Aamupalan tarpeellisuus?

Originally posted by Mike
Alussa hermotus on semmoista luokkaa että kun treenaamaan alkaa, niin kehitys tuloksissa on todella kovaa, jopa ilman grammankaan lihaskasvua. 7kg puhdas lihaskasvu on aika helvetinmoinen tahti 2 kuukaudessa, en ole varma onko se edes fysiologisesti mahdollista ilman lääkkeitä.

Maastavetoon saa kuka tahansa 50kg lisää, penkkiin 30kg vaatii jo yrittämistä, toivottavasti ei ole mennyt tekniikan kustannuksella.

En mäkään sitä uskoisi mutta kyllä se nyt aika lähellä sitä on. Varsinkin noita tulosnousuja on todella vaikeeta niellä mutta... Minkäs teet olispa mullakin tollassia lahjoja. Se on kyllä ihan varmaa että ne tulokset ei enää tossa tahdissa nouse. Tai sitten on oltava kyllä pirun hyvät "rohdot". :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kaveris alkanut myrkyttämään heti alusta? Ei kai vain?
Ei oo alkanu ja toivottavasti ei koskaa alakkaa. Mä en pidä niitä juuri minään ketä käyttää nappuloit. Ol siin ny sit tyytyväinen saavutuksiis ko oot käyttäny jotai nappii täyttä itsensä huijaamista. :(

Onko kaveris alkanut myrkyttämään heti alusta? Ei kai vain?

Veit jalat suustani. Kuulostaa ainakin natutreenarille olevan siinä mahdollisuuksien ylärajoissa. Tosin mistäs sitä toisten taustoja tietää.

Originally posted by WildChild
Ei oo alkanu ja toivottavasti ei koskaa alakkaa. Mä en pidä niitä juuri minään ketä käyttää nappuloit. Ol siin ny sit tyytyväinen saavutuksiis ko oot käyttäny jotai nappii täyttä itsensä huijaamista. :(

Homma on ok, jos on miestä myöntämään millä pohjalla ollaan. Esim. ammattilaisvoimanostajat ovat mielestäni rehtejä,koska liitossa ei ole testejä edes muodon vuoksi. Ei sitä tarvitse kaikille toitottaa ja metrossa itseään piikittää,mutta itse ainakin pystyisin myöntämään,että on tullut otettua miestä väkevämpää.

Originally posted by Olbe
Homma on ok, jos on miestä myöntämään millä pohjalla ollaan. Esim. ammattilaisvoimanostajat ovat mielestäni rehtejä,koska liitossa ei ole testejä edes muodon vuoksi. Ei sitä tarvitse kaikille toitottaa ja metrossa itseään piikittää,mutta itse ainakin pystyisin myöntämään,että on tullut otettua miestä väkevämpää.
Sama juttu , musta se on itsensä huijaamista. Ja jos ei natuna kasva ni olkoon kasvamatta. Mitään nappuloita ei kuulu vetää sitäpaitsi se on niin veemäistä muita kilpailijoita kohtaan jotka treenaavat natuna ja eivät sen takia voi voittaa kun toinen vettää vitosii taí mitä lie vetääki.

Mä en pidä niitä juuri minään ketä käyttää nappuloit. Ol siin ny sit tyytyväinen saavutuksiis ko oot käyttäny jotai nappii täyttä itsensä huijaamista. :(

No voi hellanlestas, sitten sä saat dissata aika helvetin montaa bodaria/voimanostajaa.
Oot menossa lavalle kisaamaan, meinaatkos mennä oikein natikkana, olikos laji bodaus vai voimanosto? Huuteletko sielläkin viimeiseltä paikalta "MÄ EN PIDÄ TEIT NAPEI VETÄVIÄ MINÄÄÄ"?

No voi hellanlestas, sitten sä saat dissata aika helvetin montaa bodaria/voimanostajaa.
Oot menossa lavalle kisaamaan, meinaatkos mennä oikein natikkana, olikos laji bodaus vai voimanosto? Huuteletko sielläkin viimeiseltä paikalta "MÄ EN PIDÄ TEIT NAPEI VETÄVIÄ MINÄÄÄ"?
Bodaus, en oo hutelemassa mitään mutta tiedän sitten ainaski että parhaani oon tehnyt ja mihin se riittää jos viimiseen sijaan ni,ok mut eihä täs mistää elämäst ja kuolemast oo kysy, puhdas elämäntapa.:kippis1:

Sama juttu , musta se on itsensä huijaamista. Ja jos ei natuna kasva ni olkoon kasvamatta. Mitään nappuloita ei kuulu vetää sitäpaitsi se on niin veemäistä muita kilpailijoita kohtaan jotka treenaavat natuna ja eivät sen takia voi voittaa kun toinen vettää vitosii taí mitä lie vetääki.

Ymmärsit vähän väärin.Mulle on ihan sama onko natupohjalla vai roinaako(vaikka en täysin ymmärrä ns."viihderoinaamista" no toiset vetää viinaa ja toiset huumeita.Itse pystyn treenaamaan itseni niin "isoksi",että se "riittää" mulle,se vaan vaatii enemmän aikaa),mutta miehessä täytyy olla munaa myöntää millä pohjalla liikutaan ja silloin roina on ihan ok.Roinatreenaajana voi tehdä tismalleen saman verran töitä ja olla asialleen omistautunut kun naturaalikin,asiat vain täytyy suhteuttaa.Nykynuorison "kaikki mulle heti asenne" vaan korostuu,kun nykyään tuntuu,että aineet hankitaan ensin ja sitten mietitään missä ruvetaan treenaamaan.Ei se kannettu vesi kaivossa pysy,jos pohja pettää. Olen itse menossa luultavasti joulukuussa ensimmäisiin voimanostokisoihin ja itselle on ihan sama,vaikka olisin tasan viimeinen.Tavoitteena on päästä natuna,joskus SM-kisoihin joko 90 tai 82.5:siin kilpailemaan. Olen itse joutunut selittelemään tutuille ja sukulaisille,kun tuota pihviä on jäänyt ihan hyvin hihaan,että onkos sitä tullut vedettyä jotain.Parin vuoden selittelyjen jälkeen en nykyään enää viitsi pitää luentoa siitä,että ihan naturaalipohjaltakin pääsee pitemmällä aikavälillä tuloksiin. Ajatelkoon mitä ajattelevat.Totean vain että minussa olisi miestä myöntämään,jos olisin vetänyt. Yleensä tuollaisen kysyjän silmistäkin jo näkee,että johtopäätös on vedetty ennen vastausta. Wittu,että tulee taas tilitystä.:D

...ja taas on vähän aamupalan tarpeellisuus ryöstäytynyt vähän OFF....

Originally posted by Olbe
Yleensä tuollaisen kysyjän silmistäkin jo näkee,että johtopäätös on vedetty ennen vastausta.

Joskus näkee vastaajan silmistä, että jotain on tullut vedettyä ja paljon, vastauksesta riippumatta. :)

Aamupalalla kannatta vetää paljon hiilareita.mm. leipää ja kaurapuuroo. Mahdollisimman pitkä kestosii niin jaksa sitten paremmin rehkiä. Eikä pari kananmunan valkuaistakaan ole pahitteeksi. ne vie nälän aika pitkäksi aikaa.

Aamupala on joskus vaikee saada alas, mutta on päivän tärkeimpiä aterioita pitemmän päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom