- Ikä
- 43
JA MITÄ VITTUA SE EUKKO TEKI KOKO LEFFASSA?
Mm. paneskeli Leonidaksen kanssa, konsultoi Leonidasta, antoi persettä maanpetturille, tappoi maanpetturin, piti puheen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JA MITÄ VITTUA SE EUKKO TEKI KOKO LEFFASSA?
Mua vaivaa tässä threadissä kun porukka rinnastaa Braveheartin ja Gladiaattorin, Gladiaattorihan on säälittävä tekele verrattuna Braveheartiin...
Bitch please.
Mä en ymmärrä tota juonen haukkumista, kun jopa historian mukaan pääpiirteittäin ideana oli se, että 300 lähti (+muita kreikkalaisia) pidättelemään niitä Xerkseen joukkoja. Olihan tuohon leffaan yritetty tehdä vähän juonitteluja taustalle, mutta so not kun tiesi, että pääpaino on siinä et ylistetään kuin mahtava on tapella ja kuolla. Periaatteessahan ei elokuvaa paremmille pohjille voi tehdä.
Örkeistä mua ei mikään muu ärsyttäny kun se Hellraiser-pyöveli. Muut meni enemmänkin sille kansantarinan-värittämä-alueelle.
Sori mutta mun Lontoon-kielen taito ei mahdollistanut mua ymmärtämään miks quottasit mun viestin
Gladiaattori ja Braveheart on helvetin hyviä elokuvia. 300 oli vaan komeeta mättöä, imo.
Hehe, Leonidas ja Xerxes, aika prettyboyita molemmat näin irl :D
Kerronpas teille äijäilijöille jotain musertavaa :D Leonidasta esittävä Gerard Butler on myös Oopperan kummitus, ja kun hänelle oltiin kerrottu tarinan juoni leffanteon alkuvaiheessa, kaverilla oli tullut tippa linssiin. Että "this is Sparta" vaan teillekin ;)