Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Äsken sattui outo juttu. Pesin koneellisen pyykkiä. Yksi t-paita oli revennyt kainalon alta kuin veitsellä leikattuna ihan suoraan pitkä viilto. Ikinä ei ole pyykki mennyt rikki pesussa. Ja kaikki muu pyykki ihan ehjää niinkuin aina. Ja lisänä vielä että molempien kainaloiden alta samasta kostaa samalla tavalla revennyt samassa pesussa sama paita. Paidassa koko selän kokonen teksti 'I survived lake bodom' :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se nostojuttu perustuu juurikin siihen keskittymiseen ja toisella nostolla vähintään alitajuisesti nostajat korjaavat asentoaan ja otettaan, perustuen ekan nostoyrityksen kokemukseen.

Yleensä toisessa nostossa vielä lasketaan esim. kolmeen, jolloin kaikki nostavat tasan samaan aikaan, joka myöskin on erittäin oleellista onnistumisen kannalta.

:

Ei laskettu kolmeen eikä korjattu nostoasentoa.

Uskottava se on.

Tapahtui muutama viikko sitten:

Yöllä tuli kauhee kusihätä ja pakkohan se oli vessaan mennä. Noh, vessa sijaitsee juuri tuossa portaiden vieressa(2 kerroksinen talo) ja juuri kun aloin tekemään tarpeitani alkoi kuulumaan ku jokin eläin olisi kävellyt hiljakseen portaita pitkin alas. Ääni oli kuin jonkin eläimen kynnet olisi kolissut parkettia vasten. Eihän meillä mitään eläimiä ole talossa joten olin aivan vitun peloissani... Kuulin kuinka se jokin käveli rappuset alas ja ohitti vessan oven muutaman metrin päästä jonka jälkeen äänet loppu. Tässä vaiheessa pelkäsin jo niin paljon että olin valmis huutamaan porukoille :D Aikani ihmettelin et mikä helvetti se voisi olla ja kurkkasin jopa vessan oven alta nähdäkseni jotai, emmä tietenkään mitään nähny. Keräsin rohkeutta ja juoksin huoneeseeni missä pengoin vielä paikat läpi varmuuden vuoksi että saisin edes hiukan mielenrauhaa.
Mystiset äänetki onneks loppu ja sain yöni nukuttua. Vieläkään en tiedä mikä ne äänet aiheutti. Oli kyllä helvetin karmiva kokemus

Tapahtui muutama viikko sitten:

Yöllä tuli kauhee kusihätä ja pakkohan se oli vessaan mennä. Noh, vessa sijaitsee juuri tuossa portaiden vieressa(2 kerroksinen talo) ja juuri kun aloin tekemään tarpeitani alkoi kuulumaan ku jokin eläin olisi kävellyt hiljakseen portaita pitkin alas. Ääni oli kuin jonkin eläimen kynnet olisi kolissut parkettia vasten. Eihän meillä mitään eläimiä ole talossa joten olin aivan vitun peloissani... Kuulin kuinka se jokin käveli rappuset alas ja ohitti vessan oven muutaman metrin päästä jonka jälkeen äänet loppu. Tässä vaiheessa pelkäsin jo niin paljon että olin valmis huutamaan porukoille :D Aikani ihmettelin et mikä helvetti se voisi olla ja kurkkasin jopa vessan oven alta nähdäkseni jotai, emmä tietenkään mitään nähny. Keräsin rohkeutta ja juoksin huoneeseeni missä pengoin vielä paikat läpi varmuuden vuoksi että saisin edes hiukan mielenrauhaa.
Mystiset äänetki onneks loppu ja sain yöni nukuttua. Vieläkään en tiedä mikä ne äänet aiheutti. Oli kyllä helvetin karmiva kokemus

Ei pakkislaiset pelkää mörköjä.Olisit ottanut kiinni ja pyntännyt turpaan.

^^^ Se oli rotta. Joku aamu heräät outoon vatsan kihelmöintiin ja huomaat, että se pentele on syömässä sun sisälmyksiä. Vielä pahempaa on kuitenkin se, että ennen sun vatsan avaamista se on vetäny jääkaapista kaikki Ehrmannit!

Tästä threadista kyllä riittää hupia :DDD ei luoja.. väsymys + lukee näitä = kunnon naurut

En oikeen tiedä onko näissä mun jutuissa mitään yliluonnollista, mutta mutta.
Joskus skidinä kävelin kaupungilla ja kävelin suojatien yli erään hevarin takana. Tyyppi ei melko varmasti nähnyt tai kuullut mua sen takana. Oikeelta tuli auto aika lujaa ja tää sano mulle, että "Odota" ja nosti kätensä pysäyttääkseen auton. No auto pysähty ja käveltiin sit yli. Käveltiin eri suuntiin ja tyyppi käveli hetken matkaa, enkä sitten enää koskaan tavannu tyyppiä.

Toinen on, kun pappani kuoli mun ensimmäisenä jouluaattona. Pappa istui tuolilla ja isäni ojensi kätensä huonovointisennäköiselle papalle, jos vaikka haluis vessaan oksentamaan. Pappa sano, ettei tarvitse ja sitte vilkutin papalle ja pappa hymyili ja vilkutti takaisin. Aika sydäntälämmittävä juttu jollain tavalla.

Äsken sattui outo juttu. Pesin koneellisen pyykkiä. Yksi t-paita oli revennyt kainalon alta kuin veitsellä leikattuna ihan suoraan pitkä viilto. Ikinä ei ole pyykki mennyt rikki pesussa. Ja kaikki muu pyykki ihan ehjää niinkuin aina. Ja lisänä vielä että molempien kainaloiden alta samasta kostaa samalla tavalla revennyt samassa pesussa sama paita. Paidassa koko selän kokonen teksti 'I survived lake bodom' :eek:
Menetkö käymään bodomilla vähän... vaikka picnikille? Ja yksin tietysti. :D annan vitosen jos menet :D

Noh, en kyllä yllytä menemään :D

Mun koko elämä on täynnä yliluonnollisuuksia. Heitetäänpä vaikka lapsuuden juttu: yhdessä talossa oltiin perheen kanssa. Tämän ison talon omistaja oli yhtä erikoinen kuin vanhempani, joten näkihän hän siellä sitten kaikenlaisia ylimääräisiä vierailijoita (epäinhimillisiä sellaisia). Noh, isoveli oli joskus yöllä herännyt kaameasti huutaen, että keltainen mies jahtaa. Itse olin varmaan 3-4 v., ja erikoista tapauksessa onkin, että mulla on myöskin muistikuva jostain keltaista valoa sädehtivästä miehestä. Itse olen muistikuvassa kai jonkun pöydän alla. Mies menee vessaan, katsoo minuun hymyillen, vessan ovi menee kiinni, ja miehen jalat ja valo häviävät tzump. Tuo muistikuva on ollut aina, mutta olen kuullut vasta myöhemmin siitä, että isovelikin näki siellä jotain.

Isäni myäs kerran kuuli tuolla nukkuessaan hirviätä kolinaa yläkerrasta. Sellaista hirveätä paiskaus- ja raahauskolinaa, vaikkei siellä olisi pitänyt olla ketään (muistaakseni ullakko). Rohkeana miehenä laittoi vain musiikit soimaan ja yritti saada unta :D

Ja nyt muistui mieleen, että taisi olla samasta asunnosta tämäkin kertomus, että vanhempani olivat nukkuneet yläkerrassa, ja joku vanha nainen alakerrassa. Oli sitten aamulla kysynyt vanhemmiltani, että mitä he tekivät, kun hirveä jytinä ja melske kuului kauan yläkerrasta. Olivat menneet suoraan nukkumaan, eivätkä olleet tehneet yhtään mitää.

Mutta kaikkea mahdollista löytyy. Esim. eräs luokkalainen likka oli tullut luokkaan aika väsyneen oloisena. Katsonut ulos jonkin aikaa, sitten sanoi, että hyyi, mä näin aaveen! Joku kalpea pikkupoika oli seisonut ikkunalla, ja kun tyttö hieraisi silmiään, oli poikeliini kadonnu. Tämän tytön pikkusisko oli nähnyt mummonsa huutavan häneltä apua silloin, kun oli ollut kuolemassa jossain kaukana. Tytön silmät olivatkin erikoiset! Supermagneettiset, melkeenniiq mulla!

Samoin muistaakseni juuri tämä tyttö oli nähnyt toisen meidän luokkalaisen tytön kanssa (kävin steiner-koulun, siellä on kiinteät luokat) yhden aiemmin luokaltamme pois kiusatun tytön ruokalassamme vähän aikaa. Oli sitten hävinnyt. Kyseinen tyttö tulikin sitten takaisin sellaisena goottityttönä, ja tietysti hänet vain kiusattii uudestaan pois. Meillä oli supersairas luokka

Ihan konkreettisesti noita löytyy loputtomasti, ja jotkut jutut on sellaisia, joita ei viitsi edes sanoa jossain bodaussivustoilla hehheh :evil:

Ja nyt muistui mieleen, että taisi olla samasta asunnosta tämäkin kertomus, että vanhempani olivat nukkuneet yläkerrassa, ja joku vanha nainen alakerrassa. Oli sitten aamulla kysynyt vanhemmiltani, että mitä he tekivät, kun hirveä jytinä ja melske kuului kauan yläkerrasta. Olivat menneet suoraan nukkumaan, eivätkä olleet tehneet yhtään mitää.
Hohoho varmasti juu nukkumassa olivat :pano:

En oikeen tiedä onko näissä mun jutuissa mitään yliluonnollista, mutta mutta.
Joskus skidinä kävelin kaupungilla ja kävelin suojatien yli erään hevarin takana. Tyyppi ei melko varmasti nähnyt tai kuullut mua sen takana. Oikeelta tuli auto aika lujaa ja tää sano mulle, että "Odota" ja nosti kätensä pysäyttääkseen auton. No auto pysähty ja käveltiin sit yli. Käveltiin eri suuntiin ja tyyppi käveli hetken matkaa, enkä sitten enää koskaan tavannu tyyppiä.

Toinen on, kun pappani kuoli mun ensimmäisenä jouluaattona. Pappa istui tuolilla ja isäni ojensi kätensä huonovointisennäköiselle papalle, jos vaikka haluis vessaan oksentamaan. Pappa sano, ettei tarvitse ja sitte vilkutin papalle ja pappa hymyili ja vilkutti takaisin. Aika sydäntälämmittävä juttu jollain tavalla.
Ei perkele, melko yliluonnollinen krapula tais olla, kun näitä kirjottelin:hyvä:

Meidän perheessä muutamat on kuullut näitä ennustuksia tulevista säistä. Ihmiset ennustelee ties mistä sammakoista ja pistorasioista tulevaa rankkasadetta. Enpä muista henkilön nimeä, mutta hänen sanotaan ennustaneen viime talven ensilumi päivälleen oikein ja nyt hän ennusti taas sateista kesää.
Itse en tietenkään usko että joku osaisi ennustaa tulevaisuutta, mutta hössötys asiasta on isoa. Onko kukaan ottanut selvää/omaa tietoa näistä "ennustuksista"? Luulisi, että jos joku oikeasti ennustaisi tulevia säätiloja, hän olisi jo maailmankuulu..

Meidän perheessä muutamat on kuullut näitä ennustuksia tulevista säistä. Ihmiset ennustelee ties mistä sammakoista ja pistorasioista tulevaa rankkasadetta. Enpä muista henkilön nimeä, mutta hänen sanotaan ennustaneen viime talven ensilumi päivälleen oikein ja nyt hän ennusti taas sateista kesää.
Itse en tietenkään usko että joku osaisi ennustaa tulevaisuutta, mutta hössötys asiasta on isoa. Onko kukaan ottanut selvää/omaa tietoa näistä "ennustuksista"? Luulisi, että jos joku oikeasti ennustaisi tulevia säätiloja, hän olisi jo maailmankuulu..

Jos tarpeeksi monta kertaa arvaa, niin varmasti osuu oikeaan. Kai sillekkin on syynsä, että telkun säälähetyksissä on ihan oikeat koulutetut meteorologit, eikä jotain papparaisia sammakoidensa kanssa.

Jos tarpeeksi monta kertaa arvaa, niin varmasti osuu oikeaan. Kai sillekkin on syynsä, että telkun säälähetyksissä on ihan oikeat koulutetut meteorologit, eikä jotain papparaisia sammakoidensa kanssa.
Juuri näin. Porkkanaraastinhan voisi kylmästi ruveta kirjaaman ylös kaikki näitten suvun sammakkomiesten ennustukset ja tarkistaa pitääkö ne paikkansa. Muutaman vuoden päästä varmaan aineistoa olisi tarpeeksi, jotta voidaan tehdä asialliset tilastolliset testit ja nähdään osuuko ne arvausta paremmin oikeaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom