5-jakoinen kuntosaliohjelma - miltä kuulostaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zentel
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Siis monijakoista tarkoitin :D Eli esim. 4- ja 5-jakoiset kannattaa juurikin rakentaa niin että tulee jokaiselle lihasryhmälle rasitusta useamman kerran viikossa.

Siis monijakoista tarkoitin :D Eli esim. 4- ja 5-jakoiset kannattaa juurikin rakentaa niin että tulee jokaiselle lihasryhmälle rasitusta useamman kerran viikossa.

Jos itse 4-jakoista ohjelmaa lähtisin tekemään, tekisin sen juurikin tuon periaatteen mukaan.

Esim. selkäpäivään laitetaan mave, jolloin etu- ja takareidetkin saavat kuritusta. Selkäpäivänä myös hauis ottaa epäsuoraa ärsykettä. Ojentajatreeni eripäivälle kuin rinta ja olkapäät, koska em. treeneissä punnerrusliikkeissä ojentajat tekevät epäsuoraa työtä jne. Tuolla tavalla saa imo. parhaat hyödyt irti vaikka tosta 4-jakoisesta.

Ite luotan Arskan malliin 3-jakonen 2x viikossa läpi. :) saapi reenata 6 päivää viikosta ja sunnuntaina ottaa sit leebeniä.

Ite luotan Arskan malliin 3-jakonen 2x viikossa läpi. :) saapi reenata 6 päivää viikosta ja sunnuntaina ottaa sit leebeniä.

Voi pidemmän päälle olla natulle (?) pikkusen rankkaa ja ei enää kehity. Se mikä sopi arskalle, ei välttämättä sovi kaikille.. Välillä kevyttä viikkoa ja kahta vapaapäivää putkeen.
Suurin osa tuntemistani 6 päivää viikosta reenaavista ei roinaavista kavereista on aikamoisia naruja koska tossa pitää aika moneen asiaan kiinnittää huomiota jos meinaa kehittyä..

Voi pidemmän päälle olla natulle (?) pikkusen rankkaa ja ei enää kehity. Se mikä sopi arskalle, ei välttämättä sovi kaikille.. Välillä kevyttä viikkoa ja kahta vapaapäivää putkeen.
Suurin osa tuntemistani 6 päivää viikosta reenaavista ei roinaavista kavereista on aikamoisia naruja koska tossa pitää aika moneen asiaan kiinnittää huomiota jos meinaa kehittyä..

Joo, kyllä tuossa välillä joutuu pitään ylimääräsen lepipäivän. Toistaseks on toiminu ku pommi. Tosin mulla ei oo mitään muuta rasitetta salin lisäks, eli lepoa tulee melko rutkasti. Siihen kalorinlaskentaa niin hyvä tulee. :)

Joo, kyllä tuossa välillä joutuu pitään ylimääräsen lepipäivän. Toistaseks on toiminu ku pommi. Tosin mulla ei oo mitään muuta rasitetta salin lisäks, eli lepoa tulee melko rutkasti. Siihen kalorinlaskentaa niin hyvä tulee. :)

Joo, kantsii muistaa syödä hyvin ja nukkua sen 9h ni voi tosta hyvä tullakin.. Paljon on joka tapauksessa jumppaa jos täysillä vetää. Itse vedän yleensä massalla sen 5 treeniä viikkoon erittäin kovilla tehoilla ja kyllä se jossain vaiheessa kroppa ilmottelee että nyt tarvii kevyttä viikkoa. Pitäisi tajuta pitää ennenkuin ilmottelee eli noin kerran kuussa, ennenkuin treenin jälkeen on väsynyt ja paha olo. Sitten viikko 50 prossan painoilla hyvällä tuntumalla huoltoa hermoille.yms

Kauankos tota oot vetäny? Pitkäänkö jatkuu? Ja tosiaa sit ku se kroppa vetää liinat kiinni niin siinä ei mikään ylimääräinen lepipäivä enää auta.

Miltäs tää kuulostais?

Ma:selkä+hauis
Ti: rinta+kevyt olkapää ojentaja
Ke:lepo
To:jalat+vatsat
pe:kädet
la:lepo
su:olkapäät+vatsat

Tämä viesti luultavimmin sopis paremmin "Aloittelija, treeniohjelma arvosteluun tänne" ketjuun ainaki luultavasti. Mut tuo sunnuntain maanantain ja tiistain putki näyttää suht pahalta... Ite mieluummin jakaisin nuo neli- kuin viisijakoseen niin sais yhen lepopäivän lisää mut joo, tee vaan viisijakosta jos tykkäät. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom