Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
Minkä helvetin takia te otatte valvojia mukaan K-18 risteilylle?

Laivoilla pitää olla yksi valvoja 20 oppilasta kohden...

Hitto kun vähän pukkaa nuhaa, yskää ja kurkkukipua, nyt kaikkea mahdollista rohtoa jotta ylihuomenna jaksaa :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin onko se mukavampaa yks yö muitten abien kans vai pitempi risteily mummujen ja lapsiperheitten kans? :rolleyes:
No onhan se huomattavasti kivempaa :eek:
Siellä sentään erottuu joukosta ja liian iso lauma känniääliöitä samassa paikkaa ei oo koskaa hyväks ;)
Lisäks tuol saa olla rauhassa kavereiden kans, ku ei tartte pelkää et ne eksyis johonki muuhu seuraan. Ja hyvällä tuurilla tuolla on ihan aitojakin ruotsalaisia, eikä mitään feikkisuomenruotsalaisia :dance:

Etkös säkin ole Europalle tulossa? Minkä helvetin takia te otatte valvojia mukaan K-18 risteilylle? :wtf::wtf::wtf:
Ei muutakun kerrotte niille että bussi lähteekin 30min myöhemmin ja lähdette ilman niitä.

Juu Europalle minäkin.
siis mun käsittääkseni sinne oli pakko ottaa valvojia mut ei sit ilmeisesti.

Mä oon ainakin tyytyväinen kun kyseiset opettajat tulee messiin. Me mennään huomenna toiselle niistä saunaan:D

Juu Europalle minäkin.

Mä oon ainakin tyytyväinen kun kyseiset opettajat tulee messiin. Me mennään huomenna toiselle niistä saunaan:D
Varmaan kivaa :D Kuinka vanha tää opettaja on, ja mitä opettaa? :D

Varmaan kivaa :D Kuinka vanha tää opettaja on, ja mitä opettaa? :D

heh, ihan matikanopettaja n.30w.:)

ollaan suunniteltu sellasta että jätetään penkkareissa kiusaamatta näitä kahta valvojiksi lähtevää opettajaa, sanotaan vaan että niille on oma leikki varattuna laivassa. sit otetaan jäljelle jääneistä wanhaintanssi rahoista sen verran että saadaa niille molemmille 5 tequillaa jotka ne sitten vetää mahdollisimman nopeesti.

Tää kyseinen matikanopettaja viime vuonna tarjos oppilaille rommia kun ne meni häntä herättelemään. Samaa toivon tällekin vuodelle:D

Juu Europalle minäkin.

Ei tarvitse Europalle valvojia. No jos ne ovat rentoja tyyppejä niin eihän siinä sitten mitään.

heh, ihan matikanopettaja n.30w.:)

ollaan suunniteltu sellasta että jätetään penkkareissa kiusaamatta näitä kahta valvojiksi lähtevää opettajaa, sanotaan vaan että niille on oma leikki varattuna laivassa. sit otetaan jäljelle jääneistä wanhaintanssi rahoista sen verran että saadaa niille molemmille 5 tequillaa jotka ne sitten vetää mahdollisimman nopeesti.

Tää kyseinen matikanopettaja viime vuonna tarjos oppilaille rommia kun ne meni häntä herättelemään. Samaa toivon tällekin vuodelle:D
Kuulostaa aika asia opettajalta :) Europalle ollaan kanssa tulossa Forssan seudulta :D

Kuulostaa aika asia opettajalta :) Europalle ollaan kanssa tulossa Forssan seudulta :D

se on asia opettaja. vai forssasta, mä oon huittisista.

jos näet siellä sellaista 185 senttistä blondia joka huutelee törkeyksiä vieraisiin pöytiin niin tule moikkaan. :)

nyt täytyy lähteä ryyppään.
Nähdään laivalla :rock::rock::rock::rock::dance::dance::kippis1:

Jes, Europan huominen abiristeilyn lähtö myöhästyy tunnilla parilla myrskytuulesta johtuvan reittimuutoksen takia. Onkin kiva syödä buffetissa tai ryypätä kun ei pysy pystyssä ja allot lyö yläkansienkin ikkunoille.... vittu. :curs:

kunnon keinutushan tuo siihen kännii kivan bonuksen :D
Todellaki! :dance:

Niin tän tredin pituus on lähteny jo vähä lapasesta et jaksaisin kokonaan lukee läpi, mut ketää muita tulossa huomenna mariellalle? :)
Huomen vois ottaa vaikka... ihan vitusti! :hyper: ;)

Aikooko jaki_
a) Pokata jonkun valvojan
b) Jonkun joka tykkää jakin selkälihoista
c) Tyytyä ihan tavalliseen tyttöön joka seuraa sitä baarista toiseen

äggäävaädfkjkljasf

tulin just katomasta so called plania vittuu veti kovan keikan!! :rock: :rock:

tulkaa nyplään hihasta jos kiinnostaa jutella henkeviä huomenna, mä oon C8.

185 pitkä blondi tyyppi, erottaa pakkiksen jäseneks. piste.

kaikille hyvää risteilyä. mä alotan huomenna 8:n aikaan. :rock:

tsemppiä jätkät!!!:rock::kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom