Purtsi
Tsemppari/Kouluttaja
Sellaista olen tässä miettinyt jo pitemmän aikaa, että järjestäisin 80- ja/tai 90-luvun teemabileet.
Nyt haluaisin jengin mielipiteitä, että olisko sille kiinnostusta. Ja kun tässä nyt on tullu järkkäiltyä kaikkee mahdollista, niin tää vois jopa toteutua jos näen tälle tilausta.
Ajatuksena aluksi näin;
1. Erikseen järjestettynä iltana, jossain ravintolassa. ehkä kahdesti vuodessa.
2. Pukeutumiskoodi, ja tää olis ehdoton. Tyyliin Miami Vice tjsp.
3. Musa tietty vain tuolta ajalta.
4. Muuta?
Vinkit, kurat väännöt ja palaute otetaan vastaan. Tosta "Kun minä olin nuori..." ketjusta tää lähti. Olis jotenkin kiva myydä olutta markoissa, kuunnella Kissiä ja Mc Nikke T:tä ja jorailla vaan.
Mutta olisko tälle tilausta? (Muutenhan tää ei eroa kalsarikänneistä sit olleskaan)
Nyt haluaisin jengin mielipiteitä, että olisko sille kiinnostusta. Ja kun tässä nyt on tullu järkkäiltyä kaikkee mahdollista, niin tää vois jopa toteutua jos näen tälle tilausta.
Ajatuksena aluksi näin;
1. Erikseen järjestettynä iltana, jossain ravintolassa. ehkä kahdesti vuodessa.
2. Pukeutumiskoodi, ja tää olis ehdoton. Tyyliin Miami Vice tjsp.
3. Musa tietty vain tuolta ajalta.
4. Muuta?
Vinkit, kurat väännöt ja palaute otetaan vastaan. Tosta "Kun minä olin nuori..." ketjusta tää lähti. Olis jotenkin kiva myydä olutta markoissa, kuunnella Kissiä ja Mc Nikke T:tä ja jorailla vaan.
Mutta olisko tälle tilausta? (Muutenhan tää ei eroa kalsarikänneistä sit olleskaan)