Aamulehti tänään 9.11.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Voi slerssi sentään! Nii mitenköhän nää jutut on tullu terveystarkastuskessa ilmi?

Munkin koulussa on vitun tyhmä terkkari ja, kun jokavuotisessa tarkastusessa pitää aina jutella sen kanssa niin se meinas suurinpiirtein saada sydärin, kun kerroin satunnaisesti käyttäväni kofeiinitabuja väsymykseen jne... Varmaan tääkin ymmärsi sen lääkeaineen väärinkäytöksi.:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Urheiluravinteiden taitamaton käyttö". Just vitun joo. Mulla ainakin hera on tärkein proteiinin lähde jo hintansa puolesta ja todellakin korvaan sillä tavallista sekaruokaa. Mikä siinä perusruoassa nyt on niin mainiota? Paskoja hiilareita ja vähän valkuaisaineita.

Re: Re: Re: Re: Aamulehti tänään 9.11.

Originally posted by HooEee
No, kyllä minun mielestä 14-16 vuotias on nuori, eikä lapsi.

PilkunNuss. 14-16 vuotiaat on kyllä aivan kakaroita vielä :)

tsekatkaapas nyt mitä junnuilta on kyselty!!

kysely

oletko viimeisen kuukauden aikana käyttänyt jotan lääkettä?
mihin tarkoitukseen

ja yhtenä vaihtoehtona on kehon/lihasten kasvattamiseen.

jos nyt yhtään järkeä käyttää niin tajuaa idiootimpikin saati sitten Proffa tason ukko että tuon perusteella ei voida vetää sensaatio otsikoita koululaisten hormonien käytöstä kun niiltä ei ole sellaista edes jumalauta kysyttykään. Tutkimus on taas sitä luokkaa että mummu kävelee nopeampaa kun hänellä on kiire.

Oletko käyttänyt jotain lääkettä....jokainen 14v räkänokka joka ottaa kreatiinia tai tribulusta tai vitamiineja tai buranaa kolottaviin lihaksiin vastaa tuohon kohtaan YES.

Joten on turha olla huolissaan niiden koululaisten HORMONIEN käytöstä sitten, hyvää yötä yliopisto tutkijat

Originally posted by Zonked
Tota, jos mä oikein muistan niin noi kyselythän tehdään sellaisiin lomakkeisiin raksi ruutuun- periaatteella. Ja pakko myöntää, että mekin kavereiden kanssa ilmoitettiin noissa lomakkeissa käyttävämme kaikkia mahdollisia huumeita ja haistelevamme liimaa. Ei mitään kauhean fiksua, mutta se oli sitä ihanaa yläasteaikaa :haart: :nolo:

pakko myöntää että minäkin vastaan kaikkiin kyseilyihin YLEENSÄ ihan mitä sattuu ihan vaan ilkeyttäni....

terveydenhoitaja sanoi mulle yläasteella että proteeineihin on kuollut monia ihmisiä kun sydänlihas on kasvanut niin isoksi, sanoin että joo, parempi lyödä sustaa ja decaa suoraan, se kysy että mitä sanoit...en mitään,
sitten se antoi vielä hyvän vinkin: Syö banaaneja, niissä on paljon proteiiniä...

Originally posted by takatukkamika
terveydenhoitaja sanoi mulle yläasteella että proteeineihin on kuollut monia ihmisiä kun sydänlihas on kasvanut niin isoksi, sanoin että joo, parempi lyödä sustaa ja decaa suoraan, se kysy että mitä sanoit...en mitään,
sitten se antoi vielä hyvän vinkin: Syö banaaneja, niissä on paljon proteiiniä...

Toivottavasti tuo ei pidä paikkaansa, oikeesti Suomessa ei voi olla noin huono koulutus.

Originally posted by colemanni
tsekatkaapas nyt mitä junnuilta on kyselty!!

kysely

oletko viimeisen kuukauden aikana käyttänyt jotan lääkettä?
mihin tarkoitukseen

ja yhtenä vaihtoehtona on kehon/lihasten kasvattamiseen.

lisäksi toi kysely on aivan liian pitkä, jotta siihen jaksaisi perus teinijangsteri vastata tosissaan. :zzzz:

Juu, veikkaisin että tohon sekstailun määräänkin on vastannut 90% että juu yli 10 kertaa, itseasiassa jokapäivä 2 kertaa 2 eri naisen kanssa.

Tossa ei tosiaankaan puhuta sanallakaan anabolisista steroideista, moni junnu mieltää lääkkeeksi proteiininkin koska terkkari niin sanoi.

Originally posted by Mike
Toivottavasti tuo ei pidä paikkaansa, oikeesti Suomessa ei voi olla noin huono koulutus.
En olisi niin vakuuttunut. Mulla oli käymässä pari viikkoa sitten yksi lähihoitaja joka nähtyään protskupussit kaapissa rupes silmät selällään selittämään että "ole varovainen noitten roteiinien kanssa, minun kumminkaimanmummonveli käytti niitä ja kohta sillä oli maksa-arvot AIVAN pielessä..." Proteiineista, yeah right :rolleyes:

Se on kun halutaan jostain vetää syy/seuraus niin se vedetään. Voisihan sitä kelata että perkeles, jos en olis koko ikääni runkannut, en olisi kuollut syöpään.
Runkkaaminen on pahasta!!

Ainahan hormonit vedetään mukaan "valistus/pelottelumielessä". Esim se Eveliinan murha, poikahan tais nappailla jotain hermetas nappeja ja toki se oli sekopää bodari sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom