Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elcaco sanoi:Uni tulee samalla sekunnilla, kun pistää pään tyynyyn, ja siitä olen hyvin kiitollinen.
No en minäkään aivan ihmemies ole, eli ei se uni nyt aivan niin nopeasti tule kuin tossa kehuskelin, mutta ei siihen kymmentä minuuttia pidempään yleensä mene..protsku sanoi:No minulla se kestää ja kestää, pitää monta kertaa kääntää kylkeä ennen kuin tulee.....
Elcaco sanoi:ei se uni nyt aivan niin nopeasti tule kuin tossa kehuskelin, mutta ei siihen kymmentä minuuttia pidempään yleensä mene...
Jakob sanoi:Perkele sentään, jäi kattomatta toi. Mä kärsin unihäiriöstä tai ainakin jonkinlaisista uniongelmista. Päivällä ihan kuutamolla: väsynyt, 'epärealistinen olo' jne ja sitten kun tulee ilta ja meen nukkumaan niin uni ei vaan tule :(.
darvinisti sanoi:Oman kokemuksen mukaan uni ei tule jos ajattelee arkisia asioita ellei ole sitten aivan rättiväsynyt, jolloin uni tulee vaikka yrittäisikin panna hanttiin. Parhaiten unen saan kun en ajattele yhtään mitään. Odotan vain että ajatukset alkavat tulla itsestään. Sellaisia esiunia tavallaan. Monesti alkavat jollain lauseilla jotka "kuulen" pääni sisällä, mutta joita en ole tietoisesti muodostanut.
albertti sanoi:Useasti kun illalla syö vaan protskua ja rasvaa eikä ollenkaan hiilaria niin on vaikeeta saada unta
Jakob sanoi:Perkele sentään, jäi kattomatta toi. Mä kärsin unihäiriöstä tai ainakin jonkinlaisista uniongelmista. Päivällä ihan kuutamolla: väsynyt, 'epärealistinen olo' jne ja sitten kun tulee ilta ja meen nukkumaan niin uni ei vaan tule :(.
osku sanoi:Onko muilla kokemuksia tuosta?
osku sanoi:Onko muilla kokemuksia tuosta?
Welho sanoi:Mulla on sitten taas sellanen mielenkiintoinen ongelmanpuolikas etten saa unta kuin mahallani. Jeps, luitte oikein, kyljellä sitä unta vaan ei tuu ja selällä ei toivoakaan. Muuten nukun kuin laho tukki... Ehkä se on jotenkin psykologista tai jotain.