Acn mobile

Ikä
48
Otin tuossa taannoin kyseisen firman liittymän ja haluan jakaa kokemukseni tästä suuremmoisesta operaattorista.

Ensinnäkin, sain kaksi liittymään tilaamani yhden liittymän johdosta ja luonnollisesti kaksi laskua.

Liittymämyyjäni ei kertonut että kuukausimaksut veloitetaan etukäteen kahden kuukauden ajalta, eikä myöskään sitä, että vaikka lopetan asiakassuhteeni ensimmäisen kuukauden aikana joudun maksamaan 2 kuukauden liittymämaksut.

Kolmanneksi, soittaessani otsasuoni jyskyttäen asiakaspalveluun kysäisin ohi mennen että onko tämä puhelu maksuton soittaessani SONERAn matkapuhelin liittymästä? Huonosti suomea puhuva tyyppi vastasi että on ilmainen myös soneran matkapuhelinliittymästä. Ja kas kummaa kun lasku tuli oli noista puheluista veloitettu normaali puhelutaksa. Puhelu olikin kuulemma ilmainen kun soitettiin 0800-numeroon. Kuitenkin "asiakaspalvelija" vakuutti numeron olevan ilmainen.

Neljänneksi, liittymän irtisanominen ei onnistu puhelimitse eikä minkäänlaista kompensaatiota luvattu. Käski vain laittaa sähköpostia ja yhteydenottopyynnön.

Meneekö tämä nyt ihan lainkirjaimen mukaan? Kenellä on vastuu tuosta kuukausimaksuhässäkän mainitsematta jättämisestä? Entä asiakaspalvelupuhelimeen soitettujen puhelujen hinta?

Ilmaiset puhelut my ass!

Voisko joku muuten pistää sen aiemminkin esillä olleen matkapuhelinforumin osoitteen, pitää käydä ilmaisemassa mielipide sinnekin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jortsu sanoi:
Niin, kukaan tuskin yllättyy että myöskin verkostomarkkinoitu puhelinliittymä on paskaa.

Tunnen tapauksen. Myyjät valehtelevat ja myyvät vailla minkäänlaista ammattitietoa."Asiakaspalvelu" Virossa. Kuluttajasuoja-asiamiehellä lähes 10 kohtaa huomautettavaa.

Varoittakaa hyvät ihmiset tuttavianne olla kokeilematta kyseistä :kakka: :aa edes metrin kepillä.

Jortsu sanoi:
Niin, kukaan tuskin yllättyy että myöskin verkostomarkkinoitu puhelinliittymä on paskaa.

Verkostomarkkinointi ei tarkoita sitä että itse tuote tai palvelu olisi jotenkin huonompi kuin muut! ACNää on markkinoitu väärin enkä itsekään ole kovin luottavainen sitä kohtaan mutta mielestäni on kuitenkin kohtuutonta syyttää koko alaa...

Ps. olen sanonut aika monelle kokeilunhaluiselle että kukas ne ilmaiset lounaat maksaa? ei semmoisia ole olemassakaan.

NHB sanoi:
Milloinkas olisi verkostomarkkinoitu mitään asiallista tuotetta?

Toi on muuten hyvä kysymys. Koska siellä olisi ollut hyvää tuotetta tai halpaa+hyvää palvelua?
Yritin etsiä verkostomarkkinointi-forumilta jotain kiinnostavaa tuotetta mutten sellaista löytänyt.

Kertokaa nyt joku jos tiedätte! :D

Tuota matkapuhelifoorumia selatessa huomasin, että PGFree on alkanut toimimaan. Täytyy sanoa, että yllättävän nopeasti saivat homman toimimaan.

Millos niitten ensimmäisten puheluiden pitikään olla mahdollisia? Joskus vuosi sitten muistaakseni. No nyt sitten odottelemaan, että millon yritys menee pörssiin ja osakkeet saavat jonkinlaista arvoa. :eek:

Fat Rat sanoi:
Tuota matkapuhelifoorumia selatessa huomasin, että PGFree on alkanut toimimaan. Täytyy sanoa, että yllättävän nopeasti saivat homman toimimaan.

Millos niitten ensimmäisten puheluiden pitikään olla mahdollisia? Joskus vuosi sitten muistaakseni. No nyt sitten odottelemaan, että millon yritys menee pörssiin ja osakkeet saavat jonkinlaista arvoa. :eek:

Ei sinne pörssiin niin vain "mennä". Huomasin et ymmärrät mut kommentoin kuitenkin. :)

Nature's Own=kusetus
Seven=kusetus
PGFree=kusetus
ACN=kusetus
Golden=Kusetus

Muutama tuttu on ollut varsin kyrpiityneenä kun ovat erehtyneet johonkin verkostomarkkinointi esittelyyn. Viimeksi juuri kuulin salilla kaverilta kuinka häntä oli haukuttu tyhmäksi Acn tilaisuudessa kun oli kyseenalaistanut tämän homman eikä ollut suinpäin liittynyt mukaan. Esittelijä oli paasannut että vain tyhmät jättävät elämänsä tilaisuuden rikastua käyttämättä.
Itse olen vuodesta-95 ollut radiolinjan asiakas ja en ole kertaakaan harkinnut mihinkään muuhun liittymään. Niinkauan kuin vain tämä toimii samalla laadulla kuin tälläkin hetkellä niin olen valmis maksamaan liittymän toimivuudesta/varmuudesta hieman extraa. Tässä toimii sama kuin kaikessa muussakin, halpaa ja hyvää ei ole olemassa!
Olen huvittuneena seurannut kuinka näiden dna,saunalahti jne liittymien omistajat soittelevat laskuistaan ja milloin mistäkin hässäkästä. Parasta oli kun eräs vaihtoi liittymän siksi että oli laskutuksessa ainaisia ongelmia, no uutta liittymää piti odotella puhelin suljettuna vko, ja sitten kun liittymä rupesi toimimaan niin ensimmäinen lasku tuli jo tuplana.

Itselläkin RL ollut aina. Mielestäni ei oo mitään järkeä koko ajan venkslata. Tyttöystävä nyt juuri jouluna vaihtoi DNA:sta RL:aan, ku sai vuodeksi ilmaset puhelut mulle, dvd-soittimen ja toppatakin. :)

ACN ollu itsellä n. 2 kuukautta ja ei ainakaa henk.koht. oo ollu viälä yhtää huonoa kokemusta. Onhan tota paskaa kuullu monien suusta mutta ei oo perusteluja näkyny ja itse ainakin piti kokeilla ja tähän mennessä on hyvin toiminu. Just tuli lasku ja siälä oli monia kymmenien minuuttien puheluja 0.00 euroa (laskuerittely).

BFL2002 sanoi:
Verkostomarkkinointi ei tarkoita sitä että itse tuote tai palvelu olisi jotenkin huonompi kuin muut!
Kuitenkin näin on kunnes toisin todistetaan. Vai mikä on ollut ei-kakka verkostomarkkinoitu tuote?

Mä en oikein ymmärrä, miksi jostain GSM- liittymästä tehdään noin helvetin iso numero?! Mikään ei ole nykyisin helpompaa kuin liittymän vaihtaminen..
Itse ajattelin tuota ACN:ää kokeilla ja jos laskut tipahtaa niin mikäs sen mukavampaa ja jos taas rupeaa vituttamaan ja/tai yrittävät saada siihen markkinointiin mukaan niin liittymä vaihtuu takaisin DNA:han hyyyyvin nopeesti ;)

MTcool sanoi:
Mä en oikein ymmärrä, miksi jostain GSM- liittymästä tehdään noin helvetin iso numero?! Mikään ei ole nykyisin helpompaa kuin liittymän vaihtaminen..

Siitä tehdään tässä tapauksessa niin helvetin iso numero siitä syystä, että toiminta(palvelu) ei ole pelkästään huonoa, vaan mielestäni myös kuluttajansuojalain vastaista. Ihan vaan tiedoksesi, tiedän että liittymän vaihtaminen on helppoa, mutta kyse ei nyt ole siitä.

Krusifiksi sanoi:
Siitä tehdään tässä tapauksessa niin helvetin iso numero siitä syystä, että toiminta(palvelu) ei ole pelkästään huonoa, vaan mielestäni myös kuluttajansuojalain vastaista. Ihan vaan tiedoksesi, tiedän että liittymän vaihtaminen on helppoa, mutta kyse ei nyt ole siitä.

Jup! Luin kyllä Krusifiksin viestin ja ymmärsin kyllä pointin, ei tarvii ripittää..
Varmasti jos toiminta on Krusifiksin viestissä mainitun kaltaista niin ei se vasmastikaan täytä pykäliä (toivon mukaan). Itse en ole vielä tuohon törmännyt, mutta jos vastaava todella tapahtuu niin kuluttaja asiamiehelle menee multakin heti tutkintapyyntö jne.
Mun pointti oli nyt se, että täälläkin ollaan vouhotettu tuosta ACN:stä ja kommentteja on juuri tyyliin "älkää helvetissä vaan kokeilko!!!" niin kuin kyseessä olisi jokin vaarallinen huume tai jotenkin varsin pelottava asia (niin kuin tässäkin threadissa joillakin näyttää olevan). sehän on vain piru vie liittymä josta tarpeen vaatiessa pääsee varmasti eroon ilman että menettää koko omaisuuttaan... thats it ;)

MTcool sanoi:
Mun pointti oli nyt se, että täälläkin ollaan vouhotettu tuosta ACN:stä ja kommentteja on juuri tyyliin "älkää helvetissä vaan kokeilko!!!"

No mitä muuta tuosta toiminnasta voi muuta sanoa? Pitäisikö operaattoria nyt ylistää? Mielestäni threadin avaaminen keskustelupalstalle ei ole elämää suurempi asia. Oletko muuten acn-asiamies? Ja vielä haluaisin udella että miksi kyseenalaistat juttuni? Vaihdan liittymiä useammin kuin sukkia, minulla on kokemuksia lähes kaikista operaattoreista ja acn on ehdottomasti pohjanoteeraus. Minkään muun operaattorin asiakaspalvelussa en ole vielä törmännyt asiakaspalvelijaan joka suoranaisesti vittuilee, vaikka esitin hyvin yksinkertaisia kysymyksiä. Asiakaspalvelijat ovat yleensä ystävällisiä ja vastaavat kysymyksiin muutenkin kuin: "se myyja vika, myyja vika, laheta sahkoposti"

Mutta hei, jos tykkäät acn:stä ja olet tyytyväinen siihen, niin mikäs siinä sitten. Omat kokemukseni operaattorista olivat pelkästään negatiiviset ja todellakin siinä määrin negatiiviset että otin kohtalon omiin käsiini ja avasin asiasta threadin pakkotoiston yleinen keskustelu-osiolla. Matkapuhelinforumiin en ole vielä mitään jaksanut kirjoittaa, ilokseni huomasin että muut ovat huolehtineet acn:n aiheellisesta mustamaalamisesta kiitettävän hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom