5 maailman kovinta urheilulajia/suoritusta

joo no enpä tiedä onko noissa enää kyse urheilusta. menee ainakin ohi mun asteikosta moiset near death - experiencehakuiset touhut.....
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hohhoiijaa. Snookkeri urheilua? Just kyllähän netistä varmasti lyötyy kun tarpeeksi kaivaa lause jossa todetaan villasukan kudonnankin olevan urheilua. Lähes tulkoon sama kuin sanoisi shakin olevan urheilua. Golfkin on enemmän urheilua kuin snookkeri. Asia on erikseen onko se henkisesti rankkaa ja keskittymistä vaativaa mutta että urheilua:hyper: .

Ja varmasti kaikki urheilu on rankkaa kun mennään maailman huipulle taikka jos annetaan kaikkensa suorituksessa mutta en kuitenkaan rankkais myöskään sählyä raskaimmaksi tai edes top 100 suoritukseen (ja en ala luettelemaan 100 rankempaa lajia).

Ainahan sitä oma laji on rankin. Veikkaampa, että tämä biliksen touhottaja pelaa itse sitä ja tämä sählyn rankkaaja myönsikin itse pelaavansa. Näin minä rankkaisia grillimakkaran syönnin, varsinkin kesäkuukausina, rankimmaksi lajiksi. Siinä verisuonet tukkeutuu ja maha paisuu ja kun siihen rinnalle otetaan vielä III-olut niin menee jo aivan sietämättömäksi hengellä leikkimiseki. Ja jos joku väittää, että kyseessä ei ole urheilusuoritus niin voin kirjoittaa jollekin foorumille taikka toiseen viestiin, että makkaran syönti on urheilua ja rankkaa sellaista.
Edit: mitä tulee tuohon vaarallisuuteen niin sydän- ja verisuonitauteihin varmasti kuolee vuosittain enemmän porukkaa kuin johonki ultrapitkiiin marathoenihin.
 
Niin, kun nyt tässä alko muistuun mieleen...

niin eikös tässä ihan äskettäin uutisoitu kun joku puusilmä oli uinu Amazonin koko pituudeltaan ihan yläjuoksulta merelle asti :david: . Myötävirtaanhan tossa tietty tullaan mutta ei saatana mikä urakka. Täytyy kattoo löytyykö tosta jostain tarkemmin, auttais jos muistais äijän nimen.
 
Hohhoiijaa. Snookkeri urheilua? Just kyllähän netistä varmasti lyötyy kun tarpeeksi kaivaa lause jossa todetaan villasukan kudonnankin olevan urheilua. Lähes tulkoon sama kuin sanoisi shakin olevan urheilua. Golfkin on enemmän urheilua kuin snookkeri. Asia on erikseen onko se henkisesti rankkaa ja keskittymistä vaativaa mutta että urheilua:hyper: .

Ja varmasti kaikki urheilu on rankkaa kun mennään maailman huipulle taikka jos annetaan kaikkensa suorituksessa mutta en kuitenkaan rankkais myöskään sählyä raskaimmaksi tai edes top 100 suoritukseen (ja en ala luettelemaan 100 rankempaa lajia).

Ainahan sitä oma laji on rankin. Veikkaampa, että tämä biliksen touhottaja pelaa itse sitä ja tämä sählyn rankkaaja myönsikin itse pelaavansa. Näin minä rankkaisia grillimakkaran syönnin, varsinkin kesäkuukausina, rankimmaksi lajiksi. Siinä verisuonet tukkeutuu ja maha paisuu ja kun siihen rinnalle otetaan vielä III-olut niin menee jo aivan sietämättömäksi hengellä leikkimiseki. Ja jos joku väittää, että kyseessä ei ole urheilusuoritus niin voin kirjoittaa jollekin foorumille taikka toiseen viestiin, että makkaran syönti on urheilua ja rankkaa sellaista.
Edit: mitä tulee tuohon vaarallisuuteen niin sydän- ja verisuonitauteihin varmasti kuolee vuosittain enemmän porukkaa kuin johonki ultrapitkiiin marathoenihin.

No jos kilpailet tuossa lajissasi niin asia voi olla eri, mutta nykyisen tiedon valossa harrastat vaan liikuntaa. ;)
 
Hohhoiijaa. Snookkeri urheilua? Just kyllähän netistä varmasti lyötyy kun tarpeeksi kaivaa lause jossa todetaan villasukan kudonnankin olevan urheilua. Lähes tulkoon sama kuin sanoisi shakin olevan urheilua. Golfkin on enemmän urheilua kuin snookkeri. Asia on erikseen onko se henkisesti rankkaa ja keskittymistä vaativaa mutta että urheilua:hyper: .

Ja varmasti kaikki urheilu on rankkaa kun mennään maailman huipulle taikka jos annetaan kaikkensa suorituksessa mutta en kuitenkaan rankkais myöskään sählyä raskaimmaksi tai edes top 100 suoritukseen (ja en ala luettelemaan 100 rankempaa lajia).

Ainahan sitä oma laji on rankin. Veikkaampa, että tämä biliksen touhottaja pelaa itse sitä ja tämä sählyn rankkaaja myönsikin itse pelaavansa. Näin minä rankkaisia grillimakkaran syönnin, varsinkin kesäkuukausina, rankimmaksi lajiksi. Siinä verisuonet tukkeutuu ja maha paisuu ja kun siihen rinnalle otetaan vielä III-olut niin menee jo aivan sietämättömäksi hengellä leikkimiseki. Ja jos joku väittää, että kyseessä ei ole urheilusuoritus niin voin kirjoittaa jollekin foorumille taikka toiseen viestiin, että makkaran syönti on urheilua ja rankkaa sellaista.
Edit: mitä tulee tuohon vaarallisuuteen niin sydän- ja verisuonitauteihin varmasti kuolee vuosittain enemmän porukkaa kuin johonki ultrapitkiiin marathoenihin.

Heh, tulipa kunnon älämölö kun menin herjalla ja hymiön kera sanomaan että bilis olis urheilua. Ajattelin laittaa tähän jotain mukanokkelaa, mutta taitaa olla parempi jättää sarkasmikin pois, ei se aukea kuitenkaan. En todellakaan oo väittäny snookeria rankimmaksi enkä väittänyt olevan vaikka maratonia rankempaa. Noi perinteiset lajit on kerrottu täällä miljoonaan kertaan niin ajattelin vaan todeta snookerista, että henkistä kanttia vaatii.
Ja juu, totta kai touhotan ja pelaan bilistä harrastusmielessä, miksipä en pelaisi, mutta lätkä on se "oma" lajini. Mene sinä vaikka paistamaan sitä makkaraa :kippis1:
 
Kova suoritus, ku eiks Amazonil oo viel kaikenmaailman piraijoita... Enpäs viittis uida tuhansia kilometrejä kun kalat samal näykkii..

Sit jos piraijat ei saa syödyksi, ni kaikenmaailman krokotiilit ja ne anakondat ui samas jorpakos
 
Kyllä pesäpallo on kaikkein kovin laji.
 
Ei piraijat käy kiinni jos ei ole vuotavaa haavaa kehossa
"Piraijat eivät tavallisesti vahingoita ihmisiä, ja alkuasukkaat uivat yleisesti piraijavesissä naarmuja saamatta. Kuivan kauden aikana uimista ei suositella, koska piraijoiden ravinto on vähäisempää ja ne siksi ovat aggressiivisempia." Wikipedia
 
Turha mun mielestä erotella fyysisesti ja henkisesti rankkoja lajeja.

Ammunta, biljardi jne. ovat vain henkisesti vaativia lajeja. Kaikki pelit ja asiat, missä kilpaillaan ovat hekisesti vaativia, kilpailutilanteen takia.

Urheilulajit (fyysiset) on keskimäärin aivan yhtä vaativia henkisesti (myös kilpailutilanne + vielä fyysisen puolen kestäminen henkisesti), mutta fyysisesti aivan omassa luokassaan.

Ei kai kenenkään mielestä voi verrata esim. triathlonia ja maratonia vaikka pistooliammunnan ja biljardin kanssa. Aika eri touhusta kyse.

joo onhan toi gebrelassien 2.04 aika kova juttu. kunka moni pakkikselta juoksee 10km tuota vauhtia ? :hyper:
 
kerrankos sitä väärinymmärtää :D
 
Jos saan juosta sen kymmenessä osassa, kunnon palautuksilla, niin eiköhän tuo mene :dance: :D

Väitätkö juoksevas 4km alle 12min? :wtf:Vai 1km alle 3min. Jälkimmäinen vois onnistua...
 
Väitätkö juoksevas 4km alle 12min? :wtf:Vai 1km alle 3min. Jälkimmäinen vois onnistua...

Puhe oli siitä, että kuka jaksaa juosta 10 km sitä vauhtia. Eli 10x1km/n.2:56/sopiva palautus :D

Tekis kyllä tiukkaa vetää edes samana päivänä 10x1000m alle 3 minuutin.

PS: 3 minuutin tonni on 18 sekkaa/100m :urjo:
 
Puhe oli siitä, että kuka jaksaa juosta 10 km sitä vauhtia. Eli 10x1km/n.2:56/sopiva palautus :D

Tekis kyllä tiukkaa vetää edes samana päivänä 10x1000m alle 3 minuutin.

PS: 3 minuutin tonni on 18 sekkaa/100m :urjo:


Oon monena vuonna kaynyt katsomassa Lontoon maratonin loppukiritykset. Siina vauhdissa ei sitten tavis pysy mukana edes 100 metria !!

Gebrelassie taisi tehda vuoden 2007 kovimman urheilusuorituksen, ja mulle tama kelpaa myos maailman kovimmasta suorituksesta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom