Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
no siis joo, tuo olisi loogisin, mutta ei saatana.. 4 tyttöä (40-50kg) nostaa etusormillaan reilusti yli 100kg:n sällin tosta vaan. Kuvittelisin että sormethan siinä paukkuu jos vaan yrittäis väkisin nostaa.

Eihän siinä tule ku reilu 10kg painoa per sormi/käsi? Näin järkevästi ajateltuna..

Oon kuullu tuosta tempusta, mutta en nähny/kokenu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen kokenutkin ja olin ihan että mitä vihtua???!! Mutta kai tossa on joku salaisuus oltava. Ja tässä tapauksessa oli kysymys ihan isokokoisista miehistä.

Ite menin puol kehelta nukkumaan ja nukahdin vartissa. Eikä näkynyt ihmissusiakaan. Eli turhaan vouhotatte täysikuusta. Placeboa sanon mä:dance2:

Edit: toi sormihomma kuulostaa kyllä niin:anssi:

Kokeilkaa sitä itse, toimii 100% varmuudella, ikinä ei omalla kohdalla ole epäonnistunut. On se jännä.

No eipä toi loppupeleissä niin kamalan ihmeellistä edes ole(videosta päätellen) kyllä tuo on selitettävissä. Ei tossa mistään yliluonnollisesta ole kysymys. Tossahan voi "kusettaa" ja nostaa koko kämmenellä. Ps. toi jälkimmäinen jannu ei tasan paina 110kg;)

Eihän tuo nyt ole neljään mieheen mitään. Kyllähän mavessakin liikutellaan kolmeesataa kiloo helposti yksin. :D

Ei tuo nostaminen tuossa ihmeellistä ole, vaan se kuinka kevyeltä se tuntuu. Tuota tuli intissä koitettua. Tuntui kuin maitopurkkia olisi nostanut. Kannattaa koittaa joskus.

Onhan näitä juttuja.

Sukulainen oli lähetystyössä Israelissa. Siinä se sit oli koisinut yötä, heränny aamutuimaan ja kas enkelihän siinä vieressä istui tuolilla ja sanoi et "älä nouse/lähde vielä". Tätähän tämä kyseinen henkilö oli totellut ja kas, jos hän olisi noussut ja lähtenyt herättyään hän olisi luultavasti kuollut, sillä linja-autoon johon hän olisi noussut, oli kohdistunut autopommi. Ja lisäksi muutakin, joita en nyt mainitse. Omia kokemuksia ei ole senkummemmin, ehkä joskus.

Ja muutakin samanlaista settiä. Koko suku uskovainen oikeastaan.
Kuitenkin hyvä sanoma tuossa uskovaisuudessa. Ja kyllähän sitä on aina hyvä olla joku Päämies (Jumala) jolle purkaa asioita. Ja jos sitten käy lopulta niin, että vaikka kaikenmaailman tieteelliset todistukset on sitä mieltä, että ei Jumalaa ei ole, niin Jumala sittenkin on lopulta olemassa, niin ompi sitten siinä chäänssit päästä taivaaseen jos ja kun uskoo, kun ei usko mihinkään. Parempi usko kuin epäusko sanoisin. Todennäköisyys kasvaa niin kuin pokerissa. Miettikää nyt sitten kun aika koittaa, että harmittaako sitten kun kaikki lööperiksi luultu onkin totta. Kannattaa aina olla "varasuunnitelma", eikä uskosta nyt haittaankaan ole. Saarnaajan kirjassa on että "pitää nauttia Jumalan antamista ruuista, juomista ja elämäksistä, ne ovat Jumalan antamia lahjoja meille" "Älä huolehdi huomisesta, se kyllä pitää huolen itsestään". En nyt muista että meneekö ne nuin sanatarkkaan mut kuiteski. Saa sitä hauskaakin pitää (kai). Kuten jutusta näkee, olen henkeen ja vereen uskovainen, mutta pidän itseäni ihan täysin järkevänä.
Siinä minun mietteitäni. Ois muuten periaatteessa hyvä, et aavetkin olis totta, sittehän on myös Jumala. Toivottavasti käännytin monia.:D

Ja muutakin samanlaista settiä. Koko suku uskovainen oikeastaan.
Kuitenkin hyvä sanoma tuossa uskovaisuudessa. Ja kyllähän sitä on aina hyvä olla joku Päämies (Jumala) jolle purkaa asioita. Ja jos sitten käy lopulta niin, että vaikka kaikenmaailman tieteelliset todistukset on sitä mieltä, että ei Jumalaa ei ole, niin Jumala sittenkin on lopulta olemassa, niin ompi sitten siinä chäänssit päästä taivaaseen jos ja kun uskoo, kun ei usko mihinkään. Parempi usko kuin epäusko sanoisin. Todennäköisyys kasvaa niin kuin pokerissa. Miettikää nyt sitten kun aika koittaa, että harmittaako sitten kun kaikki lööperiksi luultu onkin totta. Kannattaa aina olla "varasuunnitelma", eikä uskosta nyt haittaankaan ole. Saarnaajan kirjassa on että "pitää nauttia Jumalan antamista ruuista, juomista ja elämäksistä, ne ovat Jumalan antamia lahjoja meille" "Älä huolehdi huomisesta, se kyllä pitää huolen itsestään". En nyt muista että meneekö ne nuin sanatarkkaan mut kuiteski. Saa sitä hauskaakin pitää (kai). Kuten jutusta näkee, olen henkeen ja vereen uskovainen, mutta pidän itseäni ihan täysin järkevänä.

Pokerimiehenä voit sitte miettiä sitä todennäköisyyttä, millä juuri tuo SUN jumalas on oikea ;) Voi ottaa päähän sitten viimeisellä tuomiolla selitellä Thorille, miksi et oo elämässäs uhrannu yhtään eläintä sille :D

Tai jos vastoin kaikkia todennäköisyyksiä kristinuskon jumala olisikin se oikea valinta, mitäpä luulet sen sanovan tuohon todennäköisyyslogiikkaasi? "No kyllähän sitä tuli jonku verran syntiä tehtyä mutta aattelin uskoa kumminki ihan noin niinku varan vuoksi.. Lasketaanhan seki?"

No eipä toi loppupeleissä niin kamalan ihmeellistä edes ole(videosta päätellen) kyllä tuo on selitettävissä. Ei tossa mistään yliluonnollisesta ole kysymys. Tossahan voi "kusettaa" ja nostaa koko kämmenellä. Ps. toi jälkimmäinen jannu ei tasan paina 110kg;)

Minä en ainakaan väitä että mistään yliluonnollisesta olisi kyse, homma vaan vahvasti vaikuttaa aluksi siltä. Ja toki tossa voi kusettaa niinkin että ukko nostetaan nostokurjella. Silloinhan siinä ei ole mitään ihmeellistä. Me ollaan aina tehty tuo etusormilla. Ja mistä tiedät paljonko tuo jannu painaa ja toisaalta ihan sama. Jouluna nousi 132kg kotisohvalta suorille käsille. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom