aerobinen myöhään

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
iltaa vaan kaikille ja olis nyt tämmöinen mietinnässä. Onko kuinka pahaa vetää aerobinen myöhään illalla? Itse en vaan ehdi tai jaksaa vetää kuntopyörällä ennen töihin menoa, joten useimmiten vedän sit setin joskus 18-19 pintaan.
Ja niin siis pointtinahan et en syö sen niin myöhään enää mitään :jahas:
ps: olen siis pienenmoisella dieetillä.

iltaa vaan kaikille ja olis nyt tämmöinen mietinnässä. Onko kuinka pahaa vetää aerobinen myöhään illalla? Itse en vaan ehdi tai jaksaa vetää kuntopyörällä ennen töihin menoa, joten useimmiten vedän sit setin joskus 18-19 pintaan.
Ja niin siis pointtinahan et en syö sen niin myöhään enää mitään :jahas:
ps: olen siis pienenmoisella dieetillä.

Mikset syö? Sitähän kannattaa syödä tasaisesti pitkin päivää.
Ja mitäpä siitä haittaa olisi.

Ja niin siis pointtinahan et en syö sen niin myöhään enää mitään :jahas: ps: olen siis pienenmoisella dieetillä.

:confused: Siis kyllähän dietilläkin on hyvä syödä illalla.

Vedät aerobisen klo. 18-19 ja syöt sitten vaikka tunnin päästä kevyen ilta-aterian. Hiilareitakaan ei mielestäni kannata pelätä tuon harjoituksen jälkeen, kunhan et vedä överiksi. Esimerkiksi sopivasti tummaa makaronia, jotain proteiinipitoista (kana, kala,...) ja kasviksia tuomaan kuituja ja täyttämään vatsaa. Sitten vielä ennen unten maille siirtymistä otat proteiinia (esim. raejuustoa, rahkaa tai kaseiiniproteiinijuoman) ja hyvää rasvaa sinne sekaan.

Illalla tapahtuvassa aerobisessa treenissä ei ole mitään vikaa, jollei se sitten vaikeuta nukahtamista.

Itse aloitin aamuaerobiset pari viikkoo sitten, lähinnä poltellakseni kesäkiloja.
3 mukia sumppia tyhjään mahaan (sit ollaankin hetki pöntöllä), tuopillinen vettä ja pihalle. 30-60min kävelyä,hölkkää,juoksua...
Näin kesälomalla ei tee tuskaa lähteä heti herättyään lenkille. Duunit kun alkaa niin ajattelin siirtää lenkin työpäivän jälkeen, melko tyhjällä mahalla sitä silloinkin olis liikenteessä. Jälkimmäisellä kahvarilla kun ei paljon tunaa tahi ehramia kummempaa tule syotyä. Kokeilen ainakin moista säätöä, jos ei toimi halutusti niin sit aletaan kiltisti heräilemään puoli kuudelta..

Täytyy kyllä sanoa, että meikäläistä ei saa millään suorittamaan aerobisia aamulla. Herätä nyt 5.30, prkl! Nyt olen kylläkin lomalla, mutta silti, ei "aamusta"(11-12) pääse heti liikkeelle. Jää köpöttelyt sitten illemmalle.

Eihän sillä ole paljon väliä milloin sen aerobisen vetää. Ok, rasvoja palaa aamusella tyhjällä mahalla enemmän, mutta päivän energiansaanti se on mikä merkkaa. Sitäpaitsi jossain (muistaakseni hulkin) postauksessa puhuttiin, kuinka elimistö tasaa aineenvaihdunnan siten, että jos aamulla kuluttaa paljon rasvoja, loppupäivä menee suhteessa enemmän hiilareilla ja päinvastoin, eli +/-0. Kun energiatasapaino on miinuksella rasva tirisee.

Ravintopuolella komppaan aiempia, syö ihmeessä reenin jälkeen niin palaudutkin paremmin. Kokonaisenergiansaanti on pointtina (ei edes yhden päivän vaan esim. viikon ajalla päivää kohden keskimäärin saatu energia). Eikä klo 18 jälkeen syöminen lihota yhtään enempää, kuin aiemminkaan, se on vaan:anssi:

dr Carlon M.Colker suosittaa (esim kirjassa Extreme Muscle Enhancement) aerobisten tekemistä nimenomaan illalla - intervallityyppisesti ja lyhyehkösti kovalla teholla. Niin, että sen jälkeen ei enää syödä mitään tai juuri mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom