiset kuntoon. Ja sen jälkeen voi alkaa miettiä liikuntaa.
Mutta liikunnalla et pysty mitenkään kompensoimaan sitä jos syöt miten sattuu (liikaa).

Kun mulle tehtiin toi treeniohjelma niin tekijä painotti, että muista syödä sit kunnolla!! Sä tarviit energiaa paljon, et rupee laskee kaloreita.. No mutta mä oon sit varmaan vaan syöny liikaa. Pitää varmaan ruveta käyttää jotain kalorilaskurii vähäks aikaa..

Ihan oikeilla linjoillahan oot jos oot massaa keränny. Nyt sit vähennät vähän kaloreita niin ei tarvii aerobista kiskoa ollenkaan. Käyt aktiivisesti puntilla ja kalorit miinuksella niin rasva palaa ja lihat säilyy.

Ihan oikeilla linjoillahan oot jos oot massaa keränny. Nyt sit vähennät vähän kaloreita niin ei tarvii aerobista kiskoa ollenkaan. Käyt aktiivisesti puntilla ja kalorit miinuksella niin rasva palaa ja lihat säilyy.

Juurikin näin! Tähän ei ole lisättävää! ELLET sitten halua parantaa myös sitä peruskuntoasi joka saattaa sopivassa määrin edesauttaa salituloksiakin ylöspäin kun et väsy niin helposti ja pystyt vetämään lyhyemmillä palautuksilla jne..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom