Aamutankkaus?

Eipä löytynyt tyydyttävää vastausta söörtsillä, niinpä...:itku:

Mites tankkaus kannattaisi hoitaa aamuvarhain?
Herätys 5:30, salilla 6:00, palkkari n. 7:00 ja varsinainen aamupala 8:00 jälkeen. Tämä siistä syystä, että työt alkaa 7:30.

Mitä olisi hyvä napsia heräämisen ja treenin välillä? Ettei trenissä sitten :urjo:
Entäs toi aamupala klo 8 mitäs pitäisi syödä? Rahka :worship: ja ananaspurkki onko riittävästi?

:offtopic: kiva mennä treenin jälkeen 13h töihin kävelee... :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosta tankkauksesta on paljon juttua, toimii mikä kullakin...kofeiinitabut,tauriini,kahvi,energiajuomat...tosin 30 min on kyllä minimi imeytymisaika yhtään millekkään.Kokeile mikä toimii. Kannattaa kyllä treenin jälkeinen ateria rakentaa mahdollisimman kattavaksi.

Edit: Niin haettiinko tässä että saa kropan hereille or what?

Kokeiles tempaista joku banaani tai vastaava nassuun mikäli aamulla on pakko syödä ennen treeniä.

Treenin jälkeen voikin sitten syödä jo ihan oikeasti, purkillisessa rahkaa ja ananasta on riittävästi kaloreita mikäli olet peltohiiri. Siihen ruoan määrään vaikuttaa melkoisen moni asia, joten noilla tiedoilla ei vielä pitkälle pötkitä.

Suosittelen kahlaamaan FAQ:n läpi.

joo eli lähinnä tankkausta ettei tule hyytymys kesken treenin... pääkopalla ei niin väliä se herää pyöräilessä salille. :)

pitänee tuota Fägiä tutkailla lissää...:kuola:

kiitos ja anteeks... :D

Heraa ja öljyä heti herättyä. :rock:
öjyä? eiköhän noi rasvat kannattas painottaa sinne illemmalle, ja jos tässä jotain buustia haetaan niin pienipala leipää, lasi tuoremehua ja banaani... jos löytyy niin tempase viel kofu tabuja naamaan pari niin eiköhän sillä treenit saa vedettyä läpi... Ymmärsin siis että et ole dietillä?

Joo ei millään dietillä olla... :rolleyes: just sillai et jaksas vetää treenin ilman turhaa hyytymistä ku varastot on yön jäljiltä hivenen tyhjät. Luulen ettei mitää kiinteetä pysty vetää vaan pistää vaik sekoittimeen ja heittää sit soossina alas.

Joo ei millään dietillä olla... :rolleyes: just sillai et jaksas vetää treenin ilman turhaa hyytymistä ku varastot on yön jäljiltä hivenen tyhjät. Luulen ettei mitää kiinteetä pysty vetää vaan pistää vaik sekoittimeen ja heittää sit soossina alas.

Niin oletko syönyt siis tuon aiemmin mainitsemasi rahkan ja anaspurkin?

Varmaan joku "massa" juoma olisi hyvä, jossei kiinteää ruokaa jaksa syödä, ehkä kuppi kahvia maybe?

Ite tulee vedettyä vaan pari kofeiinitabua ja heraa naamaan ennen salille menoa. Aamupala syödään sitten töissä reenin jälkeen.

Kyllä meikäläinen ainakin hera+öljy kombolla aamuisin treenaa, ja hyvin on jaksanut.
En nyt tähän hätään voi tuota muuten puolustella, kuin että muutkin käyttää edellä mainittua, mm. Gillyanne kehui jossakin threadissa tuollaisen kiskaisevansa aamutreeniin...

Vedä ny ihmeessä proteiinia (mieluiten heraa tai kananmunaa) aamulla ennen reeniä ja tietenkin hiilareita, että rakentaisit lihasta, etkä kuluttais niitä

en oo vielä mitään vedelly aamuisin vaan huomen ois tarkoitus aloittaa tuo aamutreeni...
mites oisko toi rahka+ananas hyvä ennen treeniä jos vetäsis vähä jotai nestettä sekaa ja tekis siitä juoman? Ja sit treenien jälkeen vetäsis kunnon aamupalan (puurot ja muut härpäkkeet).
Mites toi muna? kuoret pois ja huivii? kuulostaa epäilyttävältä... :D

mä itse teen niin että heti herättyäni palautusjuoma naamaan vitamiinien yms kera ja sitten pari tuntia hereillä ja salille... eli vetäse vaikka puolikas palautusjuoma kun heräät niin ei mee vatsa ähkyyn kun menet noin pian herättyäsi reenaan ja jaksaa vääntää...

kiitoksia vinkeistä... :) pitää testata tota puolikasta palkkaria ja jos ei toimi niin sit testataan jotain muuta :D
Toivottavasti junnu (10kk ikäinen poju) nukkuis ens yönä vähän paremmin eikä olisi klo 04:55 :hyper: muute voi olla isukki salilla vähä :zzzz:

Miten muuten tällaisessa tilanteessa, toimisikohan iltatankkaus? Jos illalla söisi todella hyvä aterian, painuisi pehkuihin (ei siis söisi itseään kuitenkaan ihan ähkyyn) ja aamulla menisi tyhjällä mahalla salille. Saisikohan treenistä mitään irti, onko kukaan sattumoisin kokeillut?

en oo vielä mitään vedelly aamuisin vaan huomen ois tarkoitus aloittaa tuo aamutreeni...
mites oisko toi rahka+ananas hyvä ennen treeniä jos vetäsis vähä jotai nestettä sekaa ja tekis siitä juoman?

Riippuu kuinka raskaan treenin vedät. Jos et vedä mitään kuolema treenejä voit syödä vaikka hevosen ennen ja jälkeen. Jos vedät kovan treenin et voi syödä käytännössä mitään. Siitä väliltä treenattaessa voit syödä vaikka edellä mainitun baanaanin tai kokeilla vaikka Fastin AC-C:tä.

Miten muuten tällaisessa tilanteessa, toimisikohan iltatankkaus? Jos illalla söisi todella hyvä aterian, painuisi pehkuihin (ei siis söisi itseään kuitenkaan ihan ähkyyn) ja aamulla menisi tyhjällä mahalla salille. Saisikohan treenistä mitään irti, onko kukaan sattumoisin kokeillut?

Kukaan ei ole ikinä kokeillut syödä illalla ja treenata heti herättyä... :jahas:

Itse treenaan aina aamuisin ku iltavuorossa työskentelen. Aamukahvin jälkeen heitän kaurahiutaleita ja maitoa kulhoon ja hetkeks mikroon muhimaan. Ei ole turhan kiinteää ja treenata jaksaa hyvin jo puolen tunnin päästä.

Kyllä meikäläinen ainakin hera+öljy kombolla aamuisin treenaa, ja hyvin on jaksanut.
En nyt tähän hätään voi tuota muuten puolustella, kuin että muutkin käyttää edellä mainittua, mm. Gillyanne kehui jossakin threadissa tuollaisen kiskaisevansa aamutreeniin...

Jeps, pitää paikkansa. Hyvin henkilökohtaistahan se varmasti on, mikä itse kellekin käy, mutta minulle ei tulisi kuuloonkaan syödä hiilareita ennen aamutreeniä (ehkä jotain omenaa tms. lukuunottamatta) - olen kokeillut, useampaankin kertaa, ja treeni meni joka kerta aika lailla piloille.

Osan palkkarista voisi kokeilla hörpätä ennen reenejä. Eipä tuossa ajassa mikään oikea ruoka taida siirtyä vatsasta minnekään, jonkun pienen muro/myslikulhollisen voisi ehkä vetäistä tai vastaavaa pientä ja kevyttä mahantäytteeksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom