3kk ja 10kg

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Treeniä takana 5 kuukautta ja Paino 91-93kg puntarista riippuen, joten olen jo ylittänyt tavoitteeni. Salilla olen käynyt vähintään 2 kertaa viikossa. Uusi tavoite on 100kg. Syön nykyään selvästi vähemmän kuin treenin alkuaikoina, mutta silti paino senkun nousee edelleen.

eikai se mahdotonta ole. itselläkin on rapiassa kolmessa kuukaudessa
pohje kasvanut 34cm -> 37cm
hauis 32,5cm -> 36cm
forkut 27cm -> 30cm
vyötärö 85cm? -> 90cm (85cm ei ole ihan varma mutta joku 83-86cm) d
reisi en muista kuinka paljo oli alus mut selvästi kasvanut. nyt 61cm
paino noussut 70kg -->78kg

m80 sanoi:
...Niin ja - syöminenhän oli ihan päin persettä liian monta vuotta.

Ei ihmekkään että oot niin epäileväinen jatkuvasti. Jos sä olisit heti alussa tajunnut syödä tarpeeksi ja oikein, uskoisin että et ois läheskään noin epäileväinen tän kehityksen suhteen. Kehitys on alussa todella nopeaa ja vielä nopeampaa jos on ruokapuoli kunnossa. Ja mä veikkaan että tosta 10 kg voi hyvinkin puolet olla lihasta. Ite selailin tossa vanhoja reenipapereita ja oli itelläkin ekana 8 treenikuukautena paino noussu 59 --> 77 ja tästä lihasta ~8 kg. Eikä reeni ja syönti ollu läheskään sitä optimaalisinta, mutta tarpeeksi kuitenkin tuommoiseenkin kehityseen.

Jos et ite oo pystyny siihen niin ÄLÄ sano ettei joku toinen pysty. :whip:

El_Ucca sanoi:
Treeniä takana 5 kuukautta ja Paino 91-93kg puntarista riippuen, joten olen jo ylittänyt tavoitteeni. Salilla olen käynyt vähintään 2 kertaa viikossa. Uusi tavoite on 100kg. Syön nykyään selvästi vähemmän kuin treenin alkuaikoina, mutta silti paino senkun nousee edelleen.

5 kuukaudessa 13-15 kiloa lisää? Jarrutteles vähän hyvä mies, ei ole hauskaa sulatella niitä läskejä ja samalla polttaa niitä hankittuja lihoja. Tuolla 2,5 kg/kk tahdilla tulee paljon enemmän läskiä kuin lihasta.

Paljon puntarin lukemaa oleellisempi kehityksen mittari on peili ja tulokset.

Kuinka penkki, kyykky ja mave ovat nousseet?

joo itekki ny toppuuttelen itteäni hieman ainakin tän threadin perusteella massan hankkimisessa.. ei varmaan ole haittaa siitä että välillä jättää osan ruuista "mitä olisi pitänyt" tänään syödä, niin syömättä, kuitenkin proteiinejä on mielestäni tullut riittävästi päivää nähden.. en tosiaankaan syö mielestäni niin paljoa.. mutta paino on noussut hieman yli 2kk aikana 68kg->75kg (pahimmilaan 77kg) :) mahakipuja tosin ollut.. en tiiä johtuuko siitä että syön prodejauhoja niin tullut laktoosi-allergia tai sitten että niin kovaa painon nousua niin muuten vaan maha ollu jo varmasti 2-3vk lähes päivittäin jtn tunnin ajan todella kipeä :itku: , sillon rajotan hieman.. mutta treenaan myös kyllä pirun kovaa :whip: .. en ymmärrä miksi en mene testeihin.. kai en halua luopua tästä harrastuksesta allergian takia joka ilmiantaisi tosiasian että laktoosittomiin tuotteisiin ei olisi varaa, ainakaan prodejauhoissa :(

Itsellä aikasempi treenitausta epäsäännöllistä ja muutenkin päin persettä,nyt uuden aloituksen myötä tullut painoa 3.5kk lisää sentään n.6kg,ja tuloksetkin nousseet,mutta taitaapi lihaksen ja läskin suhde olla 1/5 tuosta painonnoususta:D no hyvä että jotain tulee tähän riukuun,vaikka sitten läskiä,niin voi kunnon laardilla onnistua edes 40 hanska kesäksi :lol2:

rumor sanoi:
mahakipuja tosin ollut.. en tiiä johtuuko siitä että syön prodejauhoja niin tullut laktoosi-allergia tai sitten että niin kovaa painon nousua niin muuten vaan maha ollu jo varmasti 2-3vk lähes päivittäin jtn tunnin ajan todella kipeä :itku: , sillon rajotan hieman.. mutta treenaan myös kyllä pirun kovaa :whip: .. en ymmärrä miksi en mene testeihin.. kai en halua luopua tästä harrastuksesta allergian takia joka ilmiantaisi tosiasian että laktoosittomiin tuotteisiin ei olisi varaa, ainakaan prodejauhoissa :(

Hae apteekista laktaasientsyymi-tabletteja. Kokeile ottaa 1-2 sellaista per palautusjuoma ja katso loppuuko mahakipu. Maksaa n. 20 €/100 kpl, eli aika tyyris, mutta imo hintansa väärti.

Hitto sä oot pitkä jantteri! :D Mut siks sä tarvitsetkin kipeesti lisää lihhoo. Eli, vedät nyt tän ekan treenivuoden kunnolla vaan putkeen, unohda kesäkunnot nyt vielä. :whip:

Tomppa85 sanoi:
Hae apteekista laktaasientsyymi-tabletteja. Kokeile ottaa 1-2 sellaista per palautusjuoma ja katso loppuuko mahakipu. Maksaa n. 20 €/100 kpl, eli aika tyyris, mutta imo hintansa väärti.

voi piru sellasiakin on?.. ja varmasti on hintansa väärti jos tepsivät.. pakko kipasta tässä ku apteekkiin eksyn ;)

Tomppa85 sanoi:
5 kuukaudessa 13-15 kiloa lisää? Jarrutteles vähän hyvä mies, ei ole hauskaa sulatella niitä läskejä ja samalla polttaa niitä hankittuja lihoja. Tuolla 2,5 kg/kk tahdilla tulee paljon enemmän läskiä kuin lihasta.

Vielä en ole sulattelemassa läskejä kun niitä ei ole toistaiseksi liikaa. Aika rajalla ollaan kuitenkin. Olin katsos sen verran laiha ennen että pieni läskimääräkin teki vain hyvää. Jarrutellut olenkin viimeisen kuukauden enkä syö enää samaan tahtiin mitä aikaisemmin. Nykyisellä menolla paino nousee ehkä kilon per kuukausi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
herranjumala mitä kasvua äijjillä :O itse 3kk 2krt viikos käyny eikä tulosta oo juuri tullu ku pienen pieni kasvu voimassa, massa jääny aika tasalleen. toki kilo on tullut lisää, mut suoraan vyötärölle. haetut "mittojen" nousut on jääny kyl tulematta. samat narut vieläki. forkuist 27 ja hauberista semmone 30. prkl ku meinaa noissaki olla jo pitämine etteivät pääse pienenemään :(

Itse kroonisesti alipainoisena tiedän miten hurjan työn takana on saada kroppaan muutamia kiloja painoa lisää; ja ennen kaikkea miten hyvältä se tuntuu onnistuessaan! Siinä ei paljoa pieni jenkkakahvan tynkä iloa haittaa. Hassua hommassa on se, että olin ehdottomasti elämäni rasvaisimmassa ja kaljamahaisimmassa kunnossa parikymppisenä kun painoni oli reilusti alle 60 kg; aito lihavalaiha siis.

Joten onnittelut Tuuliviirille; olet tehnyt aivan upeaa työtä itsesi kanssa :thumbs: Keep going!!!

Paino senkun nousee. Päivittäin syön 2-3 ehrmannia, 6 kananmunaa, 100g proteiinijauhoa ja 5 desiä jugurttia. Siihen päällä vaihtevasti mitä mieli tekee, kuten kiinalaista, meksikolaista tai pizzaa ja jotain muuta pientä. Paljon en siis syö. Paino nyt 94kg. Salilla käyn nykyään vähintään 3, mutta yleensä 4 kertaa vikossa.

Treeni on kolmijakoinen kiertävä ohjelma. Lähes joka liikkeen toistomäärät ovat 3x10.

littledragon67 sanoi:
Itse kroonisesti alipainoisena tiedän miten hurjan työn takana on saada kroppaan muutamia kiloja painoa lisää; ja ennen kaikkea miten hyvältä se tuntuu onnistuessaan! Siinä ei paljoa pieni jenkkakahvan tynkä iloa haittaa. Hassua hommassa on se, että olin ehdottomasti elämäni rasvaisimmassa ja kaljamahaisimmassa kunnossa parikymppisenä kun painoni oli reilusti alle 60 kg; aito lihavalaiha siis.

Joten onnittelut Tuuliviirille; olet tehnyt aivan upeaa työtä itsesi kanssa :thumbs: Keep going!!!

Hitto vieköön on ilo lukea sun postauksia, olet nimittäin täsmälleen samanlainen fyysisesti kun minä. :D Minäkin alotin laihaläskinä ja massan saaminen oli (ja on edelleen) TODELLA tuskallista. Kyniksenä sitä osaa arvostaa jokasta saatua grammaa, oli se sitten läskiä tai lihasta. Siltikin, rasvaprosentti on varmasti tippunut tässä viimesen 20 kilon aikana. Jaksamisia sullekin ja kovaa treeniä (ja ruokailua)!:thumbs:

Nyt on pakko tulla itekin kehuskelemaan. Nimittäin kolme kuukautta on treeniä nyt takana 10kk tauon jälkeen ja noiden kolmen kk:n aikana tullut kans kymppi painoo lisää. Kaikki vanhat ennätystulokset tuli takasin alle kahteen kuukauteen ja paino on nyt muutaman kilon enemmän kun parhaina aikoina. Lisäksi väittäisin, että kunto ei ole yhtä rasvainen kuin silloin. Otin aluks mittoja ja kuvaakin, mutta en oo mitannut vielä uudelleen. Hanskaa alustavasti vähän mittailin ja siinä oli ainakin selvästi tullu senttejä lisää. :)

littledragon67 sanoi:

Heh, kohtalotovereita näköjään löytyy. Itselläni oli pituuskasvun loputtua painoa joku 57kg ja pituutta 181cm. Sitten kun veti vettä, tai muut juotavaa vähän enemmän, niin tuli Juice tyylinen laihaläski maha.

No onneksi sitä kuitenkin rupesi sitten kaverin kanssa treenaamaan "kilpaa", ja paino noisi sinä aikana parhaillaan peräti 65 kiloon. Tuolloin tuli treenattua lähinnä kotona käsipainoilla, punnerruksilla ja leuanvedolla.
Silloin olikin lihaskunto hyvä, kun parhaillaan teki vähän vähän reilut 60 punnerrusta minuuttiin (eriasia montako niistä olisi ollut hyväksyttäviä).

Nyt kun rupesin sitten marraskuun tietämillä treenailemaan uudestaan yli 3 vuotta tuon edellisen treenailun jälkeen oli painoa joku 67kg. Joulukuun puolessa välissä otettiin palautusjuoma mukaan ohjelmaan, ja sillloin paino oli aika tarkkaan 70kg. Nyt paino on 75-76kg ja farkut on ruvennut puristamaan, sekä paidat tuntuu pienemmiltä. Joo ja ne farkut ei purista vyötäröltä, vaan persestä ja reisien kohdalta. Paidoissa on huomannut, että hartioiden sekä rintojen kohdalla on tullut jotain kasvua.

Hyvältä tuntuu tällä hetkellä, joten samaan malliin aion jatkaa. Alkuperäinen tavoite minulla oli 75-85kg ja siihen on jo päästy. Vielä jos pääsisi tämän vuoden puolella yli 80kg:n ilman, että tulee läskiä hirveästi.

Jeps Habankorppu ja Repe82; samassa veneessä näytetään olevan :kippis1:
Olen muuten huomannut, että meidänkaltaisten genetiikan omistaville tämä laji on melkein täysin eri asia kuin rotevammalla pohjalla hommaan lähteville. Mutta hyvänä puolena on, että tällaisella fysiikalla omalla painolla tehtävät liikkeet: punnerrukset, leuanvedot, dipit, istumaannousut jne. kasvavat todella nopeasti ihan kunnioitettaviin lukemiin. Itselläni penkkipunnerrus on edelleenkin tuskaista vääntöä todella pienillä painoilla, mutta esim. 100 etunojapunnerrusta menee putkeen ihan siedettävällä määrällä tuskaa.

En välttämättä syyttäisi omasta jamastani genetiikkaa, vaan enemmänkin tottumuksia. Kun ekat 15 vuotta elämästään on tottunut syömään 2-3 kertaa päivässä, ehkä sellaset 1000 kcal joka päivä, on aika uskomattoman vaikeaa alkaa bulkkaamaan. Aina saa pakottaa ittensä meneen sinne jääkaapille vaikka ei tekis mieli syödä yhtään.

Väitän, että jos olisin kasvanut vähän.... ruokahaluisemmassa ja vähemmän terveysfanaattisessa perheessä saattaisin hyvinkin olla iso/läski/normaali. Eikä noi omalla painolla tehtävät liikkeet koskaan ole ollut mun vahvin ala, nytkin menis ehkä säkällä 30 punnerrusta putkeen. Alussa meni n. 10. :D Tuntus että mulle on siunaantunut enemmän noita nopeita lihassoluja tai sitten olen vaan totuttanut itteni tekeen lähes-maksimaalisia nopeita suorituksia. Lisäksi mulla on aina ollut hyvä korkeushyppy, pituushyppy ja 100m juoksu vaikken lapsena harrastanutkaan mitään urheilua. Pääsin jopa koulujenvälisiin pituushypyssä joskus. :lol2:

Mulla meni pari vuotta päästä tähän 68 kiloon, ja tässä 65-68 paikkeilla ollaan nyt pyöritty vuosi paikallaan. Välillä tuntu siltä että ei tästä mitään tule ja että luovutan koko massanhankinnan ja keskityn pelkkään voimaan, mutta nyt on taas ruokahalu noussu sen verran että uskon pääseväni sen 70 kilon yli tässä piakkoin. 80 kiloon tuskin koskaan pääsen. Puolen vuoden kuluttua alkaa intti, ja äääääääääärimmäisen hitaan syömiseni takia luulen tippuvani taas alle 60 kiloon.

Ei kai tästä voi ketään muuta kun itteäni ja omaa ruokahaluttomuutta syyttää. Tosin täytyy myöntää, että aina välillä tulee oikein toivottua että itessä olis geneettisesti jotain vikaa että sais jonkun muun syntipukin, ja sais jotain syytäkin valittaa kun muut kehittyy 600% nopeammin.

Btw, näin kynäniskana täytyy todeta, että oikeanlainen treeni on aika äärettömän tärkeää. 4-jakosilla sun muilla humpuukiohjelmilla tulee oikeesti TAKAPAKKIA, mutta viksummilla ohjelmilla pääsee hitaasti eteenpäin. Lisäksi treenin rankkuus korreloi suoraan ruokahalun kanssa, ja parempi ruokahalu = parempi kehitys. Mulla ei ole koskaan eläissäni ollut näin hyvä ruokahalu kun nyt. :)

Olipas taas melkonen avautuminen. :lol2:

Kun ekat 15 vuotta elämästään on tottunut syömään 2-3 kertaa päivässä, ehkä sellaset 1000 kcal joka päivä, on aika uskomattoman vaikeaa alkaa bulkkaamaan.
Tässä varmaan suurin syy kaikkiin kehittymättömyyskysymyksiin. Ton ku nostaa 1500 kcal/päivä ni sitä luulee että nyt on ruokavalio kunnossa, kunnes ton joutuu toteamaan kalorilaskurilla ja uskoo vasta numerot nähtyään että liian vähän uppoo ruokaa naamariin. Pikkuhiljaa totuttelemalla sitä ravintoa alkaa saada menemään tarpeeksi alas. Lisäravinteet helpottaa asiaa.

Ja jos ruokahalu on huono niin helpoin tapa syödä paljon on lisätä ruokailukertojen määrää, ei yksittäisen aterian kokoa. Aina kun tuntuu siltä että nyt saattaisi mahtua taas vähän lisää niin kaapille mars.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom