3kk ja 10kg

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hieman yli 10 kuukautta treeniä takana ja iltapaino kävi parhaimmillaan yli 97 kilossa, jolloin oli pakko aloittaa dietti, sillä mahaa oli kertynyt jo tarpeeksi. Viimeisen kymmenen kuukauden aikana olen ollut vain 2 tai 3 viikkoa kokonaan treenamatta, eli säännöllisyyttä on ollut mukavasti. Ja joskushan on hyväkin pitää vähän taukoa.

Tällä hetkellä Aamupaino on 94 Kg ja dieetti kestänyt viikon. Diettiin kuuluu salilla käynti 3-4 kertaa, HIIT 2-3 kertaa ja uinti 1-2 kertaa viikossa sekä tietysti miinusta ruokavaliossa n. 500-1000 kcal proteiinin saannin pysyessä kuitenkin vähintään 2 grammassa per rasvaton painokilo.

Kehitystä tuli pitkän massakauden loppuun asti hyvin, sekä treenipainoissa että lihaksissa. Myös muut ihmiset ovat huomanneet muutoksen ja heidän kommenttinsa ovatkin tuoneet hyvin treenimotivaatiota. Dieettimotivaatiota sen sijaan sain mummani kommentista, joka kuului "Sulle on tullut mahaa".

Itse sain massaa lisää nuorempana about 70 kilosesta 90 kiloiseksi muutamassa vuodessa. Ja tulihan siinä toki läskiäkin. Sittemmin painoa olen pudottanut lähemmäks 80 kiloa. Tuntuu, et lisämassa on lähinnä läskiä..mut itehän sitä on natuilunsa valinnut:)

itellä on tullut 3kk 8 kiloa :kippis: sarjapainotki on alkanu nyt tasasta tahtii lisääntyy ja kevättä ilmassa!

Mike sanoi:
Tuommoinen riuku kun laitetaan syömään hyvin ja treenaamaan, niin ei se mikään ihme ole että kaveri kasvaa. Itse nostin 6 kuukaudessa 10kg painoa ja nostin penkkitulosta 45kg-->100kg. Alussa kehitys on hurjaa ja tuo voi olla hyvinkin pitkälle lihasta, uskoisin ainakin puolet.
Jep, mäkin alotin tossa kolme vuotta sitten reenaamisen, alku oli kankeaa, mutta sitten kun aloin syömään, nousi paino vuodessa 20 kiloa ja penkki 40kg:sta 100kg:aan. Tottakai siitä melkein puolet oli rasvaa, mutta uskallan sanoa että ainakin 10kg tuli lihasta. Painoni nousi siis reilusta 70 kilosta 94 kiloon. Nyt olen dieettaillu vuoden verran, välillä en niin tosissaan ja välill vähän enemmän. Tällä hetkellä paino siellä 74 kilossa, mutta olen aivan eri kunnossa kun silloin 70 kilosena. Silloinkin olin ylipainoinen, mutta nytten viisi kiloa painavempana olen huomattavasti kireämpi ja lihaksikkaampi. Ainut virhe oli että annoin painoni nousta 94 kiloon, jolloin vaadittiin aika kovaa dieettiä, välillä ketoakin, jolloin lihastakin lähti.:)

Siis kyllä meikäläisellä on samanlaisia kokemuksia. Paino nousee todella nopeasti kun reenin ruokailun ja levon laittaa "kuosiin". itse olen nostellu painoja lähinnä satunnaisesti jonkun vuoden ja nyt painon tarpeessa aloittanut kunnon bulkin. painoa on 7 viikossa tullut noin 7 kiloa, tiedän nestettä on ja varmasti läskiäkin mutta olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. itsekkin kun olen tälläinen laiha kuikelo rasvojen hienoinen nousu ei ole ollenkaan vaarallista. peiliin katsoessa huomaa kyllä selvän eron!
Tsemiä kaikille! hieno harrastus:rock:

quiz sanoi:
siis miten voi olla Pituus 193, Paino 78,9 ja vatsa 95cm? oot aika levee tosta vatsan kohdalta. keskittyisin kyllä ensisijaisesti tuon vatsan mitan pienentämiseen.

http://www.msnbc.msn.com/id/7502009/

joo itekki kattelin, että aika uskomaton suoritus. normaalisti tollasilla mitoilla on pitkä ja laiha ja pitäs "6-pack" näkyä eli ei oikeestaa rasvaa. mut turha sitä on enää kysellä ku vuoden vanha postaus. luultavasti yrittäny saada mahollisimman isot mitat joka paikkaan ja vetäny keuhkot täytee paineita ja vatsan täytee ilmaa mittauskessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom