4 kuukautta ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8tonttu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi

Ensi joulukuussa olisi lähtö ulkomaille tekemään töitä noin 4 kuukaudeksi. Tarvitsisin vähän neuvoa treenin suhteen joulukuuhun saakka. Ajatuksena olisi lisätä lihasmassaa minkä ehtii ja polttaa rasvaa myös pois ennen matkaa (duh). Vähän taustaa: oon pelannut jääkiekkoa koko elämäni ja viimeiset 2 kautta pelasin sitä ammatikseni. Lätkän lopetin viime syksynä mutta kiitos lajin en ole mikään kukkakeppi vaan kroppa on tottunut harjoittelemaan kovaa. Haluaisin kuitenkin ennen matkaa trimmata vielä kroppaa sen verran kuin pystyy. Vaikka lätkän parissa tuli treenattua välillä todella kovaa niin en tiedä lihasten kasvattamisesta ja rasvan poltosta paljoa. Menneen vuoden olen treenannut lähinnä leuanvetoa eri otteilla ja dippejä eri otteilla viereisessä puistossa (tulokset ovat sinäänsä olleet ihan hyviä)

Kysyn siksi: miten minun kannattaa harjoitella seuraavat 4 kuukautta? Ensin lihasta ja sen jälkeen rasvanpolttoa? Mitkä liikkeet ovat hyviä olkapäiden, rintalihasten ja käsien kasvatukseen?(lätkän ansiosta perse ja reidet ovat ihan tarpeeksi isoja makuuni joten niihin en todellakaan kaipaa lisää massaa) Miten minun kannattaa syödä? Pituutta on 183cm, painoa 85 ja rasvaprosentti tällä hetkellä 15%.

Kiitos etukäteen

:joulu6:

Ja vaikka ne jalat kuinka isot olisikin, niin siinä ohessa ne muutkin lihakset kasvaa. Kovat treenit nostaa testotasot jolloin sitten se vaikuttaa muuhunkin treeniin! ;) Eli jalkojakin KANNATTAA tehdä, mutta itsepähän parhaiten tiedät.

Ja vaikka ne jalat kuinka isot olisikin, niin siinä ohessa ne muutkin lihakset kasvaa. Kovat treenit nostaa testotasot jolloin sitten se vaikuttaa muuhunkin treeniin! ;) Eli jalkojakin KANNATTAA tehdä, mutta itsepähän parhaiten tiedät.

Itse voisin hyvinkin uskoa, että kun tosissaan lätkää on pelattu, sitä on todellakin panostettu sinne ääspenderiosastolle jo lajivoimatreeneissä. Ei viititä joka ketjuun samaa heittää :) Ja tuo kasvuhormonijuttu nyt on niin marginaali asia että ähh...

Mäkin oon lätkää pelannu, ja jaloissa on aina ollut siitä hyvästä kokoa. Alussa ne jäikin treenaamatta, mutta kyllä se vähän nykyään mietityttää kun kyykkää saman mitä penkkaa, vaikkei jalat koon puolesta lagaakkaan. Kyllä mä suosittelisin niitä silti tekee. Oppiipahan kyykkäämäänkin kun lätkässä ainakin mulle on kaikki koutsit opettanu tekemään peliasennon vuoksi puolikyykkyä.

En sentään, mutta ennen kuin aloin kyykkäilemään niin ei ollut kun ehkä 5kg eroa sarjapainoissa :D Nopeastihan ne siitä nousee toki :)

tähän jalkahommaan itse suosittelisin tekemään niitä voimapainotteisesti, toistot 1-5 tai jopa 1-3. niin ei jalat turpoa niin pahasti mutta voimaa tarttuu lisää

Suositut

Back
Ylös Bottom