300

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sarjakuvassa ei ainakaan mitään yliluonnollista ollut (jos spartalaisia ei lasketa :D )

Odotan kovasti kyll leffaa.

Jees, tosimiesten fantasiaa. Ei mitään hattivatteja sun muita iloisia veitikoita, vaan verta ja suolenpätkiä.

Ei muuta ku HÖ! :kippis1:

Miekka heilumaan ja vihollista ei väistetä, palautusjuomaksi verikeittoa, aarghh!!!

Ihan menevältä tuo traileri vaikuttaa, mutta niinhän ne aina. Täytynee katsoa, kun tulee leffaan.

Juuri aloitin Tuliportit-kirjan. Vaikuttavaa tekstiä... Fiiliksissä leffaa odotetaan.

Kuningas Leonidasta näyttelevä Gerard Butler on muuten ihan jees näyttelijä, mutta hän "ylitulkitsee" usein joitain kohtauksia. Sopisi paremmin teatterin puolelle. Oopperan kummituksessa oli ihan vakuuttava (kävin leffassa kattoos :D), ja osaa laulaakin perhanan hyvin.

Skotti-aksentti pistää jatkuvasti vahvasti esiin, mikä kuulostaa hauskemmalta kuin Kate Beckinsale Van Helsingissä.

Mutta varmasti meen kattomaan kun teatteriin putkahtaa kyseinen leffa :worship:

Voi vittu mikä leffa!!
Just ku meinasin ite tehä threadin tuon trailerin nähtyäni, ni olihan se jo täällä. Toivotaan vaan et toi leffa on niin hyvä ku miltä näyttää.
Jos joku on tosiaa kiinnostunu tosta thermopylain taistelusta ni toi gates of fire on hyvä kirja

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ens kuussa tärähtää.

9.3.2007.
Millos toi rantautuu Suomeen? Himottais mennä kattomaan ihan teatteriin, paremmat fiilikset.
Finnkinon sivuilta en mitään tietoa löytänyt eivätkä vastanneet myöskään palautelomakkeella laittamaani kysymykseen (laitoin yli viikko sitten) mutta jotenkin muistelisin että olisi vasta 6.4 Suomessa.

Toivottavasti olen väärässä ja tulee jo aikaisemmin.

Damn mä en millään viittis varettaa tuota, sellanen leffa tulossa mikä pitää nähdä hyvässä seurassa teatterissa. Soitan sinne kinoon elleivät vastaa palautteeseen ..

Turhan lyhyt pätkä tulossa, 91 minuuttia. Nykyäänhän tuon alle ei elokuvia tehdäkään, liian lyhyitä.

mm.. Mielenkiintoista EDIT LÖL onko Jenkeissä eripäin kuukausi/päivä
300s.JPG

117min ei oo liian pitkä. Ihan turha sitä leffaa on venyttää ihan vaan että saa pituutta lisää, ei mikään leffa hyödy siitä että on materiaalia 90min leffaan mutta siitä tehdään 160min leffa.

Mitvit?!? Miten mä oon missannut tämmöisen leffan toistaiseksi kokonaan? :eek: Tämähän pitää ehdottomasti päästä teatteriin katsomaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom