7 x viikossa treeni?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ehkä tyhmä saatan olla, mutta en trolli.
Tosta pitää nostaa hattua. Moni muu tekeytyy tyhmyytensä huomattuaan trolliksi ja sä teet toisin päin.
Mutta pahoin kyllä pelkään että tää ei oikein pelitä toivotulla tavalla. Kai sillä jotain aikaan saa, mutta oikeasti hyvin suunnitellulla systeemillä olis varmaan paremmat mahdollisuudet.

Eli olen kaynnyt tahan mennessa 4 kertaa viikossa ja tarkoitus olisi muuttaa siten etta kavisin
joka paiva ilman lepopaivia koko vuoden ajan. Tarkoitus olisi tehokkaaseen voiman ja massan
nousu treeniin.

Kyllä usein voi treenata, mutta tuskin sentään joka päivä kannattaa.
Treeni pitää aika tarkkaan suunnitella juuri sellaiseksi että sopii tiheään rytmiin, mitään sen konkreettisempia neuvoja en osaa antaa... paitsi ehkä sen että kannattaa ottaa (tai ostaa) treeniohjelma jostain hyvästä lähteestä eikä suunitella itse.

Tiheää treenaamista pohditaan myös mm. tuolla:
http://www.pakkotoisto.com/treeni/115173-koko-keho-5krt-viikossa/

Treenipäiväkirja meni kyl samontein kirjanmerkkeihin, ollaan tässä sen verran taas jännän äärellä. Enemmälti tohtii kommentoimaan kunhan nuo treenipäivien sisällöt kasaantuu, sitä odotellessa: tsemppiä.

Treenipäiväkirja meni kyl samontein kirjanmerkkeihin, ollaan tässä sen verran taas jännän äärellä. Enemmälti tohtii kommentoimaan kunhan nuo treenipäivien sisällöt kasaantuu, sitä odotellessa: tsemppiä.
Villi arvaus et 3kk on maksimi mitä tämä projekti kestää, varsinkin jos tämän salihomman lisäksi on muutakin elämää. Olkapäät/yläselkä on myös luultavasti melko lähellä tulehtumista jos ohjelma pysyy treenipäiväkirjan mukaisena.

Ite oon reenannu ny yli 3 kuukautta 7*viikossa. Tulokset noussu ihan hyvin. Tosin ohjelma ei ole nelijakoinen vaan oikeastaan 7-jakoinen, jossa painotetaan käsii. Tosin elämän tilanne on ollut täydellinen reenauksen kannalta ja lihashuoltoa on ehtinyt suorittaa vaikka reenataankin joka päivä. Tuloksia tullut iha ok, tietenki aina vois mennä paremmin ja läskiä ja nestettä kertyy, ehkä vähä lihastaki.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin tosiaan olen tuonne merkinnyt progressia http://excoriate.gym-space.fi/

Totta puhuen on tehnyt mieli pitää breikkiä aika useaan otteeseen, mutta olen vetänyt suht pienellä sarjamäärällä toistaiseksi joten ei toi niin paha ole vielä. Parhaiten sen näkee vasta joku 6kk päästä. Alussahan painot vielä nousee, mutta lopulta ne tyssää kaikilla ja itsekkin olen pitänyt 1kk breikkiä/käynnyt salia vaan vuoden. Toinen progressi mitä itse katson on rasvaprossa ja paino.

Frekvenssi treeniä tekee about ehkä 1%, koska volyymi on kaikkien mielestä se kingein tapa kasvattaa lihasta. Tää on loppupeleissä tälläinen mun oma experiementti.

Aika loistavaa tekstiä tuolla sun treenipäivyrissä! Siis huumoriarvoltaan. Hämmentäviä mielipiteitä todellakin...

''Kaikki salilla ihmiset ovat roinaajia, kunnes toisin todistetaan ja valitettavasti edes paperit ei auta, kun noilla aineilla voi kusettaa helposti kisoissa. ''

Joo menny liikaa turhaks avautumiseks.. mutta tässä on mennyt nyt 2kk ja aamupaino noussu 6kg. Penkki 70x10→90x7.

Jos tykkää mavesta ja kyykystä niin ohjelma kusee ellei tee välillä treenejä mihin ei sisälly niitä.

Tällä hetkellä aion keskittyä maveen ja en tee toistaiseksi tee kyykkyjä vielä.

Selkä ollu kipee vaikka korvasin kyykyn hackiin. Googletin hack+lower back pain niin selvis syy. Kun painot nous hackissa niin selkä hiton jumissa. Vielä siihen päälle selkätreeni 2pvän jälkeen.

Back
Ylös Bottom