Aamiaiset top 3?

tällä hetkellä menee arkisin: 150g kaurahiutaleita, 4 desiä 3 hedelmän mehua, ~100g pakaste marjoja, 25g heraa ja purkki maitorahkaa.

Nää kaikki vaan blenderiin ja sekasin. Justiinsa mahtuu litran pulloon ja työmatkalla helppo nauttia.

Ainut mikä vähän jänskätti tätä tehdessä alussa oli tuo blenderistä lähtevän metelin ja naapureiden yhteensopivuus klo 6 aamulla.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1. Turkkilaista jugua, mansikoita/(pensas)mustikoita/vadelmia (mielellään tuoreita), kaurahiutaleita, juoksevaa hunajaa.
2. Syrnikkejä, marjoja, juoksevaa hunajaa.
3. Croisantteja, appelsiinimarmeladia, jotain hyvää juustoa ja keitettyjä kananmunia

Ja kaikkien lisukkeeks tarpeeks iso määrä maitokahvia ja ennen kaikkea aikaa sen aamupalan syömiseksi. Arkisin sit mennään sillä kaurapuuro-raejuusto -kombolla. :D

Ainoo aamupala natulle on toi numero kolme? :D

Nimenomaan. Helpompi ois toki ollu kirjottaa suoraan "Kaurapuuro ja TESTOSTERONI, Kaurapuuro ja NANDROLONI, Kaurapuuro ja RUSIFIKSI" (eiku viimenen ei ehkä kuulu joukkoon).

Tää oli nyt kirjotettu silleen ns. pilke silmäkulmassa eli ei ihan tosissaan.

Itsellä lähtee päivä aikalailla aina käyntiin samalla smoothiella, johon tulee:

Maitorahka
Ananasta
Mustikkaa
Mansikkaa
Vadelmaa
Soijamaitoa
Proteiinijauhetta

Toimii itselle iha sairaan hyvin. Helppo tehdä, voi juoda lennossa ja pitää nälkääkin

Olisko joku pari vuotta jo mennyt tää setti lähes tulkoon joka aamu, pois luettuna darralla höystetyt.

2dl kaurahiutaleita/4-viljanhiutaleita
200g raejuustoa
kourallinen mustikoita/vadelmia
5dl Kahvia

Hiutaleista puuro ja muut moskat vaan sekaan :) hyvä, helppo ja etenkin nopea setti!

Vadelmia perkele! Pakaste vadelmatki oikeesti hyviä kun sulattaa, ei paljoa kaloreja, pirkan merkkiä itse oon suosinu yli muiden. Samoin pirkan mustikat, mmm, niin hyvää marjaa...

Vadelmia perkele! Pakaste vadelmatki oikeesti hyviä kun sulattaa, ei paljoa kaloreja, pirkan merkkiä itse oon suosinu yli muiden. Samoin pirkan mustikat, mmm, niin hyvää marjaa...
Kannattaa enskesänä käydä röymiin mettässä ja kerään omat marjat pakkaseen. Vattuakin löytyy, mutta paikan haku voi olla haaste jos ei tietoa ole. Mutta mustikkaa kerää keräimellä helpolla äkkiä pakkasen täyteen. Eikä maksa mitään!

Banaani
250g maitorahkaa
40g kaurahiutaleita
Loraus öljyä
Desi maitoa
Desi marjajugurttia
Pari kananmunaa

Blenderillä sekaisin ja juodaan.

1. kaura-/ 4-viljan- tai ruishiutalepuuro+raejuusto, lisäksi kaksi juustovoileipää ruisleivästä ja rasvaton maito.
2. rahka banaanilla tai marjoilla
3. maustamaton jogurtti+joku hedelmä tai marjoja

Ja kahvia, paljon, mustana.

Suositut

Back
Ylös Bottom