Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos esim rinta-treenissä kp-penkissä olis 6 sarjaa,(+ muut rinta-liikkeet sen jälkeen) kun 1-jakosessa oon vetänyt vaan 3 sarjaa. Sillon siis varmaan olis se sama 30kg liikaa, jos tuplaa sarjat?Miksi vähentäisit painoa?
Tee aina niin isoilla kuin kykenet. Ajattele jokaista sarjaa ja jokaista toistoa yksilönä, ja tee jokainen mahdollisimman hyvällä tekniikalla ja mahdollisimman isoilla painoilla. Pääpiirteissä näin, kevennykset ym tietysti erikseen.Jos esim rinta-treenissä kp-penkissä olis 6 sarjaa,(+ muut rinta-liikkeet sen jälkeen) kun 1-jakosessa oon vetänyt vaan 3 sarjaa. Sillon siis varmaan olis se sama 30kg liikaa, jos tuplaa sarjat?
Jos esim rinta-treenissä kp-penkissä olis 6 sarjaa,(+ muut rinta-liikkeet sen jälkeen) kun 1-jakosessa oon vetänyt vaan 3 sarjaa. Sillon siis varmaan olis se sama 30kg liikaa, jos tuplaa sarjat?
Ohjeita? Ehkä se menee vaan tuntuman mukaan sitten, ja kokeilee vaikka pyramidi tyylillä niitä 5 sarjaa..
Kiitos vastauksista. Muistin pikkasen väärin, tarkotin 5 sarjaa kp-penassa.Mua alkoi kiinnostaan, mitähän muuta tuona rintapäivänä tapahtuu, jos kp penkkiä tehdään 6sarjaa. En nyt ole mikään asiantuntija, mutta hajauttaisin liikkeitä/kulmia eli jos nyt tehtäisiin vaikka 12sarjaa rinnalle, niin se menisi jotakuinkin näin: 3x vinopenkki, 3x tasapenkki, 3x alaviistopenkki/dippi, 3x flyessit/peckdeck tms supistusmaximus. Siinä tapauksessa ymmärrän, jos siinä kp penkissä tehdään jotain erikoistekniikoita esim. vuorotahtia, helvetin pitkiä&tiukkoja supisteluita, hammerilla yms yms.
Kiitos vastauksista. Muistin pikkasen väärin, tarkotin 5 sarjaa kp-penassa.
Koko rinta-treeni jolla piti lähteä kokeilemaan olisi tällainen:
kp-pena 5x8-12
vino-pena tangolla: 5x8-12
vipunosto maaten: 4x8-12
pulloverit: 4x8-12
ristitalja: 3x8-12