Äsken sattui outo juttu. Pesin koneellisen pyykkiä. Yksi t-paita oli revennyt kainalon alta kuin veitsellä leikattuna ihan suoraan pitkä viilto. Ikinä ei ole pyykki mennyt rikki pesussa. Ja kaikki muu pyykki ihan ehjää niinkuin aina. Ja lisänä vielä että molempien kainaloiden alta samasta kostaa samalla tavalla revennyt samassa pesussa sama paita. Paidassa koko selän kokonen teksti 'I survived lake bodom'
Menetkö käymään bodomilla vähän... vaikka picnikille? Ja yksin tietysti. :D annan vitosen jos menet :D
Noh, en kyllä yllytä menemään :D
Mun koko elämä on täynnä yliluonnollisuuksia. Heitetäänpä vaikka lapsuuden juttu: yhdessä talossa oltiin perheen kanssa. Tämän ison talon omistaja oli yhtä erikoinen kuin vanhempani, joten näkihän hän siellä sitten kaikenlaisia ylimääräisiä vierailijoita (epäinhimillisiä sellaisia). Noh, isoveli oli joskus yöllä herännyt kaameasti huutaen, että keltainen mies jahtaa. Itse olin varmaan 3-4 v., ja erikoista tapauksessa onkin, että mulla on myöskin muistikuva jostain keltaista valoa sädehtivästä miehestä. Itse olen muistikuvassa kai jonkun pöydän alla. Mies menee vessaan, katsoo minuun hymyillen, vessan ovi menee kiinni, ja miehen jalat ja valo häviävät tzump. Tuo muistikuva on ollut aina, mutta olen kuullut vasta myöhemmin siitä, että isovelikin näki siellä jotain.
Isäni myäs kerran kuuli tuolla nukkuessaan hirviätä kolinaa yläkerrasta. Sellaista hirveätä paiskaus- ja raahauskolinaa, vaikkei siellä olisi pitänyt olla ketään (muistaakseni ullakko). Rohkeana miehenä laittoi vain musiikit soimaan ja yritti saada unta :D
Ja nyt muistui mieleen, että taisi olla samasta asunnosta tämäkin kertomus, että vanhempani olivat nukkuneet yläkerrassa, ja joku vanha nainen alakerrassa. Oli sitten aamulla kysynyt vanhemmiltani, että mitä he tekivät, kun hirveä jytinä ja melske kuului kauan yläkerrasta. Olivat menneet suoraan nukkumaan, eivätkä olleet tehneet yhtään mitää.
Mutta kaikkea mahdollista löytyy. Esim. eräs luokkalainen likka oli tullut luokkaan aika väsyneen oloisena. Katsonut ulos jonkin aikaa, sitten sanoi, että hyyi, mä näin aaveen! Joku kalpea pikkupoika oli seisonut ikkunalla, ja kun tyttö hieraisi silmiään, oli poikeliini kadonnu. Tämän tytön pikkusisko oli nähnyt mummonsa huutavan häneltä apua silloin, kun oli ollut kuolemassa jossain kaukana. Tytön silmät olivatkin erikoiset! Supermagneettiset, melkeenniiq mulla!
Samoin muistaakseni juuri tämä tyttö oli nähnyt toisen meidän luokkalaisen tytön kanssa (kävin steiner-koulun, siellä on kiinteät luokat) yhden aiemmin luokaltamme pois kiusatun tytön ruokalassamme vähän aikaa. Oli sitten hävinnyt. Kyseinen tyttö tulikin sitten takaisin sellaisena goottityttönä, ja tietysti hänet vain kiusattii uudestaan pois. Meillä oli supersairas luokka
Ihan konkreettisesti noita löytyy loputtomasti, ja jotkut jutut on sellaisia, joita ei viitsi edes sanoa jossain bodaussivustoilla hehheh :evil: