8 päivän kierto vai????

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M.O.P.
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
eli, minkälaisia kokemuksia teillä on sellaisesta rankasta reenistä, siis suurinpiirtein viikossa kaks kertaa roppa läpi? mulla on tällä hetkellä menossa kerran viikossa roppa läpi, neljän päivän ohjelmalla, eli äkkiä ajateltuna kaks kertaa=8päivää, vai häh? onko jollain viikkoon mahtunu suurinpiirtein järkevästi?

Originally posted by mop
eli, minkälaisia kokemuksia teillä on sellaisesta rankasta reenistä, siis suurinpiirtein viikossa kaks kertaa roppa läpi? mulla on tällä hetkellä menossa kerran viikossa roppa läpi, neljän päivän ohjelmalla, eli äkkiä ajateltuna kaks kertaa=8päivää, vai häh? onko jollain viikkoon mahtunu suurinpiirtein järkevästi?

Itse kokeilen tällä hetkellä 2-1-2-1 systeemiä eli 2 treenipäivää joiden jälkeen 1 lepo ja taas 2 treeniä jne.. Ohjelma on 3-jakoinen eli treeniä tulee keskimäärin 1.6 kertaa viikossa per lihasryhmä. Tuloksista en osaa vielä sanoa mitään kun on ollut käytössä vasta niin vähän aikaa.

Re: Re: 8 päivän kierto vai????

Originally posted by trebla
Itse kokeilen tällä hetkellä 2-1-2-1 systeemiä eli 2 treenipäivää joiden jälkeen 1 lepo ja taas 2 treeniä jne.
Mä tein tollee nyt jonkuu aikaa, mutta tuli sellanen ongelma että joka kierrossa jonkuu lihasryhmän treenit meni päin vittua, koska ei jaksanu vääntää tarpeeks kovaa.

Vaihdan nyt 8 päivän kiertoon, eli joka toinen päivä treeniä. Luulis jaksavan ku joka treenin jälkee on lepopäivä.

edit: niin, mulla on 4-jakonen ohjelma.

Yajo:

Kerroppa vaikka tähän threadiin et miten on sulla toimintu kun oot muutaman viikon testaillu, ite pitäs kanssa vaihtaa tää nelijakonen ma ja ti reeni ke lepo to ja pe reeni la ja su lepo systeemistä siihen joka toinen reeni ja joka toinen lepo...tuntuu että ne tiistain ja perjantain reenit ei mee ihan täysillä...mulla on tää muutos tarkus tehä viikon päästä...et vaihdetaanpa sitten kokemuksia jonkin ajan kuluttua... :kippis1:

Re: Re: Re: 8 päivän kierto vai????

Originally posted by yajo
Mä tein tollee nyt jonkuu aikaa, mutta tuli sellanen ongelma että joka kierrossa jonkuu lihasryhmän treenit meni päin vittua, koska ei jaksanu vääntää tarpeeks kovaa.

Joo oon huomannut samaa. Tosin ei ne jotkut treenit nyt päin vittua mene mutta ei aivan täydellä teholla. Hommasta kyllä selviää kun nukkuu tarpeeksi, ajoittaa treeniä edeltävät ateriat sopivasti ja keskittyy täysillä treeniin.

Originally posted by timba79
Yajo:

Kerroppa vaikka tähän threadiin et miten on sulla toimintu kun oot muutaman viikon testaillu, ite pitäs kanssa vaihtaa tää nelijakonen ma ja ti reeni ke lepo to ja pe reeni la ja su lepo systeemistä siihen joka toinen reeni ja joka toinen lepo...tuntuu että ne tiistain ja perjantain reenit ei mee ihan täysillä...mulla on tää muutos tarkus tehä viikon päästä...et vaihdetaanpa sitten kokemuksia jonkin ajan kuluttua... :kippis1:
Joo, mä raportoin sitte. Mulla oli ennen tota 2-1-2-1 systeemiä samat treenipäivät ku sulla.

Joo oon huomannut samaa. Tosin ei ne jotkut treenit nyt päin vittua mene mutta ei aivan täydellä teholla. Hommasta kyllä selviää kun nukkuu tarpeeksi, ajoittaa treeniä edeltävät ateriat sopivasti ja keskittyy täysillä treeniin.
No ei aina päin vittua, mutta niinkun sanoit "ei täydellä teholla".

Mulla on sellanen kutina perseessä, että 8 päivän kierto sopii mulle paremmin.

Mulla on sellanen kutina perseessä, että 8 päivän kierto sopii mulle paremmin.
Jaa, nyt kyllä tuntuu että ois jaksanu tänää treenata (lepopäivä) vaikka eilen oli kova rinta-selkä treeni.

Vaihdoin muuten 4-jakosesta 3-jakoseen: 1.rinta,selkä, 2. jalat, vatsa, 3. kädet, olkapää.

Pitäskö palata tohon 2-1-2-1 systeemiin....:rolleyes:

hmmm.. ei kyllä pitäis, pitää vaa treenata kovempaa. Kyllä tätä kuukausi pitää kokeilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom