80 & 90-luvun bileet? Kannattaisko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Näimpä. Tota esiintyjää olen miettinytkin, mutta silloin riski tietysti nousee. Joten Kinaasi sun postissa on pointtinsa. Ajattelin Raptoria, mutta onks se liian pieni?

Kun itse olen (nyt) sitä mieltä, että panostais kunnon tiskijukkaan, ja sit mahd seur kerralla hommais sen bändin. Mene ja tiedä..

Ja joo, noi Wanhan Kajal bileet oli aika helmiä (niissäkin töissä olleena), mutta ajattelin tuoda siihen jotain uutta, mut ei mitään liian radikaalia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksanut lukea koko ketjua, sorry...

Baarissa jossa olin aikoinaan töissä järjestettiin muutaman kerran -80-lukubileet, ja ne saavuttivat ihan ÄLYTTÖMÄN suosion. Porukka panosti lookkiin todella hyvin.

Sitten se mutta... jos haluat saada illasta tuottavan (edes + - 0), etkä ole ravintoloitsija (/hyviä suhteita), niin riski on melkoinen. Liian monet epäonnistuneet persnettobileet olen urani varrella nähnyt. Hinnan pitäisi olla kohdallaan, ja jos jonkun koulun/yliopiston bileet saisi samalla samaan paikkaan samalla teemalla, niin olisi edes jotain taetta asiakkaista.

Edit: jos olet DJ:tä vailla niin jotain kontakteja on..

ressu!.jpg

Itellä jos nyt olis edes vielä ikää niin olis tosissaan siisti juttu käydä tommosissa..nooh ei enää kauaa.
Olis oikeesti kiinnostava juttu. :)

Eiku oikeesti, kasari on jotain ihan parasta. Ehkä eniten sain kasari fiiliksiä silloin kun GTA 2, vice city, ilmestyi! Siinä oleva tunnelma on jotain sanoinkuvaamatonta! Don Johnsson ja luhdan kuteet purseerikengillä...topatut olkaimet ja bikinitytöt! uzit, bilehuumeet, tequila sunrise ja tupeeratut tukat! :kuola:

Just tommonen Bisleyn mainitsema meininki ihan numero uno :D
Nappaa muakin :D

Noista peleistä puheenollen, juuri bongasin paikallisesta pelikaupasta GTA 2, heti ostoon :)

Keskiviikkona on taas palaveri asiaan liittyen. Katsotaan varaanko paikan, riippuu vähän ehdoista. Homma siis etenee...

Kasarissa on enemmän voimaa äkkiseltään makusteltuna, 90-luvusta ei kuitenkaan ole niiiiiiin pitkä aika ja erot nykypäivään eivät ole niin hilpeyttä herättävän huomattavat.

Mutta uskon, että on tilausta. Ystäväni perusti Facebookiin vitsimielessä ryhmän, jossa muistellaan 80-lukua. Ryhmään on lyhyessä ajassa tullut yli 1500 jäsentä. Saa nauraa kippurassa, kun kasarikakarat muistelevat barbapapoja ja toppakenkiä. :D Bisleyllekin löytyy siis oma vertaisryhmä, missä haikailla niiden hemmetin isojen merkkareiden perään, jotka oli aina joko kurkussa kiinni tai niin tiukassa hampaiden takahampaiden väleissä, ettei suuta meinannut auki saada. :lol2:

Tsemppiä järjestelyihin, jos ne on edelleen käynnissä!

ysärissä ja tän päivän musassa on kyllä hirvee ero. nykyään kaikki on neekereiden r&b renkutusta. kunnon eurodisco biisut on harvinaisuutta.

ysärissä ja tän päivän musassa on kyllä hirvee ero. nykyään kaikki on neekereiden r&b renkutusta. kunnon eurodisco biisut on harvinaisuutta.

Veit sanat suustani. Nykyään kaikki tuotanto tuntuu olevan jotain faking neekerimusiikkia. Ysikytluvulla sentään tehtiin kunnon musiikkia. Mielipideasia totta kai mutta sitä ei liene käy kieltäminen, että nykyään valtaosta hiteista on sitä "neekerimusiikkia".

Veit sanat suustani. Nykyään kaikki tuotanto tuntuu olevan jotain faking neekerimusiikkia. Ysikytluvulla sentään tehtiin kunnon musiikkia. Mielipideasia totta kai mutta sitä ei liene käy kieltäminen, että nykyään valtaosta hiteista on sitä "neekerimusiikkia".

Hienosti sanottu " faking neekerimusiikkia " :dance: :kippis1: :urjo: :haart: :arvi:

Hmm, jos oikein muistan, lähes kaikki eurodance-yhtyeet koostuivat valkoisesta naisesta ja mustasta, räppäävästä miehestä.

Ei hitto tuo on kyllä kovinta shittiä ikinä! :dance2:

Ei tarvii varmaan paljon arvailla mikä oli aikonaan ensimmäinen cd levy minkä isoveli osti. Tuota sitten molemmat kuunneltiin joka päivä. Ois kyllä siistit tämmöset pippalot mihin kaikki pukeutuis jotenkin. Se harmittaa jos ite on pukeutunu ja sitten osa sakista on niin ujoja etteivät uskalla repästä vähän.

EDIT:m->k

Tässä ois urpoille sitä fuckin neekerimusiikkia :david:

Saa olla aika reikäpää, jos tällästä kamaa tosissaan kuuntelee.:D :rock:

Noh, nuppi aka birdy, eteneekö homma?:dance2:

No hommasta oli taas puhetta perjantaina ja sunnuntaina. Kyllä mä noi voisin järkätäkkin, mutta kyllä sen pitää saada eka edes vähän tuulta allensa. Ja esim. bändin aion unohtaa TOISTAISEKSI, ei oo varaa pistää 30 t€ bändiin.. ;) Mutta, kyllä bileet on edelleen mielessä. Joku kasari+ysäri+naamiaiset olis se juttu.

Muuten, pakko kysyä, että kehtaisko jengi täällä stadissa liikkua naamiaisasussa viikonloppuna?

Mulla on vähän kutina ettei kehtaa.. Ja se taas vesittää koko idea naamiasten osalta, koska jos mä järkkään naamiaiset, niin en halua sisälle yhtään ns. normivaatteissa olevaa. Parhaita bileitä missä ite oon ollu pokena, niin on ollu just teemabileet. :dance2: Missä KAIKKI on nähneet vaivaa teemaa varten.

Mulla on vähän kutina ettei kehtaa.. Ja se taas vesittää koko idea naamiasten osalta, koska jos mä järkkään naamiaiset, niin en halua sisälle yhtään ns. normivaatteissa olevaa. Parhaita bileitä missä ite oon ollu pokena, niin on ollu just teemabileet. :dance2: Missä KAIKKI on nähneet vaivaa teemaa varten.
Helposti kehtaa. Sitä paitsi puolet teineistä näyttää jo valmiiksi siltä kun olisi kasaribileisiin menossa, ei pistä edes massasta silmään.

Sanoisin että helpoimmalla pääset kun kosiskelet mukaan pari ainejärjestöä tai oppilaskuntaa. Vaikka sen-ja-sen järjestön kortilla puoleen hintaan tai vastaavaa. Ainejärjestöillä sana bileistä kiirii varmasti ilman kummempaa mainostusta. Aina parempi jos käytät jotain perinteistä naisvaltainen/miesvaltainen -yhdistelmää kuten hoitsuopiskelijat-insinööriopiskelijat, jolloin paikalle rynnii romantiikan toivossa kumpaakin sukupuolta.

Miinuspuolena tietysti se, että joutuu sietämään kännisiä opiskelijoita...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom