Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Olen tämänkin postannut jonnekin tänne, mutta en muista minne. noh, laitetaan nyt tänne kun tänne se nyt kuuluisikin:
Oletteko kuulleet sellaisesta tempusta että laitetaan Timo, 110kg, istumaan normaalille keittiöntuolille.
Timon ympärille tulee 4 tyttöä, jotka laittavat kädet ristiin samalla tehden "pyssyn" eli etusormet eteenpäin. Sitten 2 tytöistä laittaa "pyssyn piipun" eli ne etusormet Timon kainaloiden alle ja 2 muuta tyttöä etusormet Timon polvitaipeiden alle.
Tytöt yrittävät näin nostaa Timon, mutta eihän siitä tule mitään, liikaa painoa.
Sitten tytöt laittavat yhden käden kerrallaan Timon pään yläpuolelle, koskettamatta toistensa käsiä. Käsiä pidetään hetki paikallaan, jonka jälkeen kädet otetaan pois ja koitetaan nostaa Timo uudelleen -->
TIMO NOUSEE NIINKU HEINÄÄ VAAN. Aivan mieletön juttu, ollaan tuo testattu kymmeniä kertoja, aina vaan pienemmillä tytöillä jne.
Onko teorioita?

Ei oo teorioita, mutta :offtopic:
loin ton kohdan että:

Timon ympärille tulee 4 tyttöä, jotka laittavat kädet ristiin samalla tehden "pussyn" eli etusormet eteenpäin.

Sit tossa vaiheessa heräsin, että hetko, joku mättää:
Sitten 2 tytöistä laittaa "pussyn piipun" eli ne etusormet Timon kainaloiden alle ja 2 muuta tyttöä etusormet Timon polvitaipeiden alle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo teorioita, mutta :offtopic:
loin ton kohdan että:

Timon ympärille tulee 4 tyttöä, jotka laittavat kädet ristiin samalla tehden "pussyn" eli etusormet eteenpäin.

Sit tossa vaiheessa heräsin, että hetko, joku mättää:
Sitten 2 tytöistä laittaa "pussyn piipun" eli ne etusormet Timon kainaloiden alle ja 2 muuta tyttöä etusormet Timon polvitaipeiden alle.

Aluksi minä kirjoitin jokaisen "pyssyn" ihan vahingossa ja vaistomaisesti "pussy" :D

Olen tämänkin postannut jonnekin tänne, mutta en muista minne. noh, laitetaan nyt tänne kun tänne se nyt kuuluisikin:
Oletteko kuulleet sellaisesta tempusta että laitetaan Timo, 110kg, istumaan normaalille keittiöntuolille.
Timon ympärille tulee 4 tyttöä, jotka laittavat kädet ristiin samalla tehden "pyssyn" eli etusormet eteenpäin. Sitten 2 tytöistä laittaa "pyssyn piipun" eli ne etusormet Timon kainaloiden alle ja 2 muuta tyttöä etusormet Timon polvitaipeiden alle.
Tytöt yrittävät näin nostaa Timon, mutta eihän siitä tule mitään, liikaa painoa.
Sitten tytöt laittavat yhden käden kerrallaan Timon pään yläpuolelle, koskettamatta toistensa käsiä. Käsiä pidetään hetki paikallaan, jonka jälkeen kädet otetaan pois ja koitetaan nostaa Timo uudelleen -->
TIMO NOUSEE NIINKU HEINÄÄ VAAN. Aivan mieletön juttu, ollaan tuo testattu kymmeniä kertoja, aina vaan pienemmillä tytöillä jne.
Onko teorioita?

Koitettiin tota samaa intissä ja pohdittiin aika kauan mikä tossa on kukaan ei keksiny parempaa selitystä kun että se johtuu keskittymisestä?

Koitettiin tota samaa intissä ja pohdittiin aika kauan mikä tossa on kukaan ei keksiny parempaa selitystä kun että se johtuu keskittymisestä?

no siis joo, tuo olisi loogisin, mutta ei saatana.. 4 tyttöä (40-50kg) nostaa etusormillaan reilusti yli 100kg:n sällin tosta vaan. Kuvittelisin että sormethan siinä paukkuu jos vaan yrittäis väkisin nostaa.

Ja hauskinta tossa on se että ikinä ei ekalla kerralla onnistu mutta sitten kun heittää kädet pään päälle ja koittaa uudestaan niin ei enää tunnu missään.

Siis tä? Neljä piskuista tyttöä nostaa helposti pelkin etusormin yli 100kg miehen ilmaan kainaloista ja polvitaipeista? Vai ymmärsinkö jotain väärin?

edit. Jaaha, kauniimpi puolisko meinas että tuota on joskus mahdollisesti humaloissaan testattukin ja toiminut. Mitäs perskelettä? kertokaapa nyt viisaammat mihinkä tuo perustuu/miten tuo toimii?

Oon tässä jonkun aikaa yrittänyt löytää kirjojen ja netin avulla Pääkaupunkiseudulla tai sen lähiseuduilla sijaitsevaa taloa tjsp. paikkaa, mihin voisi mennä kaveriporukalla vähän leikkimään blair witchia, mutta ei vaan millään tärppää. Siis joku paikka, jolla on pelottava maine tai siihen liittyy jotain tarinoita. Jos joku täällä tietää jonkun paikan niin arvostaisin jos jakaisit tämän tiedon kanssani :P Jos jotain siistiä tallentuu nauhalle niin jaan sen varmasti täälläkin...

Kattele tuolta jos löytyis jotain

http://www.q-elements.com/forum/

Siis tä? Neljä piskuista tyttöä nostaa helposti pelkin etusormin yli 100kg miehen ilmaan kainaloista ja polvitaipeista? Vai ymmärsinkö jotain väärin?

edit. Jaaha, kauniimpi puolisko meinas että tuota on joskus mahdollisesti humaloissaan testattukin ja toiminut. Mitäs perskelettä? kertokaapa nyt viisaammat mihinkä tuo perustuu/miten tuo toimii?

Kysäisinpä yleistiedon tietopankilta eli (uskovaiselta) anopilta ja kyseessä on saatanan tekosia :dance:

mä en kans kyllä usko että toi etusormi homma on mahdollista..

mä en kans kyllä usko että toi etusormi homma on mahdollista..

On se. Tässä nyt ei ole kyse mistään kusettamisesta. Otin jopa video kuvaa tupareiden aikaan ku Timo itse siinä tuolissa istui. En kyllä viitsisi ilman muiden lupaa noita laittaa nettiin.

On se. Tässä nyt ei ole kyse mistään kusettamisesta. Otin jopa video kuvaa tupareiden aikaan ku Timo itse siinä tuolissa istui. En kyllä viitsisi ilman muiden lupaa noita laittaa nettiin.
Mulle on tehty myös tuo muutama vuosi sitten jouluna. Oltiin sukulaisten tykönä viettämässä joulua ja siellä oli lisäksi toinen tuttavapariskunta. Tämän pariskunnan muidu kertoi kyseisestä nostosetistä ja kaikki siinä nostettiin ilmaan, mut mukaanlukien (painoa tuolloin jotain 90-100kg). Mun nostajina oli kaksi pientä ja todistetusti heikkoa muijaa :D, sekä kaksi äijää joista toinen on täysin vinkuheinä. Muistan kyllä ettei se nosto tuntunut painavan juuri miltään kun nostettiin muita. Ei jummarra.

Kyllä tuo juttu on mahdollista ja olen myös kokeillutkin tota.

Se nostojuttu perustuu juurikin siihen keskittymiseen ja toisella nostolla vähintään alitajuisesti nostajat korjaavat asentoaan ja otettaan, perustuen ekan nostoyrityksen kokemukseen.

Yleensä toisessa nostossa vielä lasketaan esim. kolmeen, jolloin kaikki nostavat tasan samaan aikaan, joka myöskin on erittäin oleellista onnistumisen kannalta.

Tai sitten se on se saatana:jahas:

En nyt tiedä oikein mitä ajatella. Näin tänään jotain aika yliluonnollista.
Mustalaisen kaupassa hyllyjä järjestelemässä, siis oli ihan töissä siellä kaupassa..

En nyt tiedä oikein mitä ajatella. Näin tänään jotain aika yliluonnollista.
Mustalaisen kaupassa hyllyjä järjestelemässä, siis oli ihan töissä siellä kaupassa..

kaikkee älytöntä tässä ketjussa onkin ollu mutta toi nyt menee jo överiks :D

Koko viime yö meni sellasessa horroksessa ja näki aivan ihmeellisiä unia. Nyt tulin koulusta ja kämppis sano että itekki oli valvonut 4jään kun ei ollut saanu unta ollenkaa. Lisäs heitti siihen viel että olikohan viime yönä täyskuu, no google huutamaan ja olihan se just tänään. Oliko jollaki muullakin nukahtamis vaikeuksia tai vastaavaa? :zzzz:

Taidan vähitellen alkaa uskomaan että toi mollukka tuolla taivaalla vaikuttaa jotenki ihmiseen ja sen normaaliin rutiineihin.

Koko viime yö meni sellasessa horroksessa ja näki aivan ihmeellisiä unia. Nyt tulin koulusta ja kämppis sano että itekki oli valvonut 4jään kun ei ollut saanu unta ollenkaa. Lisäs heitti siihen viel että olikohan viime yönä täyskuu, no google huutamaan ja olihan se just tänään. Oliko jollaki muullakin nukahtamis vaikeuksia tai vastaavaa? :zzzz:

Taidan vähitellen alkaa uskomaan että toi mollukka tuolla taivaalla vaikuttaa jotenki ihmiseen ja sen normaaliin rutiineihin.

joo emmääkää viimeyönä hyvin nukkunu, mutta silti uskon että se johtu siitä, että unirytmi oli viikonlopulta vituillaan.

Kyllä se täysikuu ja kuun liikkeet muutenkin aiheuttaa monille levottomuutta jne. Tärkeintä kuitenkin kai on, ettei muutu ihmissudeksi :D

Ai täyskuustako se johtui? Mietinki että wtf ku menin eilen nukkumaan 00.00 ja heräsin tänään 12.50 :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom