Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Finnkinon sivuilta en mitään tietoa löytänyt eivätkä vastanneet myöskään palautelomakkeella laittamaani kysymykseen (laitoin yli viikko sitten) mutta jotenkin muistelisin että olisi vasta 6.4 Suomessa.
Toivottavasti olen väärässä ja tulee jo aikaisemmin.
Eivätpä ole minullekaan vieläkään vastanneet. Netistä löysin vahvistusta tuolle 6. huhtikuuta. http://plaza.fi/harrastukset/kaista/elokuvat/arvostelut/kaista-katsastaa-vuoden-2007-sarjakuvaelokuvat-osa-12Koska muuten ensi-illassa täällä Suomessa? Kellään tietoa?
Lähetin alkuviikosta mailia Finnkinolle, mutta eivät runkkarit ole vaivautuneet katsomaan. Mä itken varmaan siellä leffa-teatterissa, vaikuttaa mahtavalta pätkältä!
Älä jauha paskaa, just kunnon äijämättöö. V for Vendetta löytyy meitsin DVD kokoelmasta, eli hyvä leffa :DTää on ehkä yks niitä sarjiksia josta ei ois pitäny tehä leffaa, mutta toivotaan parasta, olihan V for vendettakin aika makee.
Ei voi verratakaan LOTR:iin, tässä pannaan halki, poikki ja pinoon, eikä hifistellä kuin joku pitkätukka Leegolasse-hinttari, joka itkee kun kynnen alla on likaa.Noi taistelukohtaukset vähän pelottaa. Toi näytti tommoselta lotrista tutulta huitomiselta jossa sankarilegolas pomppii ympäriinsä ja tappaa kaiken liikkuvan, mitä sen ei mun mielestä todellakaan pitäis olla.
Älä jauha paskaa, just kunnon äijämättöö. V for Vendetta löytyy meitsin DVD kokoelmasta, eli hyvä leffa :D
Ei voi verratakaan LOTR:iin, tässä pannaan halki, poikki ja pinoon, eikä hifistellä kuin joku pitkätukka Leegolasse-hinttari, joka itkee kun kynnen alla on likaa.
Näin minäkin sen käsitin. Sorry jos oli epäselvästi.Sitä paitsi mä yritin kehuu tota Vendettaa.
Toi on niinkuin NIIIIIIN reteetä mättöö!