Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä iskenyt toivotulla tavalla. Eli oli ennakko-odotuksia. Hienon näkönen ja keskivaiheilla ja alussa ihan viihdyttävä.Lopun mahtipontisen ja koskettavan(?) fiiliksen tavoittelu jäi aika säälittäväks Gladiaattori-kopiopelleilyks.
itse pidin kyllä todella paljon.Meet the spartans on muuten jotain ihan kamalaa, huomiona tässä ketjussa.
Miks mä aina tipun näille sun jutuilles :Ditse pidin kyllä todella paljon.
en tiedä. varinkaan kun näissä ei ole mitään nauramista :(Miks mä aina tipun näille sun jutuilles :D
joo muistinkin väärin. olin antanut 4 miinus kyseiselle teokselle. jäi selvästi epic movien varjoon.Mun mielestä JP ei pitänyt todella paljoa. Kyllä sen loppuun katto kun oli 8 rahaa maksanutkin :lol2:
Sinänsä jokainen saa olla sitä mieltä mitä haluaakin mutta ihmetyttää nämä nollasta yhteen tähteen tällaiselle menestyneelle elokuvalle. Siis jotenkin outo joillain tuo mitta-asteikko, jos pitää elokuvasta,se saa vähintään neljä tähteä, ja jos ei niin nolla tai yksi. Ja varmasti huonompiakin elokuvia on kuin 300, mitä niille voi enään antaa arvioissaan?300 saa täyden yhden tähden. onneton leffa hienoilla tehostuksilla ja tylsällä mätöllä.
Meet the spartans kaks tähteä koska hymähdin muutaman kerran
:DKyse on siitä, kun pitää vaan olla eri mieltä kuin muut. Väkisin haetaan jotain negatiivista provona.
Sinänsä jokainen saa olla sitä mieltä mitä haluaakin mutta ihmetyttää nämä nollasta yhteen tähteen tällaiselle menestyneelle elokuvalle. Siis jotenkin outo joillain tuo mitta-asteikko, jos pitää elokuvasta,se saa vähintään neljä tähteä, ja jos ei niin nolla tai yksi. Ja varmasti huonompiakin elokuvia on kuin 300, mitä niille voi enään antaa arvioissaan?
Kyse on siitä, kun pitää vaan olla eri mieltä kuin muut. Väkisin haetaan jotain negatiivista provona.