4D: Teräsbarbie (tiistaina 2.5.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jöö voipi olla mielenkiintonen dokkari. Mukava ois kun kerran viikkoon ois aina joku bodaus aiheinen dokkari. Harmittavan harvoin tulee 4D:ssä näitä boudareihin liittyviä.

ZweCCo sanoi:
Jöö voipi olla mielenkiintonen dokkari. Mukava ois kun kerran viikkoon ois aina joku bodaus aiheinen dokkari. Harmittavan harvoin tulee 4D:ssä näitä boudareihin liittyviä.

No miksi ihmeessä tulis useemmin? Maailmassa miljoonia aiheita, mistä pitäs se ekakin juttu tehdä, niin miksi jostain podaamisesta tehtäs useampi? Herätys :)

No kai tarkotat, että olis kiva, että tulis, eikä, että pitäs tulla / miksi ei tule (miten mä sain tohon lauseeseen noin monta pilkku :hyper: ).

4D:n tasoon luottaen tuo on suurella todennäköisyydellä hirveätä paskaa. Saapa nähdä.

Tästä on ollu jo thredi kisakuvat ja raportit puolella. Ei ollu mitenkään informatiivinen dokkari, mutta varmaankin joissain piireissä kuohuttavaa matskua. Meidän piireissä välillä jopa :kuola: -matskua.

Katoin tuon aika väsyneenä, mutta muistaakseni oli aika laiha anti. Niille jotka ei tekstitystä kaipaa, löytyy ko. setti löytynee jostain täältä.

ZweCCo sanoi:

Joo, olis mukavaa jos oikeesti sisältäis edes hieman asiaa, mutta ainahan nämä naisbodareista kertovat dokkarit on tehty melkolailla ainoastaan herättämään tavan ihmisissä kauhua ja provosoimaan niin maan perk..
laatua ei ole luvassa sen voin jo etukäteen kertoa.:(

Mielestäni katsomisen arvoinen. Kyllä siinä jollain tavalla korostettiin kovaa työtä ja itsekuria. Ehkä se alaa millään tavoin tuntemattomalle jää päivittelyjen varjoon...

jep mielenkiintoista se ohjelma vois olla, mutta henkisesti en pystyisi katsomaan, koska bodari naiset liian kovaa kamaa mulle.... siis ei mitään pahaa niissä mutta mutta....... you know what i mean.

samaiselta naiselta löytyy treenivideo "The Joanna Thomas Video", ihan tutustumisen arvoinen tekele. muutenkin naisilta tulleita treenivideoita ei oo tullut hirveesti vastaan, itseltä löytyy kyseinen video ja on ihan tutustumisen arvoinen.

Joo, meikäläinenkin on tuon kattonu! En vain tiedä, onko se just sama versio mikä tulee tänä iltana telkkarista! Mutta siis todella mielenkiintoinen :) Ja arvatkaa monestiko oon kattonu tuon läpi uudelleen ja uudelleen! Hirveet tsempit siitä saa, varsinkin jos on lähdössä salille :whip:

Vois kyllä katsoa. Vielä kun saisin mutsinki kattomaan niin eiköhän se taas seuraavat kolme viikkoa vahtais mun "jauhojen" käyttöä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom