Aamupalan tarpeellisuus?

Mä oon aamulla huomannu, että kun herää niin ei oo välttämättä yhtään nälkä mutta sit kun juo pari desiä vettä niin yhtäkkiä on jo hirvee nälkä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on kans se ongelma, et ei tee aamulla mitään mieli. Sit onkin jo sängyssä löhöilyn jälkeen niin kova kiire kouluun, ettei edes ehdi syömään. Tarvis koittaa herätä puol tuntia aikasemmin ja touhuta vähän jotain, niin vois nälkäkin herätä. Sitten tunnin koulussa olemisen jälkeen on sellanen nälkä, että! :whip: Jos en onnistu saamaan temppujenkaan jälkeen ruokaa naamariin aamulla, niin oisko joku massadrinkki, esim: malto+hera jotenkin käypä aamupala. Sekaan vaikka oliiviöljyä ja banaania... Pari kertaa oon viking poweria ottanu ja kyllä sekin asiansa ajaa! :kippis1:

5dl kaurahiutaleita ja vajaa litra maitoa sekasin blenderillä = tukeva aamiainen jonka pystyy juomaan. Tohon vielä kalaöljyt, vitskut ym. härpäkkeet.

Mulla oli toi sama tilanne et ei ehtiny syödä/ei maistunu vielä puolisen vuotta sitten, mut sit aikaistin nukkumaanmenoa ja johan jakso herätä ja syödä. Nykyään mun aamupala on sellanen tukeva myslilautanen ja mahdollisesti leipää tai hedelmiä lisäks. Hyvin sillä jaksaa kouluruokaan asti.

Originally posted by PorinKarhu
Koittakaa syödä illalla paljon ni kyllä herää aamusti nälkäänsä. Mulla käy ainakin tollai.

Homma menee kyllä yleensä toisinpäin. PAITSI jos illalla syö paljon hiilareita (eli ruokaa mitä nimenomaan illalla pitäis välttää) niin voi olla että nälkä on aamulla kahta kauheampi.

Aamulla ei oo kyl mikään paras ajankohta syödä paljoa siitä ei tule kun huono olo mutta kyllä sitä hyvä on joku 500-600 kalorii napat. Vasta koulussa sitten kunnon tuhti 1000-1200 kcal annos ja sama 1 1/2 tuntii enne treenii.:david:

Originally posted by turre101
Homma menee kyllä yleensä toisinpäin. PAITSI jos illalla syö paljon hiilareita (eli ruokaa mitä nimenomaan illalla pitäis välttää) niin voi olla että nälkä on aamulla kahta kauheampi.

Kyllä kannattas sunkin syödä kunnon iltapala jos meinaat kehittyä. Tost on leikki kaukana ja painostas huomaa että välttelet ns. "huonoja ravintolähteitä". Varmana kehityt nopeammin syötyäsi kunnon iltapaloja.

Originally posted by WildChild
Kyllä kannattas sunkin syödä kunnon iltapala jos meinaat kehittyä. Tost on leikki kaukana ja painostas huomaa että välttelet ns. "huonoja ravintolähteitä". Varmana kehityt nopeammin syötyäsi kunnon iltapaloja.

Höpönhöpön...Iltapalalla ei hiilareita tarvita.

Kerropas mikä on kunnon iltapala?

Kunnon iltapala on mielestäni ruokaa. Ei mitään jauhoja tai öljyjä. Mä syön ainakin puuroa, tunaa, ruisleipää. Ja Olben on ihan turha saarnata nollahiilari-iltapaloistaan. Hyvä jos toimii sulla. Oon samaa mieltä WildChildin kanssa että iltapala on helvetin tärkeä ja sen pitää olla tuhti. Auttaa palautumisessa ja nousee tulokset ja paino(ei pelkkää läskiä) komiasti.

Oon samaa mieltä WildChildin kanssa että iltapala on helvetin tärkeä ja sen pitää olla tuhti.
Tottakai olette. Olettehan myös sama henkilö. Merkillistä, kun Wildchild kirjoittaa, niin PorinKarhu katoaa users on-line -listasta. Kun taas PorinKarhu kirjoittaa, niin WildChild katoaa listasta. IP-osoite on myös sama. Hmmmm, mistäköhän tuo johtuisi? :rolleyes:

Kunnon iltapala on mielestäni ruokaa. Ei mitään jauhoja tai öljyjä. Mä syön ainakin puuroa, tunaa, ruisleipää. Ja Olben on ihan turha saarnata nollahiilari-iltapaloistaan. Hyvä jos toimii sulla. Oon samaa mieltä WildChildin kanssa että iltapala on helvetin tärkeä ja sen pitää olla tuhti. Auttaa palautumisessa ja nousee tulokset ja paino(ei pelkkää läskiä) komiasti.

Noniin poikaset, lopetetaas sitten samointein se pelleily. Kukaan ei tee yöllä kaloreilla yhtään mitään, ellei sitten ole sumopainija.
Illalla vain proteiinipainotteista ravintoa.

Originally posted by Tomi
Tottakai olette. Olettehan myös sama henkilö. Merkillistä, kun Wildchild kirjoittaa, niin PorinKarhu katoaa users on-line -listasta. Kun taas PorinKarhu kirjoittaa, niin WildChild katoaa listasta. IP-osoite on myös sama. Hmmmm, mistäköhän tuo johtuisi? :rolleyes:
ei olla sama henkilö. Olen vain sattumoisin Porinkarhun luona ja kirjoittelen hänen koneeltaan, koska itse en omista konetta.

En minä mitään saarnaa,mutta on älytöntä itkeä,että posket näkyy takaapäin jos tempasee tuhottomasti "turhia" hiilareita iltapalalla,jos ei tarvitse taistella demoneja vastaan yöllä.Tunat jne on ihan ok,ei nälkäisenä tarvitse nukkumaan mennä.

Originally posted by Mike
Noniin poikaset, lopetetaas sitten samointein se pelleily. Kukaan ei tee yöllä kaloreilla yhtään mitään, ellei sitten ole sumopainija.
Illalla vain proteiinipainotteista ravintoa.
Tosiaan olen vasta 17v enkä ole rikastunut hääppöisesti elämänkokemuksilla. Mutta tule vuoden päästä kisoihin katsomaan lopputulosta "hiilareilla pelleilystä".

Tosiaan olen vasta 17v enkä ole rikastunut hääppöisesti elämänkokemuksilla. Mutta tule vuoden päästä kisoihin katsomaan lopputulosta "hiilareilla pelleilystä".
Yeah! Menettekö PorinKarhun kanssa samaan kisaan? Kai tankkaatte kisaan lihapiirakoilla? Kyllä se Siperia vielä teitäkin opettaa.

ps. älkää unohtako testata niitä maksa-arvoja.

Originally posted by Tomi
Yeah! Menettekö PorinKarhun kanssa samaan kisaan? Kai tankkaatte kisaan lihapiirakoilla? Kyllä se Siperia vielä teitäkin opettaa.

ps. älkää unohtako testata niitä maksa-arvoja.
Ei täs voi muutako nauraa. Kyl ruokavalio o kohdallaan, mutta roskaruoat ovat vain pieni lisä, että saa lisää kaloreita. Muuten syön kyllä kunnon ruokaa. ps. porinkarhu o vielä ihan kääpiö se ei ole tulossa vielä moneen vuoteen kisaamaan.

Noh kyllä sillä aamupalan syömiselle on perusteitakin minulla on sellainen luulo, että kun kehon glykogeeni varastot menee vähiin, kuten yöllä tapahtuu, niin keho rupeaa purkamaan lihasproteiinia energiaksi eli lihaksesi pienenee.

Originally posted by Olbe
En minä mitään saarnaa,mutta on älytöntä itkeä,että posket näkyy takaapäin jos tempasee tuhottomasti "turhia" hiilareita iltapalalla,jos ei tarvitse taistella demoneja vastaan yöllä.Tunat jne on ihan ok,ei nälkäisenä tarvitse nukkumaan mennä.

Viimeks kun mittautin rasvaprosentin oli se 12 ja painoindeksi 26. Tuon mittauksen jälkeen on painoa tullut viisi kiloa lisää, joten en pidä itseäni hirveen läskinä. Ja nuo viisi kiloa on tullut kun olen treenannut ettei varmaankaan kaikki ole rasvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom