aamuaerobinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moses
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mites kannattais hoitaa toi aamupala aerobisen jälkeen eli kuinka nopeasti ettei iske lihaskato ja kuinka tukeva ruokailun tulisi olla:worship: :worship: :worship: kiitokset jos joku vaivautuisi vastaamaan

tuolla FAQ (punasella) ylhäällä ollaan puhuttu tästä..käyppäs katsomassa

joo FAQ:sta löytyy kyllä, mutta voin vastata tähänkin(kiltti kun olen). Eli aamuaerobinenhan polttaa rasvaa melko tehokkaasti ja rasvanpoltto jatkuu aerobisen lopettamisen jälkeen noin 45-60min, eli jotta saisit maksimaaliset rasvat pois, älä syö aamiaista tuona aikana aerobisen lopettamisen jälkeen. Tietysti lihasta lähtee dieetillä aina, mutta käsitykseni mukaan aamuaerobisella lihaskato ei ole niinkään suuri. Aamiaisen tukevuushan riippuu tietysti siitä, millaisella ruokavaliolla olet liikenteessä.

:offtopic:

Minkä pituisia/kestoisia lenkkejä jengi vetää aamuisin ja millä sykkeellä...
eli rullailetteko rennosti vaiko verenmaku suussa pistätte palamaan...

Mulla on kaks favourite "aamulenkkiä":

1) Lauttasaaren siltaa eestaas s.e. sillan päästä sata lasissa loivaa ylämäkeä keskikohtaan pelkillä päkiöillä ja hölkäten toiseen päähän missä käännös ja alusta. Kalastajat kattoo kun kylähullua eikä syyttä kun pulssi alkaa kakkosella :kuola:.

2) 4 kerrosta Atleettiklubin rappusia ylös tasajalkaa 5 askelmaa kerrallaan (joo tiedän, mun ponnari imee) ja hissillä takaisin alakertaan. Tämän jälkeen loput agret nyrkkeilysäkkiin minuutti kerrallaan :curs:.

Muutenhan se aamuaerobinen ois ihan kiva mutta ku pitää herätä ennen kuutta jo muutenki nii sillohan pitäs herätä ennen viittä ja miten kauan sitä jaksais. Ei kovinkaan kauan..... Muilla vastaavaa? :(

Itse ostin kuntofillarin himaan. Aamuaerobinen menee todella mukavasti, kun katselee leffoja samalla. Siinä kun uppoutuu elokuvan maailmaan, niin ei edes muista että on kuntopyörän selässä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Dopey
Mulla on kaks favourite "aamulenkkiä"

:offtopic:

Dopey, sulla kun tuntuu messuista päätellen olevan näitä samoja vanhojen setien insuherkkyysongelmia myöskin (=eipä kärsi syödä paljoa läskistymättä ja dieettaaminen on yhtä helvettiä), niin oletko huomannut että kireään kuntoon pääsy ja siellä pysyminen vaatisi ehdottomasti aeroopista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom