54 vuotta koukussa (TV2)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by maximillian
Tietenkään siltikään en suosittele muskimooliin tutustumista. Tai jos sen päättää tehdä, niin tulisi pyrkiä välttämään sekä muskariinia että iboteenihappoa parhaan mukaan.

Hmm minä kun olin kuvitellut, että A. Muscariassa on muskariinia niin vähän, että se ei ole aktiivinen ihmisessä (normaaleissa annostuksissa). Ei kai siinä ole muuta, kuin muskimooli ja iboteenihappo, joita on niin paljon, että ovat aktiivisia ihmisessä?

Hmm minä kun olin kuvitellut, että A. Muscariassa on muskariinia niin vähän, että se ei ole aktiivinen ihmisessä (normaaleissa annostuksissa). Ei kai siinä ole muuta, kuin muskimooli ja iboteenihappo, joita on niin paljon, että ovat aktiivisia ihmisessä?
http://www.lycaeum.org/languages/finnish/acid/sieni/amanita.html

Jos em. kipu sitä vaatii, niin kyllä.
voit jättää vastaamatta jos et ole selvillä siitä mistä puhumme.

sodassahan annettiin kaikkiin kipuihin heroiinia (oli se sitten lievä kurkku- tai pääkipu), koska se on paljon helpompaa kuin tehdä diagnoosi jokaisesta sairaustapauksesta ja lääkitä henkilö sen mukaan.

Niin, eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa voi keskustella asioista?
on, mutta eikö olisi kaikkien kannalta parempaa jos jätettäisiin turha paskajauhaminen vähemmälle.

minäkin voisin sanoa nyt sinulle: "olet tyhmä apina joka luulee itsestään liikoja" - mutta jätän sanomatta koska siitä ei synny rakentavaa keskustelua.

Originally posted by vitvall
1. eikö olisi kaikkien kannalta parempaa jos jätettäisiin turha paskajauhaminen vähemmälle.

2. minäkin voisin sanoa nyt sinulle: "olet tyhmä apina joka luulee itsestään liikoja" - mutta jätän sanomatta koska siitä ei synny rakentavaa keskustelua.

1. Osittain, mutta paskanjauhannan totaalinen poisjättäminen(joka tässä tapauksessa ilmenee vaikkapa tietämättömyytenä) surkastaa monia keskusteluja.

2. Hyshys, älä nyt kerro sitä muille. Miksi et sitten kommentoisi rakentavasti. Negatiivisuudella saavutetataan vain negatiivisuutta. Olisi myös hyvä puhua asiasta eikä puhujista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom