Aamiaiset top 3?

Laittakaahan suosikkejanne, josko vaikka saisi samalla vinkkejä!

1: kaurapuuroa, loraus oliiviöljyä, raejuustoa, kananmunanvalkuaisia pari

2: rahkaa, hunajaa ja pellavansiemeniä (joskus rahkaa/raejuustoa 50/50)

3: ...en mä sitten muuta taida syödäkään....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1. kaurapuuro + suklaaproteiinia sekaan
2. ruisleipä + kahvi + leivänpäälliset
3. paistettuja kananmunia ja päällä paistettua lauantaimakkaraa

Kuivia kaurahiutaleita kylmään maitoon ja lusikalla naamariin. En tiedä miksi, mutta itse tykkään aivan helvetisti kyseisestä kombosta, maistuu ihan taivaallisen hyvälle.

5dl punaista maitoa
80 grammaa Eloveenaa
About 200g munanvalkuaista
1 banaani

Tämä sitten mainon kanssa alas. Hyvin lähtee päivä käyntiin tolla. Pitää vain olla skarppina keittäessä kun siellä on tota munaa, menee ihan vituiksi jos mokaa. Koostumus muuttuu jotenkin omituisen jauhomaiseksi.

Arkisin:
- 2-3 keitettyä munaa, leikkelettä, pähkinöitä tms., tomaattia, porkkanaa tai muuta vihreää

Viikonloppuisin:
- munakas, jossa paprikaa ja jotain leikkelettä, vihersmoothie (salaattia, pinaattia, appelsiini, omena, marjoja, kurpitsansiemeniä).

Kaurahiutaleita 2 dl
maito 2 dl
ruisleipä 2 viipaletta
maitorahka

viikonloppuisin korvaan maitorahkan paistetuilla kananmunilla.

Kuivia kaurahiutaleita kylmään maitoon ja lusikalla naamariin. En tiedä miksi, mutta itse tykkään aivan helvetisti kyseisestä kombosta, maistuu ihan taivaallisen hyvälle.

Itsekin tätä joskus vetelen, ja olen kuullut, että kyseisen kombon nimi olisi "penkkivelli". Tiedä tuosta sitten, sillä nimellä mä oon sitä kutsunu.

2,5dl kaurahiutaleita
1dl mieluisaa pieruheraa
Pieni loraus öljyä
N. 4dl maitoa.

Lusikalla sekaisin ja huuhdotaan alas kupilla kahvia.

6-8g BCAA
70g kaurahiutaleita
Maitorahka 250g
Banaani
+Kahvia tottakai

Raejuusto/rahkaa
kaurahiutaleita (puuroksi)
Mehukeittoa
Hedelmä (banaani/omena/päärynä)
Teetä

Määrät vaihtelevat kaloritarpeiden mukaan, mutta noilla on menty joka aamu ja toimii

Arkena:

- Kaurapuuroa + raejuustoa
- Keitetty kananmuna
- Kahvi
+ Joskus joku hedelmäkin

Viikonloppuisin:

- 3 munan munakas, sekaan tomaattia, sipulia, kinkkua ym.
- Pekonia
- Paahtoleipää
- Kahvia

1.Mannapuuro mansikkakiisselillä ja voisilmällä (joskus harvoin viikonloppuisin)
2.Munakas/omeletti 6-8 munasta kunnon mausteilla ja kinkkutäytteellä (yleensä viikonloppuisin)
3.Kaurapuuro/neljän viljan puuro voilla ja sokerilla (lähes joka arkiaamu)

Jokaiseen vielä lisäks kahvi ja jokin mehu. Nyt on tullut laiskuuden takia tylsästi syötyä muroja arkiaamuisin, kun ei oo jaksanut herätä ajoissa puuroa keittämään.

6-valkuaista paistettuna sekaan 150g pinaattia ja puolipakettia pekonia. Juomaksi iso kuppi tummapaahto juhlamokkaa stevialla ja kahvimaidolla.

Suositut

Back
Ylös Bottom