Aamutreenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Germit
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitenkäs kannattaisi toi aamupala sijoittaa jos treenailee aamuaikaan? Itse olen huomannut että jos syö ennen treeniä, tulee niin helvetin paha olo jos vatsoja tekee tai kyykkää. Jos ei syö niin treenien jälkeen on ihan tajuton nälkä ja voi helposti mennä aamupala epähuomiossa kolminkertaiseksi (eilen aamulla puoli kiloa rahkaa + 2 lautasta puuroa ja leivät :jahas:)

Mitenkäs kannattaisi toi aamupala sijoittaa jos treenailee aamuaikaan? Itse olen huomannut että jos syö ennen treeniä, tulee niin helvetin paha olo jos vatsoja tekee tai kyykkää. Jos ei syö niin treenien jälkeen on ihan tajuton nälkä ja voi helposti mennä aamupala epähuomiossa kolminkertaiseksi (eilen aamulla puoli kiloa rahkaa + 2 lautasta puuroa ja leivät :jahas:)

Ite oon vetäny kunnon aamupalan, jos on tarkoitus vetää pidempi esim. 1,5h treeni ja lyhyempään n. 40min treeniin on riittänyt energia tyhjällä vatsalla tai joskus oon fiiliksen mukaan vetäny esim. lasin maitoa ennen salille lähtöä.

Miten joku voi edes puhua aamulla tyhjällä mahalla treenaamisesta?? :wtf: Joskus olen joutunut aamulla käymään salilla ja nälkä meinaa tulla vaikka tukeva aamupala olisikin syöty, yleensä se on vasta aamupala + lounas minkä jälkeen on energiaa lähteä nostelemaan.

Jos tulee paha olo syömisestä niin vedä edes joku hera+maltodrinkki. Kyllä nyt jotain ravintoa pitää olla koneessa ettei mene treenit vituiks heikotuksen tai nälän takia.

Mä treenaan aamuisin n. klo 6:45 näin kesällä ja oon syönyt heti herättyäni puuron raejuustolla ja juonut kupin kahvia + vettä. Sit treenin jälkeen palkkari ja tarvittaessa vielä kevyt aamupala, lounas sitten normiaikaan n. klo 11.30. Hyvin oon pärjännyt, ei huonoa oloa, ei ähkyä, vaan tasainen hyvä olo.

Ruoka 8.15, salilla 10.00 - 11.00. Dieetillä tuntuu olevan ihan sama milloin treenaa ja millä syömisillä, ei koskaan ihan väsynyt tai vahva olo.

Jos heti heräämisestä pitää lähtee salille, esim. kiireellisen aikataulun takia vedän yhden banaanin ja kofeiinitabletin/kupin kahvia naamaan. Muuten vedän kunnon aamupalan ja meen treenaan sen puoltoista tuntia myöhemmin. Yleensä vedän aamulla treenit kun saan itsestäni enemmän irti aamusella, vaikka olis vaan se banaani vatsassa, kun taas illalla.

Mulla on toiminu hyvin ku vetää palautusjuoman(hera+malto) heti ku herää ja sitte 30-45 minuutin päästä oon jo salilla. Aamupala sitte treenin jälkeen. Hyvin oon jaksanu sen tunnin pumppailla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom