300

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Koska muuten ensi-illassa täällä Suomessa? Kellään tietoa?

Lähetin alkuviikosta mailia Finnkinolle, mutta eivät runkkarit ole vaivautuneet katsomaan. Mä itken varmaan siellä leffa-teatterissa, vaikuttaa mahtavalta pätkältä! :rock:

Finnkinon sivuilta en mitään tietoa löytänyt eivätkä vastanneet myöskään palautelomakkeella laittamaani kysymykseen (laitoin yli viikko sitten) mutta jotenkin muistelisin että olisi vasta 6.4 Suomessa.

Toivottavasti olen väärässä ja tulee jo aikaisemmin.

Koska muuten ensi-illassa täällä Suomessa? Kellään tietoa?

Lähetin alkuviikosta mailia Finnkinolle, mutta eivät runkkarit ole vaivautuneet katsomaan. Mä itken varmaan siellä leffa-teatterissa, vaikuttaa mahtavalta pätkältä! :rock:
Eivätpä ole minullekaan vieläkään vastanneet. Netistä löysin vahvistusta tuolle 6. huhtikuuta. http://plaza.fi/harrastukset/kaista/elokuvat/arvostelut/kaista-katsastaa-vuoden-2007-sarjakuvaelokuvat-osa-12

Sarjikselle :5:
Trailerille :4:
Pätkälle jossa mörkö örisee :3:

Tää on ehkä yks niitä sarjiksia josta ei ois pitäny tehä leffaa, mutta toivotaan parasta, olihan V for vendettakin aika makee.

Noi taistelukohtaukset vähän pelottaa. Toi näytti tommoselta lotrista tutulta huitomiselta jossa sankarilegolas pomppii ympäriinsä ja tappaa kaiken liikkuvan, mitä sen ei mun mielestä todellakaan pitäis olla.

''Were with you, sir. To the death.''
''I didnt ask. Leave the democrasy to the athenians, boy.''

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää on ehkä yks niitä sarjiksia josta ei ois pitäny tehä leffaa, mutta toivotaan parasta, olihan V for vendettakin aika makee.
Älä jauha paskaa, just kunnon äijämättöö. V for Vendetta löytyy meitsin DVD kokoelmasta, eli hyvä leffa :D
Noi taistelukohtaukset vähän pelottaa. Toi näytti tommoselta lotrista tutulta huitomiselta jossa sankarilegolas pomppii ympäriinsä ja tappaa kaiken liikkuvan, mitä sen ei mun mielestä todellakaan pitäis olla.
Ei voi verratakaan LOTR:iin, tässä pannaan halki, poikki ja pinoon, eikä hifistellä kuin joku pitkätukka Leegolasse-hinttari, joka itkee kun kynnen alla on likaa.

Älä jauha paskaa, just kunnon äijämättöö. V for Vendetta löytyy meitsin DVD kokoelmasta, eli hyvä leffa :D

Ei voi verratakaan LOTR:iin, tässä pannaan halki, poikki ja pinoon, eikä hifistellä kuin joku pitkätukka Leegolasse-hinttari, joka itkee kun kynnen alla on likaa.

Älä häiritse ku mä hifistelen sarjista. Olethan lukenut sen jotta varmasti ymmärrät mitä tarkoitan?
Sarjiksesta kun noin 60% oli aukeeman kokosia kuvia yhtenäisestä kilpimuurista (''you cant hold your shield high enough. I have no use for you''), niin mun mielestä on surullista jos noi vaan rynttää paskomaan tavaraa.

Sitä paitsi mä yritin kehuu tota Vendettaa.

Odotuksen ovat tosiaan aivan järkyttävän korkealla, visuaalisesti erittäin näyttävä ainakin trailerien perusteella!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom