4 eri rintaliikettä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shelto
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Teen nyt neljää eri rintaan kohdistuvaa liikettä joka rintapäivänä (2krt vk): Penkki 2 sarjaa, vinopenkki 2 sarjaa, rintaprässi 3 sarjaa, vipunostot rinnalle 2 sarjaa.

Jotkut sanoo et se on liikaa, jotkut käyttävät samaa. Mitäs muiden mielipide?

En minä ainakaan jaksaisi tommosta sarjamäärää kaksi kertaa viikossa.. tiedä edes kerran viikossa. Itellä 1krt vk 6 sarjaa

Shelto: ootko saanut jotain vaikutteita möykky86:lta? :D

edit: Miksi teet rinnan 2 kertaa viikossa??

Kannattaa tehdä kolmesta eri suunnasta rintaa. Esim. Vinopenkki, alaviistopenkki käsipainoilla, vipunosto rinnalle.

Yhdelle päivälle viikossa tuo määrä olisi aika sopiva(olettaen, että viimeset ei mene ihan täysillä sarjapainoilla tai loppuun asti). Kun teet tuota kaksi kertaa viikossa, niin tuo tuntuu aika hurjalta määrältä rinnalle. :eek:

Jätä vaikka tuo rintaprässi kokonaan pois, niin alkaa näyttää hyvältä. 3 liikettä, yht 6 sarjaa.

Originally posted by Shelto
Teen nyt neljää eri rintaan kohdistuvaa liikettä joka rintapäivänä (2krt vk): Penkki 2 sarjaa, vinopenkki 2 sarjaa, rintaprässi 3 sarjaa, vipunostot rinnalle 2 sarjaa.

Jotkut sanoo et se on liikaa, jotkut käyttävät samaa. Mitäs muiden mielipide?

Ei se ole liikaa jos kehitystä tapahtuu ja jos ei mene ylikuntoon.
Itse ehkä jakaisin nuo neljä liikettä kahdeksi eri treeniksi jos kerran 2 kertaa viikossa treenaat rintaa. Ekassa treenissä vaikka pena ja mikä lie rintaprässi ja toisessa treenissä sitten vinopena ja vipareita.

"Ei se ole liikaa jos kehitystä tapahtuu ja jos ei mene ylikuntoon. "

Samaa mieltä S.L:n kanssa. Jotkut voivat hyvinkin tehdä huikeita määriä sarjoja ja silti kasvaa. Täytyy vaan kokeilla ja seurata kehitystä tarkasti.

Itse teen tällä hetkellä 9 sarjaa viikossa rinnalle mutta jossain vaiheessa tulen koittamaan kunnon määrä-treenin, eli lähden sarjamääriä nostamaan progressiivisesti sinne 15 rinnalle ( muillekin lihasryhmille aion tehdä enemmän sarjoja tietysti). Tän aikana tulen erityisen tarkasti seuraamaan leposykettä ja muita tekijöitä, millä pystyy ylikunnon havaitsemaan. Sitten muutaman kuukauden jälkeen ajattelin verrata kehitys muihin systeemiin mitä olen koittanut ja tehdä jonkinmoisia johtopäätöksiä, mikä toimii paremmin itselleni.

Ite teen yleinsä 5:tä liikettä joista koostuu 11-12 sarjaa. Oon kokeillu pelkästään kolmella liikkeellä mut tuntuu jostaki syystä et ei saa itseään niin puhki sit on semmonen olo et ei oo ees treenannu.. about. Voimat ei oo tällä systeemillä erikoisemmin kasvanut mut lihasmassaa on kivasti tullu ja sitä nimenomaa haen. Mut niinku sanottu jokanen tallaa tyylillään.. Turha mun mielest hirveesti muilta kopioida kaikkea. Mikä toimii toisella ei välttämättä samoja tuloksia toiselle tuo. Teen treenit aina mahd pienillä palautuksilla.. 1-1,5min.. Ja treeni kestää ilman lämmittelyjä ja loppu venytyksiä semmosen 30min. Kovalla sykkeellä vaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom