Abiristeily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kpsk
  • Aloitettu Aloitettu
weismyller sanoi:
miinuksena voisi sanoa, että miksi pitää tulla lähtöselvitykseen 1,5h enne lähtöä, vaikka laivaan pääsi ½h ennen lähtöä. oisimme voineet olla paikalla vaikka laivan lähtöhetkenä, koska kaikki olivat samaan aikaan lähtöporteilla ja kaikki oli tukossa. myös meille ei myyty alkoholia menomatkalla

Koska sitä vedetään älyttömät naamat siinä ennen laivaan hyppäämistä ja teipataan viinat jonnekkin kiinni :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
weismyller sanoi:
ite tulin justiisa ms mariellalta abiristeilyltä ja meno oli aivan mahtavaa!:hyper:...

Itse olin perjantai -> lauantai Mariellalla ja ai että osasi olla hauskaa. Kaikki meni niinkuin weismyller kertoi. Buffetissa oli sairaan hyvää ruokaa ja eivät edes valittaneet, vaikka kantoi sen 9 lasia pöytään itselleen. Yhtäkään oksentelijaa en minä eivätkä kaverini nähneet, jota kyllä aamulla ihmeteltiin. Eikä pahemmin ollut änkyräkännistä porukkaa nurkissa jne. Vandalismiakaan en huomannut, minkä nyt satun muistamaan :) Juomia olisi kyllä saanut tarjoilla yöllä/aamulla pidempäänkin, meinas biletys vähän hiipua. Ehkä mun paras ryyppyreissu ever, vaikka kalliiksi tulikin :)

kpsk sanoi:

Dyyd.
Olin samal risteilyl. Kuvottavaa.

Koko paska ei oo millään tasolla verrattavissa vuos sitte tapahtuneeseen kakkosristeilyyn Siljalla. Tallinkille en oo "vähään" aikaan menossa. Hyi.

Gangst3ri sanoi:
Dyyd.
Olin samal risteilyl. Kuvottavaa.

Koko paska ei oo millään tasolla verrattavissa vuos sitte tapahtuneeseen kakkosristeilyyn Siljalla. Tallinkille en oo "vähään" aikaan menossa. Hyi.

Uh, dyyd. Sarkasmia? Hankala tunnistaa via Internet.

weismyller sanoi:
. ruoka oli todella maittavaa ja ruokajuomiksi kuuluivat kalja ja viinihanat, mistä sitä virtasi niin paljon kuin jaksoi kantaa. hintapolitiikka oli aika kallista (Esim 5,3 e lonkero). Tax-freen hinnat olivat jotain perusjuttuu kai, venäjän taxfreehen verrattuna kalliita. Henkilökunta oli mukavaa ja ystävällistä, kaikki osasivat puhua suomea ja muutenkin kaikki meni hyvin :)
suosittelen kaikille abiristeilyä, vaikka rahaa paloikin aika paljon (kaveri voitti ruletis hyvi ja jäi melkei voitolle:D)
miinuksena voisi sanoa, että miksi pitää tulla lähtöselvitykseen 1,5h enne lähtöä, vaikka laivaan pääsi ½h ennen lähtöä. oisimme voineet olla paikalla vaikka laivan lähtöhetkenä, koska kaikki olivat samaan aikaan lähtöporteilla ja kaikki oli tukossa. myös meille ei myyty alkoholia menomatkalla

Olen hieman kade tuosta juovainreilusti- ominaisuudesta. Eikös olut- ja lonkerolavat olleet melko edullisia siljallakin? Siinä kyllä Tallinki pesi kohtuullisesti; 2x24=19,19e karjala ja randomlonkerot 14e/24kpl.

Rulettiin oli 20v ikäraja mitä todella valvottiin ja pelikoneisiin sen 21, joten niistä säästyi rahat.

Tässä välissä on pakko lieventää aiempaa kantaani hieman; jos on pakko mennä risteilylle abitapahtumana niin ottaa mieluummin mukaan tarpeeksi valvojia ja menee omalle epäviralliselle abiristeilylle parin tutun lukion mukana. Ei tarvitse maksaa 80-100e ilmaa lipusta. Ja laivayhtiönä Silja, ehkä Viking, mutta ei Tallink. :)

kpsk sanoi:
Uh, dyyd. Sarkasmia? Hankala tunnistaa via Internet.

Ei vaan ihan samaa mieltä kanssas olen. Paskan möivät.
Huomattavasti parempi idea ottaa normi risteily muutaman lisävalvojan kanssa. Sellanen meidän kakkosreisteyli oli. Hki - Stokis - Hki. Eikä maksanu 90e.

Gangst3ri sanoi:
Ei vaan ihan samaa mieltä kanssas olen. Paskan möivät.
Huomattavasti parempi idea ottaa normi risteily muutaman lisävalvojan kanssa. Sellanen meidän kakkosreisteyli oli. Hki - Stokis - Hki. Eikä maksanu 90e.

True.

kpsk sanoi:
Olen hieman kade tuosta juovainreilusti- ominaisuudesta. Eikös olut- ja lonkerolavat olleet melko edullisia siljallakin? Siinä kyllä Tallinki pesi kohtuullisesti; 2x24=19,19e karjala ja randomlonkerot 14e/24kpl.

Rulettiin oli 20v ikäraja mitä todella valvottiin ja pelikoneisiin sen 21, joten niistä säästyi rahat.

Tässä välissä on pakko lieventää aiempaa kantaani hieman; jos on pakko mennä risteilylle abitapahtumana niin ottaa mieluummin mukaan tarpeeksi valvojia ja menee omalle epäviralliselle abiristeilylle parin tutun lukion mukana. Ei tarvitse maksaa 80-100e ilmaa lipusta. Ja laivayhtiönä Silja, ehkä Viking, mutta ei Tallink. :)
meil ei ollu mitää ikärajaa rulettii eikä blackjackii.. tai ainakaa meilt ei kyselty sitä:D halvin lava kaljaa tais olla karhu joka oli n. 15 e ko osti kaks tai enemmä lavaa. Ite en viittiny tuua mitää ko tos venäjän taxfreessä saa 19,90e kaks lavaa ja ko on toi vuoden viisumikii.
edit: meil ei ees ollu valvojii mukan ko varattii kahel eri yhteyshenkilöl 15 hengen porukka, yhteesä oli 25 hlö

hyrre sanoi:
Itse olin perjantai -> lauantai Mariellalla ja ai että osasi olla hauskaa. Kaikki meni niinkuin weismyller kertoi. Buffetissa oli sairaan hyvää ruokaa ja eivät edes valittaneet, vaikka kantoi sen 9 lasia pöytään itselleen. Yhtäkään oksentelijaa en minä eivätkä kaverini nähneet, jota kyllä aamulla ihmeteltiin. Eikä pahemmin ollut änkyräkännistä porukkaa nurkissa jne. Vandalismiakaan en huomannut, minkä nyt satun muistamaan :) Juomia olisi kyllä saanut tarjoilla yöllä/aamulla pidempäänkin, meinas biletys vähän hiipua. Ehkä mun paras ryyppyreissu ever, vaikka kalliiksi tulikin :)

Itse olin su-ma mariellalla ja pakko vain olla samaa mieltä, hyvä meno jatkui myös tuolloin. Ruoka ihan törkeän hyvää ja sai riittävästi, vaikkakin se buffet meni enempi juomiseksi kuin syömiseski.:D Porukka oli ystävällistä ja yhtään ainutta tappelua en nähny. Ehdottomasti paras ryyppyreissu pitkään aikaan!! :thumbs:

Paras ryyppyreissu ikinä Viking Linen Isabellalla 16. päivä :thumbs:
Tosin tuo buffetti oli ajoitettu aivan perseelleen. Se kun loppui klo 24.00, ja PMMP aloitti keikkansa 23.00. En huomannut lopettaa ilmaisen kaljan ja viinin kittausta ja missasin koko keikan :(

Sukulaku sanoi:
Paras ryyppyreissu ikinä Viking Linen Isabellalla 16. päivä :thumbs:
Tosin tuo buffetti oli ajoitettu aivan perseelleen. Se kun loppui klo 24.00, ja PMMP aloitti keikkansa 23.00. En huomannut lopettaa ilmaisen kaljan ja viinin kittausta ja missasin koko keikan :(
PMMP:n keikka oli muuten ihan vitun hyvä... :rock: .

Olin myös ketjun aloittajan kanssa samalla risteilyllä, itselle jäi positiivinen kuva niin henkilökunnan toiminnasta kuin risteilystä yleensäkin. Suhtautuminen juhlimiseen oli joustavaa (istuimillakin sai tanssia yökerhossa, vain pöydillä ei, turvallisuussyistä johtuen). Risteily ja juomat ovat kalliimpia kuin monessa muussa paikassa, myönnetään. Juomia ei ole kuitenkaan pakko ostaa. Itse join jonkin verran, tarpeeksi, en kuitenkaan liikaa. Tanssia sai ja juhlia pitkälle yöhön ja aamuun asti. Ruokakin oli erittäin hyvää ja maukasta, ei liian suolaista.

Terminaalivaiheesta ;) ennen laivalle pääsemistä mainittakoon sen verran, että jonottamisen tekee huomattavasti mukavammaksi istumalla sen ajan terminaalirakennuksessa sijaitsevassa kahvilassa. Ei se laiva minnekään lähde, jos jonossa seisoo vielä ihmisiä eikä risteilystä mitään menetä vaikka et ensimmäisenä matkustajana laivassa olekaan.

Paljon on kiinni siitä millaisen risteilystä itselleen tekee. Mikäli päättää jo bussissa menomatkalla että paska reissu, niin ei laivalla taatusti kovin hauskaa voi olla. Ainoina miinuksina mieleeni jäi, kun eräs naispuoleinen henkilö yritti varastaa lompakkoni tanssilattialla, toinen humalainen naispuoleinen henkilö tik takin keikan aikana kännispäissään kaatoi täyden juoman selkääni sekä eräs varsin lihaisassa kunnossa oleva sanoisin jopa jykevä, mutta kuitenkin turhan ylimielinen ja lapsellinen espoolaisnuori, joka asuinpaikkansa varjolla alkoi turhaan asettaa muita ihmisiä alempaan asemaan. Mikäli viimeksimainittu henkilö sattuu olemaan pakkislainen, sanon sinulle saman mitä sanoin laivallakin, SÄÄLIN sinua, mikäli sinulla ei elämässäsi muita saavutuksia ole kuin se, että vanhempasi ovat päättäneet asettautua Espooseen asumaan ja siittämänsä kakara(n/t) siellä kasvattaa.

Tiivistettynä, mukava reissu oli kun tajusi mennä pitämään hauskaa ja laivana Romantika oli upea verrattuna Vikingin ja Siljan laivoihin, yhtään viimeksimainittuja väheksymättä.:thumbs:

Rookie87 sanoi:
sekä eräs varsin lihaisassa kunnossa oleva sanoisin jopa jykevä, mutta kuitenkin turhan ylimielinen ja lapsellinen espoolaisnuori, joka asuinpaikkansa varjolla alkoi turhaan asettaa muita ihmisiä alempaan asemaan. Mikäli viimeksimainittu henkilö sattuu olemaan pakkislainen, sanon sinulle saman mitä sanoin laivallakin, SÄÄLIN sinua, mikäli sinulla ei elämässäsi muita saavutuksia ole kuin se, että vanhempasi ovat päättäneet asettautua Espooseen asumaan ja siittämänsä kakara(n/t) siellä kasvattaa.

HAAHHA!!!!

läpät läppinä. enkai mä nyt tosissani ollu. :lol2:
missäpäin me tavattiin?

ja sori nyt viäl jos pilasin risteilys.
(olin piänis)

Gangst3ri sanoi:
HAAHHA!!!!

läpät läppinä. enkai mä nyt tosissani ollu. :lol2:
missäpäin me tavattiin?

ja sori nyt viäl jos pilasin risteilys.
(olin piänis)

:lol2: Hyvä kerho :lol2:

;) no termos, löytyihän se mokoma kanksteri

Oli melko provo toi mun edellinen posti, tarkotus nyt oli paikallistaa mahdollinen "syyllinen":D toivottavasti en ollut liian syyttävä, hieman oli käytös ehkä epäkorrektia, mutta sitä se laulujuoma teettää.

Tapaaminen tapahtu siinä 8. kerroksen limuautomaatin vieres noin abouttiarallaa, eikä se risteily tommosista pilalle mee. Hyvä reissu oli.

Jotenkin tuli vaan semmonen olo että noinkin iso kaveri ois ehkä jossain vaiheessa saattanu törmätä pakkotoistoon pienen elämänsä aikana.

Mutta mites meni loppuristeily, aamulla herättiin kiltisti omasta hytistä? Muutamaan otteeseen näin sut jossain päin laivaa talsimassa nuin parin romillen kunnossa, tai ainakin silmät seiso päässä siihen malliin:kippis1:

Ronkitaan nyt tännekin.

Mun kaveri oli tyttöystävänsä kanssa Virossa hotellireissulla ja palasi sitten seuraavana päivänä samalla laivalla kuin osa abiporukasta. Kun laiva oli myöhässä, niin he istuivat käytävällä ja kuuntelivat joidenkin abien vuodatusta reissun hinnasta yms. mitä tässäkin ketjussa on puitu. Osa tästä abiporukasta oli kuulemma käyttäytynyt juuri niin kuin voi 18-19-vuotiaan sikakännissä heiluvan abin odottaa käyttäytyvän ja varmaankaan se ei ainakaan parantanut henkilökunnan palvelualttiutta.

Mitä noihin hintoihin tulee, niin kannattaa tosiaan järkkäillä itse noita reissujaan koska mun kaveri oli ostanu reissun (laivat ja kaksi hotelliyötä aamiaisineen hyvässä hotellissa kahdelle) 192 eurolla.

Niin ja hauskin muisto paluumatkasta oli kuulemma jonkun pojan kertomukset laivan kuppilassa, nimittäin kyseinen 18-19-vuotias lukiolainen oli omien sanojensa mukaan käynyt jokaisessa paikassa maan päällä...vähintään kahdesti:D

Rookie87 sanoi:
;) no termos, löytyihän se mokoma kanksteri

Oli melko provo toi mun edellinen posti, tarkotus nyt oli paikallistaa mahdollinen "syyllinen":D toivottavasti en ollut liian syyttävä, hieman oli käytös ehkä epäkorrektia, mutta sitä se laulujuoma teettää.

Tapaaminen tapahtu siinä 8. kerroksen limuautomaatin vieres noin abouttiarallaa, eikä se risteily tommosista pilalle mee. Hyvä reissu oli.

Jotenkin tuli vaan semmonen olo että noinkin iso kaveri ois ehkä jossain vaiheessa saattanu törmätä pakkotoistoon pienen elämänsä aikana.

Mutta mites meni loppuristeily, aamulla herättiin kiltisti omasta hytistä? Muutamaan otteeseen näin sut jossain päin laivaa talsimassa nuin parin romillen kunnossa, tai ainakin silmät seiso päässä siihen malliin:kippis1:

Juu ei mitää herneitä ei oo vedelty ;)

Ei tullu herättyy omasta hytistä, tyttöystävän ja sen kaverin hytissä nukuin. Perjantai oli pitkä. Hyvin pitkä. Meinas itku tulla ku darra oli suht infernaalinen ja aamu oli jo kääntynyt päiväksi laivan ollessa vieläkin Virossa.

Mutta sitä se krapulahakuinen juominen teettää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom