5 maailman kovinta urheilulajia/suoritusta

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sattuipa sopiva thread, allekirjoittaneen vaikea sanoa muuta kuin:

1. tour de France (kasittamaton tapahtuma josta ei ilman myrkkyja selvia lapi)
2. AC100 (Angeles Crest 100-mailin juoksu)
3. Paris-Breast-Paris road bike (1200-km alle 90-tunnissa)
4. ironman triathlon 4-km/180-km/42-km (ei ollut helppoo kummallakaan kerralla)
5. furnace creek 508 (35000 jalkaa nousuprofiilia, kuollut laakso ja mita viela, pyoraily tamakin)

Ykkonen, kakkonen ja kolmonen ei mitaan saumaa!

Nelonen tehty sentaan kahdesti ja aikeissa tehda lisaa. :D

Vitoseen on mahkut ehka muttei viela lahitulevaisuudessa. :)

Siinä on kyllä kovia tapahtumia. Itse arvostan kyllä tuommoiset urheilusuoritukset / lajit todella paljon kovemmiksi, kuin jonkun vapaaottelun jota moni täälläkin palstalla pitää kovimpana urheilulajina.

Tosi kova urheilija olet!

Nuo ovat kanssa aika epeleitä, ketkä päihittävät vuosittaisen kaukopartiohiihdon 300km alle 48tunnissa.

1. marathon
2. tour de france
3. shakki
4. maailman ympäripurjehdus
5. kädenvääntö

itsestäänselvyyksiä, perusteluita ei kaipaa.
mä kyllä kaipaisin,varsinkin kohtiin 3 ja 5

Eipä monen listaan ole mitään lisäämistä ja en nyt lähde sen enempää kovimpia urheilulajeja rankkaamaan. Sen sijaan tuohon kovimpaan suoritukseen mielestäni yksi potenttiaalisimmista on Aleksandr Karelinin ura painimatolla:
- 9 mm
- 12 em
- 3 olymppia kultaa
- 12 vuotta häviämättä yhtään ottelua
- 6 vuotta häviämättä yhtään pistettä vastustajalle

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kovempaa lajia ku ultrajuoksu ei juuri nyt tule mieleen.
äläs nyt,kun seuraat palstaa vähän niin vakuutut että kovimmat lajit ovat ehdottomasti 1.bodaus 2.vapaaottelu ;)

1. marathon
2. tour de france
3. shakki
5. kädenvääntö

Tässä oon nyt kaksi kuukautta Alecin kanssa odotettu selitystä noille kohdille 3 ja 5 alahan jo paukuttaa. Kiinnostus on nimittäin kova.

Oli pakko komentoida tähän itse, B.A.S.E jumping on myös henkisesti raskain laji ja yksi vaarallisimmista. Kyseessä siis ``laskuvarjolla´´ hyppimistä kallioilta,silloilta ja anteneista yms, jo pelkkä hyppy etiikka saa miettimään onko siinä järkeä. Suomessakin erittäin vähän kyseisen lajin harrastajia ja pääosin laiton laji harrastaa suomessa.:worship:

1. marathon
2. tour de france
3. shakki
5. kädenvääntö

:hyper: Mää oon aina luullutkin olevani jossain kovien urheilijoiden Top-5:sa! Ja enää ei tarvi vaan luulla!!
_Valtavia_ uhrauksia laji toki vaatiikin. _Valtavia_.

Tässä oon nyt kaksi kuukautta Alecin kanssa odotettu selitystä noille kohdille 3 ja 5 alahan jo paukuttaa. Kiinnostus on nimittäin kova.

No shakissahan saa ittensä ajettua mentaalipuolella sellaseen kataboliaan ettei mitään rajaa:dance2:

Mitään urheilulajia ei pitäis koskaa mielestäni verrata keskenään, mutta laitetaan nyt kuiteskin listaa.. ei oo missään kovuus-järjestyksessä.

1. 50km kävely
2. Ironman-triathlon
3. 100m juoksu...eli lähinnä matkan esim. olympiavoitto
4. Stanley Cupin voitto
5. Michael Phelps & 14 olympiakultaa

hyvinä kutosina ja seiskoina esim. 10-ottelu ja nyrkkeily, mutta kuten sanoin lajien vertailu on erseestä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom