80 & 90-luvun bileet? Kannattaisko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Tää oli tää suomalainen bändi, nimeä en muista. :lol2:

Bogart Co., keskellä Ressu Redford. Syö arskojaan.

Bocart Co. - All the best girls (1985)

edit: hoho, nahkavyö salihousujen kanssa

edit: bon jovikin on söpö

bonjovi.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä kyllä, ehdottomasti mukana.
Muutama kaverikin löytyy, jotka varmasti tulisi-tosin ne ei välttämättä haluais pukeutua.

Siihenhän koko homma perustuisikin, että jengi just pukeutuu teeman mukaan. Toisten jättäessä naamiaisasut himaan, vesittää se tälläytyneiden fiiliksiä ja vaivannäköä. Ja tässä on omalta puolelta mukana myös se, että jengi ottaa aina hommat(itsensä) liian vakavasti. Vähän pitää nauraa itselle, ja laittaa itsensä likoon.

Yhdet ihan loistokekkerit oli jossain arabiassa, missä olin järkkärinä. Siellä oli ninja turtlesit, suursyömäri (joka voitti naamiaiset) Peppi Pitkätossuja, prinsessoja jne. Ja ihan loisto tunnelma. Vähän korpes seisoa ovella, kun muut biletti ihan kybällä.

Ja noi bileet ei välttämättä olis missään keskustan huippumestassa, vaan tyyliin kaapelilla tai vastaavassa.

Miten noita oppilaskuntia vois lähestyä?

Joskus keväällä. Tässä on niin paljon kaikkee muuta, ja tähän ei ehdi paneutua ennen sitä. Ja jos järjestän ne, niin haluan tehdä kaiken kunnolla, eikä mitään juosten kustua.

Pikaisesti tuli mieleen nämä listalle kuuluvat asiat:
-huvilupa
-järkkärit
-baarihenkilökunta
-pa-laitteet + tiskijukka jolla on tota teemamusiikkia riittävästi
-"lavasteet"/sisustaminen
-mainokset + flyerit
-lipunmyyjät, blokkarit jne jne
-viinat + henkilökunta niitä myymään
-kaikki logistiikat
-palaverit asiaan liittyen (tarjousten pyytäminen jne jne.)

En usko että otan pakkiksen porukkaa tuonne töihin, näin äkkiä ajateltuna, mutta liput -40 % tai jotain erikoista tälle jengille tietenkin. Jos mua jeesataan, niin tietty mun pitää antaa sitä hyvää takaisin.

En tarkoittanut töihin, vaan "bilettäjiksi". Luulin että pelkästään pakkislaisille suunnattu tällainen järjestely...Sorry, my bad.
conf (9).gif

Mä oon ainakin kiinnostunut.

Joskus keväällä. Tässä on niin paljon kaikkee muuta, ja tähän ei ehdi paneutua ennen sitä. Ja jos järjestän ne, niin haluan tehdä kaiken kunnolla, eikä mitään juosten kustua.

Pikaisesti tuli mieleen nämä listalle kuuluvat asiat:
-huvilupa
-järkkärit
-baarihenkilökunta
-pa-laitteet + tiskijukka jolla on tota teemamusiikkia riittävästi
-"lavasteet"/sisustaminen
-mainokset + flyerit
-lipunmyyjät, blokkarit jne jne
-viinat + henkilökunta niitä myymään
-kaikki logistiikat
-palaverit asiaan liittyen (tarjousten pyytäminen jne jne.)

Jos järjestät jossain muussa tilassa kuin ravintolassa, kuten esimerkiksi Kaapelitehtaalla, niin tuo vaadittavien järkkäreiden määrä nousee melko suureksi ja lisäksi on laadittava pelastussuunnitelma. Lisäksi anniskelua varten täytyy tietenkin hakea omat lupansa.

Ravintolassa järjestettäessä riittää ne ravintolan omat JV:t ja ravintolan oma pelastussuunnitelma. Tällöin et myöskään joudu tekemään ilmoitusta yleisötilaisuudesta (entinen huvilupa).

Ravintolassa ei myöskään tarvitse vuokrata erillistä ääni/valokalustoa yms. Lisäksi monet ravintolat antavat tilat ilmaiseksi käyttöön, koska saavat asiakkaiden myötä viinasta myyntituloja. Tällöin sinä toki menetät ne viinatulot, mutta voit myydä toki pääsylippuja omaan taskuusi.

Varmaan jo tiesitkin nuo asiat, mutta ihan pointtina muillekkin joita asiat kiinnostavat :kippis1:

Joo kaikki tuo oli jo tiedossa, mutta tosiaan hyvä vinkki muillekkin, jotka aikovat bileitä järjestää. Kiitos.

Kävin just pikapaliksen erään catering firman kanssa jossa pohdittiin juuri noita eri vaihtoehtoja. On totta, että ravintolassa on omat hyvät puolensa, mutta toisaalta se rajoittaa tiettyjä juttuja.

Haaveena olis tehdä tää kerran, ja katsoa jos homma meni putkeen, niin tehdä siitä joka vuotinen tapahtuma. Muutenkin, miksi nähdä aikamoinen vaiva 8 tunnin bileiden takia, kun voi samalla vaivalla tehdä jo puolet seuraavan vuoden bileistä. Jatkuvuutta, jatkuvuutta...

Tunteeko kukaan ketään hyvää tiskijukkaa, joka omistas ko. ajanjakson levyjä ja osais spiikata?
Gary Gaymoore saattais tulla heittää keikan, jos sille siis maksettais noin 30donaa...markoissa siis...:lol2:

Eiku oikeesti, kasari on jotain ihan parasta. Ehkä eniten sain kasari fiiliksiä silloin kun GTA 2, vice city, ilmestyi! Siinä oleva tunnelma on jotain sanoinkuvaamatonta! Don Johnsson ja luhdan kuteet purseerikengillä...topatut olkaimet ja bikinitytöt! uzit, bilehuumeet, tequila sunrise ja tupeeratut tukat! :kuola:

vice_city_stories_ps2.jpg

Se on Garylle sit buukattava keikka jos noi bileet toteutuu..

Vitsi et mun tekis mieli järkätä noi bileet.. Mä diggaan ihan porona, kun sä eka sävellät irrallisten palojen kanssa, funtsit, sorvailet ja pähkäilet ja sit ne aloitusajankohdan lähestyessä ne palaset lähenee toisiaan ja loksahtavat omille paikoilleen. Se on hieno hetki. Se koko prokkis.

..kun dj laittaa mikseristä viimeisiä säätöjä, testailee savut ja valot, portsarit testailee radioitaan ja kattoo et narikka on ryhdissä. Ravintolahenkilökunta virittelee pullonavaajia ja muita tarpeellista omille paikoilleen, huudellaan viime hetken tarkistuksia ja radioliikenne kiihtyy. Blokkarit täyttää viime hetkellä tuoppipinoja ja lavastajat virittää jotain viimeistä verhoa paikoilleen. Sit kuuluu radiosta koko sirkuksen johtajan ääni "kaikki valmista, ovet auki" ja sä katsot taakses ja kaikki on valmiina ja valmista kun loisteputket sammuu ja musa alkaa soida..

Se on hieno hetki. Mun mielestä.

Tunteeko kukaan ketään hyvää tiskijukkaa, joka omistas ko. ajanjakson levyjä ja osais spiikata?

tunnen kyllä, mutta ei ole varmaankaan ihan halvimmasta päästä.

Se on Garylle sit buukattava keikka jos noi bileet toteutuu..

Vitsi et mun tekis mieli järkätä noi bileet.. Mä diggaan ihan porona, kun sä eka sävellät irrallisten palojen kanssa, funtsit, sorvailet ja pähkäilet ja sit ne aloitusajankohdan lähestyessä ne palaset lähenee toisiaan ja loksahtavat omille paikoilleen. Se on hieno hetki. Se koko prokkis.

..kun dj laittaa mikseristä viimeisiä säätöjä, testailee savut ja valot, portsarit testailee radioitaan ja kattoo et narikka on ryhdissä. Ravintolahenkilökunta virittelee pullonavaajia ja muita tarpeellista omille paikoilleen, huudellaan viime hetken tarkistuksia ja radioliikenne kiihtyy. Blokkarit täyttää viime hetkellä tuoppipinoja ja lavastajat virittää jotain viimeistä verhoa paikoilleen. Sit kuuluu radiosta koko sirkuksen johtajan ääni "kaikki valmista, ovet auki" ja sä katsot taakses ja kaikki on valmiina ja valmista kun loisteputket sammuu ja musa alkaa soida..

Se on hieno hetki. Mun mielestä.

Ilman muuta nämä bileet tulisi sitten järjestää. Varmasti järjestäminen on ikimuistoinen kokemus, mikäli aikaisemmin ei ole isoja kemuja järkännyt.

Idea ei ole mitenkään uniikki (edeltäjinä esim. ne aiemmin mainitut opiskelijatapahtumat, musan puolesta esim. club Kajal) joten vähän epäilen kuinka paljon random ihmisiä jaksaisi vaivautua pukeutumisen sun muun suhteen. Tietysti jos paikalle saisi jotain wanna be julkkiksia, seiskan kuvaajia ja jonkun ulkomaisen kasariartistin niin ehkä hommasta tulisi jotain. Mutta toivottavasti olen väärässä ja homma toimii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom