4.-7. toukokuuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brawny
  • Aloitettu Aloitettu
Missä aioit olla 4.-7. toukokuuta.. mä olen Parolassa kertaamassa ja kyselisin onko sp kohtalotovereita..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
treenaamassa tietenki. Ja vitun kovaa ku on kesä kynnyksellä ;)

Toivon mukaan töissä, jos en siellä niin sitten katselen minkä veneen alle asettusin ;)

Tussun alla toivon mukaan...

KyntöSika sanoi:
Tussun alla toivon mukaan...

15 vuotta armeijan harmaista, eikä yhtään kertausharjoitsukutsua.

Minut on varmaan unohdettu, enkä koskaan saa kersantin jämiä
:itku:

(Tämä oli sitten ironiaa)

Brawny sanoi:
Missä aioit olla 4.-7. toukokuuta.. mä olen Parolassa kertaamassa ja kyselisin onko sp kohtalotovereita..

Pääsiskin mukaan...
-91 kesällä pääsin jo pois eikä ole tullut kutsua.
Pari kertaa käynyt esikunnassa kysymässäkin että josko pääsis mutta ei :curs:
LUCKY YOU!

Meitsi pääsee rymyämään lainavaatteissa suomen luontoon kesäkuussa. Intistä pääsin 2002 heinäkuussa ja nyt on ekat kertaukset edessä.

Fuck, mulla on kertausharjoitus 11-14.03. Eipä toi ole kuin 4 päivää ja saan olla stadissa. On se kumma, kun pitää vielä 34 v. leikkiä sotaa.......

Jos vaan tulee kertauksiin kutsu niin heti lääkärikirja kouraan ja joku vaiva etsimään. Onneksi ei ole sen jälkeen kun -94 pääsin pois, niin kutsua kuulunut.
Uskoisin että se kertaus ei tuo mitään uutta sillä ampua osaan varmaan paremminkin kuin moni armeijan kappari ja joka syksy menee 10-20 vuorokautta metsällä että sielläkin osaan liikkua ja suunnistaa.

Joo, eipä kertauksen välttäminen iso juttu ole. Ymmärtääkseni riittää, että hakee vain saikkua esim. arvauskeskuksesta. Tai ei vain mene, saahan sitä kai jotkut sakot, jos ei ole hyväksyttävää syytä....
Kai ton 4 päivää jaksaa leikkiä..................

Nitsku sanoi:
15 vuotta armeijan harmaista, eikä yhtään kertausharjoitsukutsua.

Minut on varmaan unohdettu, enkä koskaan saa kersantin jämiä
:itku:

(Tämä oli sitten ironiaa)

Yhdyn tuohon taysin tosin silla erotuksella etta intista paasin tammikuussa 2001, siita 1.5 vuotta ja oltiin kertaamassa jo toista kertaa :D

Tuosta otsikon toukokuusta en tiedä mutta huomenna jälleen lähtö kertaukseen. Saapa nähdä joko kolmas kerta toden sanoo vai vieläkö tämänkin treenin jälkeen kutsuvat. Nyt ohjelmassa tehtäväkohtainen harjoitus akateemisissa merkeissä, ei marjaretkeä metsänsiimekseen. :) .

Töissä paahtavassa kuumudessa. Yövuorossa kalenterista katsottuna.
Toivottavasti jokunen treenikin noihin päiviin mahtuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom