7 x viikossa treeni?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Excoriate

Banned
Eli olen kaynnyt tahan mennessa 4 kertaa viikossa ja tarkoitus olisi muuttaa siten etta kavisin
joka paiva ilman lepopaivia koko vuoden ajan. Tarkoitus olisi tehokkaaseen voiman ja massan
nousu treeniin. Aion tehda samalla gymiin paiviksen ja katsoa progressia.

Sinansa aika sikki koska olen natu mutta aion supistaa volyymista ja intensiteetista. Teoriassa se voisi tsagalla
toimia. Onko kellaan kokemusta tallaisesta frekvenssi matosta? Treeni on nelijakoinen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jäätävää ulosantia , mitä meinaa gymiin paivis ? onko se jotain syötävää. niin ja yleensä ku lihaskasvuun tähtäät niin se tapahtuu levossa.. tollanen 7 pv viikossa painojen nostelu vaatii aika fiksua suunnittelua että toimis.

Kirjoita ihmeessä, että mitä meinasit tehdä minäkin päivänä ja millä intensiteetillä. 7-treeniä viikossa ei kerro yhtään mitään.

Pistä ihmeessä jokin linkki, josta voi seurata kehitystä. Tavallaan mielenkiintoinen ihmiskoe vaikka lopputulos vaikuttaakin jo selvältä etukäteen. Toisaalta eihän sitä koskaan tiedä..

jäätävää ulosantia , mitä meinaa gymiin paivis ? onko se jotain syötävää. niin ja yleensä ku lihaskasvuun tähtäät niin se tapahtuu levossa.. tollanen 7 pv viikossa painojen nostelu vaatii aika fiksua suunnittelua että toimis.

Gymiin paivis on siihe saittii gymspace paivakirja et naen progressia. Nakee sitten kannattaako jatkaa vuden
paasta. Joka tapauksessa aion ottaa kokeilun alle vaikka saattaakin olla waste of time. Edes juicettajat ei veda tallaista
isoa mattoa. Mun oma uskomukseni on se etta tata voi tasapainoitella frekvensille sopivalle matolle.

Zone-sarja -42%
yh, aika hirveetä luettavaa slanggia ja ilman skandeja.. jos ei oo niitä käytössä, niin kannattaisi ehkä miettiä vähän ulosantia, ettei tartte arvailla mistä puhutaan..
Meil on ainakin matot himassa, pari isompaa ja monta pienta.

Miksi sinne salille pitää päästä 7krt/vk? "ylimääräisen" ajan voisi käyttää aerobiseen ja lihashuoltoon.
Itse olen hyomannut että mitä vähemmän käyn salilla niin sitä paremmin treenaan ne kerrat.
Nyt olen käynyt ajanpuutteen takia 2krt/vk salilla ja kehitystä tulee koska treenit ovat paljon intentiivisempiä.

Eli ei se määrä vaan laatu mikä ratkaisee. (imo)

Jollain neljäjakoisella voi varmasti treenata sen 7krt/vk jos pitää kokonais voluumin alhaisena ja lihasryhmille vaikka a ja b treenit joista toinen kovempi.

Ota käyttöön joku 3-jakoinen ja vedä se 2x viikkoon läpi, säädä ohjelma niin ettet vedä itseäsi piippuun. Jos on pakko joka päivä salille mennä niin tee perus 3-jakoinen kierros sitten ns. välipäivänä enemmän lihashuoltoon suuntautuvaa toimintaa olkapäille, laajemmalla skaalalla vatsoja ja jotain muuta pientä osa-aluetta suht kevyesti jolloin voi käydä nipin napin lepopäivästä silti. Tuskin kukaan täällä tulee onnittelemaan valinnastasi mutta omahan on aikasi ja kroppasi ei sun treenit ole muilta pois.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No joo iha hyva huomio yrittelen hankkii uut nappist

Treeni on nelijakoinen eli alkaa

Jalat. Rinta. Selka. Kadet ja olat ja viidespaiva kierto alusta

Joka paiva voimasarjoja ja mhkaan viel failureita. Ebka lisaan myohemmin lisaa intensya

Voluumi vois olla perus 12 15 paikkeil. Liikkeist ei viel salee.

Tanaan profiilia paiviksee ja kattoo mimmost mattoo tuun puskee. Joko homma tulee olee kusist tai sit
mahga on puolellani. Paivittelen myohemmi

Kunnon negatiivislla pudotussarjoilla kun vetelee, niin hyvää tulee.

Annan 3 viikkoa ja sen jälkeen on setä jumissa. Kunnon kramppi ja pohjetulehdus.

Ota käyttöön joku 3-jakoinen ja vedä se 2x viikkoon läpi, säädä ohjelma niin ettet vedä itseäsi piippuun. Jos on pakko joka päivä salille mennä niin tee perus 3-jakoinen kierros sitten ns. välipäivänä enemmän lihashuoltoon suuntautuvaa toimintaa olkapäille, laajemmalla skaalalla vatsoja ja jotain muuta pientä osa-aluetta suht kevyesti jolloin voi käydä nipin napin lepopäivästä silti. Tuskin kukaan täällä tulee onnittelemaan valinnastasi mutta omahan on aikasi ja kroppasi ei sun treenit ole muilta pois.

Mischa Janiec treenaa juurikin 3-jakoisella ohjelmalla 6krt/vk.
Ihan hyvältä musta kuullostaa kun pystyy keskittymään tiettyihin lihasryhmiin enemmän ja saa kuitenkin 2x/vk ärsykettä kasvuun.
Varsinkin nuo takaolkapäät ja pohkeet ovat välillä vaikea mahduttaa ohjelmaan itselläni

Eli olen kaynnyt tahan mennessa 4 kertaa viikossa ja tarkoitus olisi muuttaa siten etta kavisin
joka paiva ilman lepopaivia koko vuoden ajan. Tarkoitus olisi tehokkaaseen voiman ja massan
nousu treeniin. Aion tehda samalla gymiin paiviksen ja katsoa progressia.

Sinansa aika sikki koska olen natu mutta aion supistaa volyymista ja intensiteetista. Teoriassa se voisi tsagalla
toimia. Onko kellaan kokemusta tallaisesta frekvenssi matosta? Treeni on nelijakoinen.

Joo ei vitussa. Treeni antaa lihakselle kasvuärsykkeen ja lihas kasvaa levossa. Ei vitussa.

Joo ei vitussa. Treeni antaa lihakselle kasvuärsykkeen ja lihas kasvaa levossa. Ei vitussa.
No kyllähän siinä jos 4-jakoisellakin treenaa joka päiväkin niin lihas saa kuitenkin levätä sen 3 kokonaista päivää ennen seuraavaa kertaa. (Miinus epäsuora rasitus.)
Itsellä menisi tuo ylimääräinen aika kyllä parempaan käyttöön.

Mutta koska sun täytyy kysyä ja olet aloittelijoiden osiolla siitä keskustelemassa veikkaan että menee päin metsää tämä kokeilu.
Tulosta voi tulla ja varmasti tulee mutta varmasti paremmin tulisi perinteisemmillä metodeilla. :) (Imo)

No joo iha hyva huomio yrittelen hankkii uut nappist

Treeni on nelijakoinen eli alkaa

Jalat. Rinta. Selka. Kadet ja olat ja viidespaiva kierto alusta

Joka paiva voimasarjoja ja mhkaan viel failureita. Ebka lisaan myohemmin lisaa intensya

Voluumi vois olla perus 12 15 paikkeil. Liikkeist ei viel salee.

Tanaan profiilia paiviksee ja kattoo mimmost mattoo tuun puskee. Joko homma tulee olee kusist tai sit
mahga on puolellani. Paivittelen myohemmi

Oot ehkä paskin rölli ikinä, mee nyt helvettiin täältä.

Back
Ylös Bottom