Acn mobile

Perkele ku menin ite ottamaan ton ACN-liittymän tos pari viikkoa sitten ja vast nyt aloin lukemaan näit juttui olo on aika :david: .Pitäs aina varmaan ottaa selvää enemmän tälläsistä "ilmaisista"jutuista kun siel varmaan joku juju on taustalla.Mut onneks en oo yksin täs mukana kun suurin osa kavereista otti kans liittymän ja yks kaveri alko jopa markkinoimaan liittymää saa nähä miten täs sit käy kun PIN-kortti tulee ja eka lasku napasahtaa mut tuskin täs kuitenkaan henki on lähössä :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Krusifiksi sanoi:
No mitä muuta tuosta toiminnasta voi muuta sanoa? Pitäisikö operaattoria nyt ylistää? Mielestäni threadin avaaminen keskustelupalstalle ei ole elämää suurempi asia. Oletko muuten acn-asiamies? Ja vielä haluaisin udella että miksi kyseenalaistat juttuni? Vaihdan liittymiä useammin kuin sukkia, minulla on kokemuksia lähes kaikista operaattoreista ja acn on ehdottomasti pohjanoteeraus. Minkään muun operaattorin asiakaspalvelussa en ole vielä törmännyt asiakaspalvelijaan joka suoranaisesti vittuilee, vaikka esitin hyvin yksinkertaisia kysymyksiä. Asiakaspalvelijat ovat yleensä ystävällisiä ja vastaavat kysymyksiin muutenkin kuin: "se myyja vika, myyja vika, laheta sahkoposti"

Mutta hei, jos tykkäät acn:stä ja olet tyytyväinen siihen, niin mikäs siinä sitten. Omat kokemukseni operaattorista olivat pelkästään negatiiviset ja todellakin siinä määrin negatiiviset että otin kohtalon omiin käsiini ja avasin asiasta threadin pakkotoiston yleinen keskustelu-osiolla. Matkapuhelinforumiin en ole vielä mitään jaksanut kirjoittaa, ilokseni huomasin että muut ovat huolehtineet acn:n aiheellisesta mustamaalamisesta kiitettävän hyvin.

Ymmärsit nyt pikkuisen väärin mun pointin! EI ollut tarkoitus kyseenalaistaa sun viestiä millään tavalla asia ja sisältö on ihan OK ja jos toiminta on ACN:llä tuollaista niin vittuun koko liittymä ei siinä mitään. EN ole mikään ACN-asiamies eikä ikinä sellaista tulekaan.. En ole koko liittymää vielä edes saanut kun kuulemma ruuhkaa on niin perkeleesti. Lähinnä mun kritiikki oli osoitettu kyllä ihan toisaalle, niille jotka ajattelee että tää ACN-liittymä on elämää suurempi asia ja jos sitä kokeilee niin taivas putoo niskaan ja omaisuus menee... mutta so not.. ei tästä enempää!!

Verkostomarkkinointia jaloimmillaan taitaa olla Tupperware. Vieläkin vaimolla kiiluu silmät, kun sai ostettua 1€:n purkin 20€:lla.

ACN:n markkinoijat saavat ilmeisesti tietoisesti vääristeltyjä tietoja. Jututin yhtä kaveria ja hän oli saanut "edustajakirjeen" jossa luvattiin maat ja taivaat. Soitto acn:n "asiakaspalveluun" antoi taas ihan eri tietoa, mm. rajoituksista liittyen ilmaiin puheluihin.

Dragon sanoi:
Osa GNLD:n (Golden) pesuaineista on ihan ok tavaraa.

Vanhana Golden-myyjänä en allekirjoita moista väitettäsi. Tavaratalotasoista pesauinetta ylikalliiseen hintaan. Hypetyksen tuotetta.

Sitäpaitsi suomessakin toimii verk.markkinoitiyrityksiä, joissa on parempia pesuaineita-ja halvemmalla.

Acn

Tietääkö acn:n käyttäjät että niissä
"ilmaisissa" puheluissa on kuukausiraja? soittakaapa as.palveluun ja kysykää paljonko saa puhua ilmaiseksi kuukaudessa. vastaus tulee että 1000 minuuttia.
Tätä ei kuulemma kaikki edustajatkaan tiedä myydessään niitä liittymiä. Tuohan tarkoittaa sitä että voit puhua sen 33 minuuttia päivässä, ja kun höpötät sen 1000 minuuttia täyteen niin liittymätyyppisi vaihtuu automaattisesti siihen kalliimpaan vaihtoehtoon, joka on varmasti tällä hetkellä suomen kallein liittymätyyppi. Ja hauskaa on se että joudut maksamaan tuosta liittymätyypinvaihdosta, eikä kaverisikaan voi enää soitella sulle ilmaseksi. Hyvä ACN.

Tämän sain jokin aika sitten käsiini sähköpostin kautta! En tiedä yhtään pitääkö paikansa, mut ajattelin kirjoittaa kumminkin, kun täällä näyttää joitakin askarruttavan nämä ACN:n väliset puhelut.

"Haluamme nyt tarkentaa määritelmiämme kriteereitä, joiden perusteella erottelemme yksityis- ja yritysasiakasprofiilit. Vastaamme samalla myös esittämäänne kysymykseen: Jos asiakkaalla on ACN Mobile Friends -liittymä ja hänen asiakasprofiilinsa vaihtuu yritysasiakkaaksi, voiko hän edelleen soittaa ANC Mobile Friends -liittymällä?
Asiakas, jolla on ACN Mobile Friends -liittymä ja jota ei voida soittokäyttäytymisen mukaan pitää yksityisasiakkaana tullaan automaattisesti siirtämään ACN Mobile Prima -liittymään (ACN:n määritelmä liittymän hyväksytty käyttö.) Syynä voidaan pitää esimerkiksi sitä, että asiakas soittaa liittymällään huomattavasti keskimääräistä enemmän ja hänen soittokäyttäytymisensä vastaa näin ollen yritysasiakkaan profiilia.Yksityisasiakkaan profiili määritellään mm. seuraavien kriteerien perusteella: soittojen määrä ja kesto tai asiakkaan omistamien liittymien määrä. Esimerkkinä mainittakoon, että suomalainen yksityisasiakas soittaa keskimäärin 150 puheluminuuttia kuukaudessa. Tämä keskimääräinen kuukausikäyttö on laskettu asiakkaista, jotka soittavat 1 minuutista 1000 minuuttiin kuukaudessa. Asiakkaat, jotka kuuluvat ryhmän ääripäähän voidaan edelleen lukea yksityisasiakkaiksi, jos he vastaavat yksityisasiakkaille asetettuja muita kriteereitä."

Terveisin
XXX
XXXXXXX

Hmm... itsellä kanssa ollut tuo ACN liittymä jo reilun viikon. Ainoa huono asia mitä siitä voin sanoa on se että liittymä aukesi vasta vuorokautta myöhemmin mitä piti (osaksi tietty selittyy sillä että 60 päivän aikana on suomessa avattu 130 000 liittymää). Minä ja kaverini soitettiin molemmat asiakaspalveluun ja minulle sanottiin että mitään kuukausirajaa ei ole, että se on vaan huhua. Kaverille sanottiin että ei ole mitään kuukausirajoja, mutta huomautuksia he lähettävät jos ilmaista puheaikaa käytetään törkesti väärin (esim vauvan itkuhälyttimenä tjsp.)

Eli täytyypä vielä sitten ottaa selvää onko mitään soittorajoitusta

Hyviä verkostotuotteita? Jenkeissä mm Nokian kännyjä myydään verkostoiden kautta. Onko nekin nyt siiten ihan paskoja?
Verkostomarkkinointi on suomessa kirosana, koska täällä on tehty asiaa aivan päin helvettiä. Jenkeissä ne sentään tietää miten asiaa ei saa tehdä, eli väkisin myymällä. Siellä homma toimii lähinnä nettikauppojen kautta. BTW, en ole missään verkostossa mukana.

Itselläni on ollut Sonera operaattorina vuodesta 96 alkaen, vaihdoin kuitenkin nyt perheeni liittymät Saunalahteen ihan vain kokeilun vuoksi jos puhelinkulut hieman tippuisivat, kannattaahan se kilpailuttaa operaattoreita nyt kun siihen on mahdollisuus ja ainahan voi palata takaisin tutun ja turvallisen Soneran helmoihin jos jokin menee munilleen uuden operaattoin kanssa.

Noista verkostomarkkinointi jutuista sen verran että pysykää kaukana niistä, myykää enemmin vaikka käytettyjä autoja :D

jarre55 sanoi:
Vanhana Golden-myyjänä en allekirjoita moista väitettäsi. Tavaratalotasoista pesauinetta ylikalliiseen hintaan. Hypetyksen tuotetta.

:confused:

Pesuaineet toimivat mulla kuin muutkin vastavat tuotteet ja tiivisteenä riittoisia, mistäköhän se ylikallis hinta mahtaa tulla?

Tavaratalotasoisia - no totta mooses. Eivät ne nyt varmaan mitään 20 M perkloorihappoa ole...

Mielestäni lähinnä GNLD:n "ravintolisät" ovat sikakalliita, älkää vaan ostako niitä. Apteekista saa 75% halvempia ja parempia tuotteita.

Yhden asian haluan kertoa: ACN MOBILE FRIENDS LIITTYMÄSSÄ EI OLE KUUKAUSIRAJOITUSTA!

Se rajoitus on muualla maailmassa, mutta ei Suomessa. Tämän minulle kertoi henkilö, joka edustaa näitä myyjiä (numero löytyy kotisivuilta). Hän selvitti asian ja sanoi, ettei Suomessa ole rajoituksia, mutta nämä Viron asiakaspalveluhenkilöt eivät tienneet sitä ainakaan silloin, kun asiaa selvittelin (joulukuussa).

Niiden kotisivuillakin lukee, ettei mitään rajoituksia ole. Liittymätyyppiä ei voi automaattisesti vaihtaa muuhun.

Kuluttajavirastosta ovat ACN:n kanssa asioineet siten, että se sopimuspykälä, jossa lukee jotain tyyliin "liiallisesta käytöstä aiheutuu rajoituksia" tms, se pykälä poistetaan kokonaan. Mun sopimuksessa sitä ei jostain syystä ole muutenkaan.

Ainoa mihin toistaiseksi olen pettynyt on se, että liittymä aukeaa vasta 16.2, vaikka joulukuun 15. päivä luvattiin, että menee 2-4 viikkoa.

Mutta toisaalta taas.. Mikään ei ole pahempaa kuin kärsiä DNA:n asiakkaana.

Dragon sanoi:
:confused:

Pesuaineet toimivat mulla kuin muutkin vastavat tuotteet ja tiivisteenä riittoisia, mistäköhän se ylikallis hinta mahtaa tulla?

Tavaratalotasoisia - no totta mooses. Eivät ne nyt varmaan mitään 20 M perkloorihappoa ole...

Mielestäni lähinnä GNLD:n "ravintolisät" ovat sikakalliita, älkää vaan ostako niitä. Apteekista saa 75% halvempia ja parempia tuotteita.

Niitten ylikallis hinta tulee siitä, kun joka ikisestä purkista jaetaan niin monelle verkostossa rahaa. Jos tuote olisi kuluttajahinnaltaan halpa, niin ei siitä paljoa hilloa jäisi jaettavaksi.

Tarkoitin, ettei oo mitään järkeä maksaa 110 muumoa pesuaineesta, jollaisen saa puolella hinnalla CM:stä. Tiivisteet...my ass!

En nyt jaksa kirjoitella siitä, miten kautta aikojen apinaa on koijattu näillä "tiiviste-imeytyvyys" -fraaseilla.

Hippa sanoi:
Yhden asian haluan kertoa: ACN MOBILE FRIENDS LIITTYMÄSSÄ EI OLE KUUKAUSIRAJOITUSTA!

Se rajoitus on muualla maailmassa, mutta ei Suomessa. Tämän minulle kertoi henkilö, joka edustaa näitä myyjiä (numero löytyy kotisivuilta). Hän selvitti asian ja sanoi, ettei Suomessa ole rajoituksia, mutta nämä Viron asiakaspalveluhenkilöt eivät tienneet sitä ainakaan silloin, kun asiaa selvittelin (joulukuussa).

Niiden kotisivuillakin lukee, ettei mitään rajoituksia ole. Liittymätyyppiä ei voi automaattisesti vaihtaa muuhun.

Kuluttajavirastosta ovat ACN:n kanssa asioineet siten, että se sopimuspykälä, jossa lukee jotain tyyliin "liiallisesta käytöstä aiheutuu rajoituksia" tms, se pykälä poistetaan kokonaan. Mun sopimuksessa sitä ei jostain syystä ole muutenkaan.

Ainoa mihin toistaiseksi olen pettynyt on se, että liittymä aukeaa vasta 16.2, vaikka joulukuun 15. päivä luvattiin, että menee 2-4 viikkoa.

Mutta toisaalta taas.. Mikään ei ole pahempaa kuin kärsiä DNA:n asiakkaana.

Höpö höpö. olen kysynyt asiaa kolmasti ACN:n asiakaspalvelusta ja Suomen johtavalta jälleenmyyjältä. Molemmat ovat vahvistaneet se, että jos käyttö ylittää ACN:n "tavanomaisuuden rajat" liittymätyyppi voi vaihtua toiseen, jossa puhelut pahimmillaan jopa 32 c/minuutti.

Eli ei kahdesta ACN-liittymästä itkuhälytintä saa.

Ja mikähän lie tuon "tavanomaisuuden" raja? Jos se on tuon 150min/vrk niin saa kyllä aikamoinen moottoriturpa olla että ylittyis.

Päivitystä acn-tilanteeseen. Kuten jo aiemmin mainitsin olen allekirjoittanut yhden(1) sopimuksen acn-liittymästä. No käytössä olevan ns. virallisen numeron piti siirtyä sonerasta radiolinjaan maanantaina 26.1.2004. Siirtoa ei ollut tapahtunut vielä tänäkään aamuna, joten otin yhteyttä radiolinja asiakaspalveluun. Selvisi että soneralta on tullut este numeron siirtämiseen, tiedustelin toki esteen laatua kun ei sellaista mielestäni pitänyt olla. Este oli se, että numeroni oli jo laitettu soneralta siirtoon eräälle toiselle operaattorille ja arvatkaapa huvin vuoksi mille?

NO TIETENKIN ACN:LLE! Sanokaa nyt vielä joku että tämä toiminta on asiallista. Se on mulle yks vitun hailee onko syypää itse operaattori vai liittymämyyjä, joka tapauksessa ongelmat ovat yhden ja saman operaattorin aiheuttamia. Pyysin radiolinjaa estämään siirron puolestani, jos se vain onnistuu, saas nähdä kuinka käy, sieltä ne kuitenkin ottavat OIKEASTI yhteyttä, toisin kuin tuolta hihhulioperaattorin suunnalta. Yhteyttä aiottiin ottaa lähes kuukausi sitten, vielä ei ole kuulunut mitään.

Mutta eihän se toisaalta ole mikään ihme, onhan heillä 130 000 liittymää ollut avattavana, pikaisen laskuopin mukaan se tekee reilut 43 000 asiakasta. Hauskinta tässä on että mikäli numero siirtyy ACN:lle, joudun joko pitämään liittymää siihen saakka että saan numeron siirrettyä jollekin oikealle operaattorille tai pistämään käyntikortit uusiksi.

Kiitos ACN, olette ylittäneet suurimmatkin toivomukseni asiakkaan kusettamisessa.

Täälähän on oikeen asiantuntijoiden armeija jokainen tän palstan käyttäjä on näköjään ottanut selvää (kuullut huhupuheita/kaverit kertonu eli kyllä varmaan erittäin luotettavaa tietoa) juuri kyseisestä ACN:stä, KYSEISESSÄ ACN:SSÄ EI OLE MINKÄÄNMOISIA KUUKAUSIRAJOITUKSIA VAIKKA 50.000 EURON EDESTÄ PUHUISI,
tämän on ACN:n toimitusjohtaja sanonut tv-lähetyksessä.

Ai ei ole vai? Miksi sitten eräs tuntemani myyjä on joutunut ilmoittelemaan asiakkailleen, että liittymä voidaan sulkea tai vaihtaa toiseen, jos väärinkäytöksiä havaitaan(eli käytetään esim. itkuhälyttimenä)? Varsinaista rajaa ei ole, mutta et kuitenkaan voi puhua niin paljon kuin huvittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom