En välttämättä syyttäisi omasta jamastani genetiikkaa, vaan enemmänkin tottumuksia. Kun ekat 15 vuotta elämästään on tottunut syömään 2-3 kertaa päivässä, ehkä sellaset 1000 kcal joka päivä, on aika uskomattoman vaikeaa alkaa bulkkaamaan. Aina saa pakottaa ittensä meneen sinne jääkaapille vaikka ei tekis mieli syödä yhtään.
Väitän, että jos olisin kasvanut vähän.... ruokahaluisemmassa ja vähemmän terveysfanaattisessa perheessä saattaisin hyvinkin olla iso/läski/normaali. Eikä noi omalla painolla tehtävät liikkeet koskaan ole ollut mun vahvin ala, nytkin menis ehkä säkällä 30 punnerrusta putkeen. Alussa meni n. 10. :D Tuntus että mulle on siunaantunut enemmän noita nopeita lihassoluja tai sitten olen vaan totuttanut itteni tekeen lähes-maksimaalisia nopeita suorituksia. Lisäksi mulla on aina ollut hyvä korkeushyppy, pituushyppy ja 100m juoksu vaikken lapsena harrastanutkaan mitään urheilua. Pääsin jopa koulujenvälisiin pituushypyssä joskus. :lol2:
Mulla meni pari vuotta päästä tähän 68 kiloon, ja tässä 65-68 paikkeilla ollaan nyt pyöritty vuosi paikallaan. Välillä tuntu siltä että ei tästä mitään tule ja että luovutan koko massanhankinnan ja keskityn pelkkään voimaan, mutta nyt on taas ruokahalu noussu sen verran että uskon pääseväni sen 70 kilon yli tässä piakkoin. 80 kiloon tuskin koskaan pääsen. Puolen vuoden kuluttua alkaa intti, ja äääääääääärimmäisen hitaan syömiseni takia luulen tippuvani taas alle 60 kiloon.
Ei kai tästä voi ketään muuta kun itteäni ja omaa ruokahaluttomuutta syyttää. Tosin täytyy myöntää, että aina välillä tulee oikein toivottua että itessä olis geneettisesti jotain vikaa että sais jonkun muun syntipukin, ja sais jotain syytäkin valittaa kun muut kehittyy 600% nopeammin.
Btw, näin kynäniskana täytyy todeta, että oikeanlainen treeni on aika äärettömän tärkeää. 4-jakosilla sun muilla humpuukiohjelmilla tulee oikeesti TAKAPAKKIA, mutta viksummilla ohjelmilla pääsee hitaasti eteenpäin. Lisäksi treenin rankkuus korreloi suoraan ruokahalun kanssa, ja parempi ruokahalu = parempi kehitys. Mulla ei ole koskaan eläissäni ollut näin hyvä ruokahalu kun nyt.
Olipas taas melkonen avautuminen. :lol2: