- Liittynyt
- 25.4.2002
- Viestejä
- 2 128
- Ikä
- 48
Otin tuossa taannoin kyseisen firman liittymän ja haluan jakaa kokemukseni tästä suuremmoisesta operaattorista.
Ensinnäkin, sain kaksi liittymään tilaamani yhden liittymän johdosta ja luonnollisesti kaksi laskua.
Liittymämyyjäni ei kertonut että kuukausimaksut veloitetaan etukäteen kahden kuukauden ajalta, eikä myöskään sitä, että vaikka lopetan asiakassuhteeni ensimmäisen kuukauden aikana joudun maksamaan 2 kuukauden liittymämaksut.
Kolmanneksi, soittaessani otsasuoni jyskyttäen asiakaspalveluun kysäisin ohi mennen että onko tämä puhelu maksuton soittaessani SONERAn matkapuhelin liittymästä? Huonosti suomea puhuva tyyppi vastasi että on ilmainen myös soneran matkapuhelinliittymästä. Ja kas kummaa kun lasku tuli oli noista puheluista veloitettu normaali puhelutaksa. Puhelu olikin kuulemma ilmainen kun soitettiin 0800-numeroon. Kuitenkin "asiakaspalvelija" vakuutti numeron olevan ilmainen.
Neljänneksi, liittymän irtisanominen ei onnistu puhelimitse eikä minkäänlaista kompensaatiota luvattu. Käski vain laittaa sähköpostia ja yhteydenottopyynnön.
Meneekö tämä nyt ihan lainkirjaimen mukaan? Kenellä on vastuu tuosta kuukausimaksuhässäkän mainitsematta jättämisestä? Entä asiakaspalvelupuhelimeen soitettujen puhelujen hinta?
Ilmaiset puhelut my ass!
Voisko joku muuten pistää sen aiemminkin esillä olleen matkapuhelinforumin osoitteen, pitää käydä ilmaisemassa mielipide sinnekin.
Ensinnäkin, sain kaksi liittymään tilaamani yhden liittymän johdosta ja luonnollisesti kaksi laskua.
Liittymämyyjäni ei kertonut että kuukausimaksut veloitetaan etukäteen kahden kuukauden ajalta, eikä myöskään sitä, että vaikka lopetan asiakassuhteeni ensimmäisen kuukauden aikana joudun maksamaan 2 kuukauden liittymämaksut.
Kolmanneksi, soittaessani otsasuoni jyskyttäen asiakaspalveluun kysäisin ohi mennen että onko tämä puhelu maksuton soittaessani SONERAn matkapuhelin liittymästä? Huonosti suomea puhuva tyyppi vastasi että on ilmainen myös soneran matkapuhelinliittymästä. Ja kas kummaa kun lasku tuli oli noista puheluista veloitettu normaali puhelutaksa. Puhelu olikin kuulemma ilmainen kun soitettiin 0800-numeroon. Kuitenkin "asiakaspalvelija" vakuutti numeron olevan ilmainen.
Neljänneksi, liittymän irtisanominen ei onnistu puhelimitse eikä minkäänlaista kompensaatiota luvattu. Käski vain laittaa sähköpostia ja yhteydenottopyynnön.
Meneekö tämä nyt ihan lainkirjaimen mukaan? Kenellä on vastuu tuosta kuukausimaksuhässäkän mainitsematta jättämisestä? Entä asiakaspalvelupuhelimeen soitettujen puhelujen hinta?
Ilmaiset puhelut my ass!
Voisko joku muuten pistää sen aiemminkin esillä olleen matkapuhelinforumin osoitteen, pitää käydä ilmaisemassa mielipide sinnekin.