Tää oli tää suomalainen bändi, nimeä en muista. :lol2:
Bogart Co., keskellä Ressu Redford. Syö arskojaan.
Bocart Co. - All the best girls (1985)
edit: hoho, nahkavyö salihousujen kanssa
edit: bon jovikin on söpö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää oli tää suomalainen bändi, nimeä en muista. :lol2:
Kyllä kyllä, ehdottomasti mukana.
Muutama kaverikin löytyy, jotka varmasti tulisi-tosin ne ei välttämättä haluais pukeutua.
Joskus keväällä. Tässä on niin paljon kaikkee muuta, ja tähän ei ehdi paneutua ennen sitä. Ja jos järjestän ne, niin haluan tehdä kaiken kunnolla, eikä mitään juosten kustua.
Pikaisesti tuli mieleen nämä listalle kuuluvat asiat:
-huvilupa
-järkkärit
-baarihenkilökunta
-pa-laitteet + tiskijukka jolla on tota teemamusiikkia riittävästi
-"lavasteet"/sisustaminen
-mainokset + flyerit
-lipunmyyjät, blokkarit jne jne
-viinat + henkilökunta niitä myymään
-kaikki logistiikat
-palaverit asiaan liittyen (tarjousten pyytäminen jne jne.)
Gary Gaymoore saattais tulla heittää keikan, jos sille siis maksettais noin 30donaa...markoissa siis...:lol2:Tunteeko kukaan ketään hyvää tiskijukkaa, joka omistas ko. ajanjakson levyjä ja osais spiikata?
Tunteeko kukaan ketään hyvää tiskijukkaa, joka omistas ko. ajanjakson levyjä ja osais spiikata?
Se on Garylle sit buukattava keikka jos noi bileet toteutuu..
Vitsi et mun tekis mieli järkätä noi bileet.. Mä diggaan ihan porona, kun sä eka sävellät irrallisten palojen kanssa, funtsit, sorvailet ja pähkäilet ja sit ne aloitusajankohdan lähestyessä ne palaset lähenee toisiaan ja loksahtavat omille paikoilleen. Se on hieno hetki. Se koko prokkis.
..kun dj laittaa mikseristä viimeisiä säätöjä, testailee savut ja valot, portsarit testailee radioitaan ja kattoo et narikka on ryhdissä. Ravintolahenkilökunta virittelee pullonavaajia ja muita tarpeellista omille paikoilleen, huudellaan viime hetken tarkistuksia ja radioliikenne kiihtyy. Blokkarit täyttää viime hetkellä tuoppipinoja ja lavastajat virittää jotain viimeistä verhoa paikoilleen. Sit kuuluu radiosta koko sirkuksen johtajan ääni "kaikki valmista, ovet auki" ja sä katsot taakses ja kaikki on valmiina ja valmista kun loisteputket sammuu ja musa alkaa soida..
Se on hieno hetki. Mun mielestä.