300

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toi Tuliportit on aika loistava kirja. Mahtavaa luettavaa jos aihe kiinnostaa edes hieman. Mä olen lapsesta saakka ollut kauheen kiinnostunut aiheesta ja toi leffa on kuin aikainen joulu!

Hieno traileri. Pakkohan tuo on katsoa.

Tiukalta pätkältä näytti. Vitutti vaan toi partasuun ylinäyttely. Ihan kuin jotain RAW:n alku-uhoomisia olis kattonu... :rolleyes:

Yleensä en trailereista hypety, mutta toi oli kova.

Nykyään on muutenkin saatu sarjiksista parempia leffaversioita kun ennen, joten odotuskerroin on korkealla :thumbs: Ja Miller herättää aina kiinnostuksen, vaikka lanseeraisi uuden vessapaperimalliston.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Upeaa

Huh, millaisen määrän treeniä tuo on vaatinut näyttelijöiltä... Oi jospa ois saanut olla muuuukana...

Ja leffan ohjaaja Zach Snyder on lupautunut ohjaaman Rainbow Six elokuvan :hyper: (alunperin piti olla John Woon ohjaus)

Yli-inhimilliseltä vaikuttaa, toivottavasti tähän kytkeytyy myös hyvä juoni, sillä ainakin nuo efektit ja muut näyttää jo silmää kirvelevän hyviltä!
Tätä leffaa venaan eniten tällä hetkellä.. :thumbs:

Hienolta vaikuttaa!! Odotukset korkealla ja ennakkoarvostelut ovat olleet mairittelevia...

yäk! mitä noi kuvottavat friikit oli joita tuolla vilahteli?! hellraiserii

Kyllähän tuo näytti varsin komealta. Toivottavasti ei vain ole pelkkää visuaalisesti näyttävää tappamista..

Ps. En koskaan ymmärrä miten historiaan perustuvissa leffoissa ihmisillä on aina säihkyvän valkeat hampaat.. Tuskimpa antiikin aikana pahemmin hampaita harjailtiin :D

"We're in for one wild night", jotenki pelkään että tossa on jotai ihme olioita. Tommonen "tosipohjainen" leffa vois pärjätä ilman kaikenmaailman trolleja yms. Eihä niitä aina tarvita. IMO pilaavat leffan. Tosin tää ny on vaa mun mielipide. Eiköhän tuo tule silti katottua jossai vaiheessa.

e. tuli iha pinheadin kaverit mieleen :D

Sarjakuvaan tuo käsittääkseni perustuu ja siinä ei mitään muita örkkejä ole kuin yksi hieman epämuodostunut ihmiskohtalo. Ne hopeisissa naamareissa olevat ovat Xerxesin eliittijoukot; the Immortals. Kuolevaisia kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom