300

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sen vaimon roolin olisi kyllä voinut pitää yhtä pienenä kuin sarjakuvassa (tai no, panokohtaus oli tyylikkäästi tehty)...jotenkin teennäiseltä tuntui koko "kotirintama".

Mua vaivaa tässä threadissä kun porukka rinnastaa Braveheartin ja Gladiaattorin, Gladiaattorihan on säälittävä tekele verrattuna Braveheartiin...:offtopic:

Mua vaivaa tässä threadissä kun porukka rinnastaa Braveheartin ja Gladiaattorin, Gladiaattorihan on säälittävä tekele verrattuna Braveheartiin...:offtopic:

Bitch please.

Mä en ymmärrä tota juonen haukkumista, kun jopa historian mukaan pääpiirteittäin ideana oli se, että 300 lähti (+muita kreikkalaisia) pidättelemään niitä Xerkseen joukkoja. Olihan tuohon leffaan yritetty tehdä vähän juonitteluja taustalle, mutta so not kun tiesi, että pääpaino on siinä et ylistetään kuin mahtava on tapella ja kuolla. Periaatteessahan ei elokuvaa paremmille pohjille voi tehdä.

Örkeistä mua ei mikään muu ärsyttäny kun se Hellraiser-pyöveli. Muut meni enemmänkin sille kansantarinan-värittämä-alueelle.

Bitch please.

Mä en ymmärrä tota juonen haukkumista, kun jopa historian mukaan pääpiirteittäin ideana oli se, että 300 lähti (+muita kreikkalaisia) pidättelemään niitä Xerkseen joukkoja. Olihan tuohon leffaan yritetty tehdä vähän juonitteluja taustalle, mutta so not kun tiesi, että pääpaino on siinä et ylistetään kuin mahtava on tapella ja kuolla. Periaatteessahan ei elokuvaa paremmille pohjille voi tehdä.

Örkeistä mua ei mikään muu ärsyttäny kun se Hellraiser-pyöveli. Muut meni enemmänkin sille kansantarinan-värittämä-alueelle.

Sori mutta mun Lontoon-kielen taito ei mahdollistanut mua ymmärtämään miks quottasit mun viestin:)

Kyllähän se varmaan sattuu kun nuori mies kertoo totuuden ;)
No mielipiteitä mielipiteitä, kato ne leffat vaikka peräkkäisinä päivinä, kyllä säkin vielä tuut uskoon.

Genressään paras tähänastisista, ja muutenkin loisto pätkä. Juonen puutteeseen sen verran, että eipä kyseisessä tapahtumassa ollut historiallisestikaan sen kummempaa juonikuviota, persialaiset tulivat ja spartalaiset lähtivät pysäyttämään, that's it. Se juonittelu Spartan sisällä oli jo fiktiota, mitäpä tuohon kummempia lisäilemään.

Visuaalisesti upea leffa ja sopiva määrä ei-niin-realistisia örkkejä piristämässä kohtauksia. Kokonaisuudessaan adrenaliinia tihkuva ja koko kankaan täyttävä elokuva. Troijat, Aleksanterit ja Kingdom of Heavenit jäävät aamupiirretyiksi tämän rinnalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tähän hyvä mättö - huono elokuva juttuun on pakko kommentoida senverran että kyseessähän on kuitenkin elokuva. Itse huomasin tota leffaa kattoessani parikin kertaa vilkuilleeni kelloa ja miettiväni että mitenköhän pitkään tää mättö kestää? Pelkkä hieno kuori ei kanna kovin pitkälle, elokuva vaatii mielestäni todella paljon muutakin kuin visuaalisuutta ja hienon äänimaailman kantaakseen sen koko parituntisen.

Gladiaattori ja Braveheart on helvetin hyviä elokuvia. 300 oli vaan komeeta mättöä, imo.

Gladiaattori ja Braveheart on helvetin hyviä elokuvia. 300 oli vaan komeeta mättöä, imo.

Huomautuksena tähän se, että kaksi ensimmäistä kertovat pitkälle aikavälille sijoittuvan tarinan, kun taas 300 kuvaa yhden taistelun. Elokuvan määritelmästä en jaksa vääntää kättä, mutta oikeassa olet että oli komea mättö, oli se sitten "oikea" elokuva vai ei.

Iha paska oli kyllä. Paremmin raina sopisi pilkottuna jonkun XBox tai PC pelin välianimaatioiksi kuin elokuvaksi.

Jos jotain positiivista pitää väkisin kaivaa niin muutamia ihan komeita kuvia oli. Siis ne pari harvaa missä 2 markan CG taustat ei paistaneet kivuliaasti silmään.

Kyllä toimintapätkässäkin voi hyvää näyttelyä ja käsikirjoitusta olla. Porukka täällä tuntuu jotenkin olevan sitä mieltä että se on joko-tai. Että turha huhuilla näyttelyn ja juonen perään ku tää on niinqu mättöfilmi.
:lol2:

Tykkäsin!
Uskomatonta äijäilyä ja visuaalisesti aivan loistava! Miehekkäin elokuva ikinä!
Leffaa muistelemalla revitään treeni-intoa vielä pitkään.
"THIS IS SPARTA!"

"juoni oli paska"

Jengi ollu taas hereillä historian tunneilla.

Tykkäsin leffasta. Muutama paska kohtaus, mutta niin on kaikissa leffoissa mitä oon nähnyt. :4: +

Kerronpas teille äijäilijöille jotain musertavaa :D Leonidasta esittävä Gerard Butler on myös Oopperan kummitus, ja kun hänelle oltiin kerrottu tarinan juoni leffanteon alkuvaiheessa, kaverilla oli tullut tippa linssiin. Että "this is Sparta" vaan teillekin ;)

Älkää nyt murtuko :lol2:

Kerronpas teille äijäilijöille jotain musertavaa :D Leonidasta esittävä Gerard Butler on myös Oopperan kummitus, ja kun hänelle oltiin kerrottu tarinan juoni leffanteon alkuvaiheessa, kaverilla oli tullut tippa linssiin. Että "this is Sparta" vaan teillekin ;)

Omg. Elä ny sano ettei Russel Crowekaan oo oikeasti Maximus. Sehän tappo tiikereitä siinä leffassa!!!!!!!111

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom