3 kuukauden teho treeni-> tavoite +10kg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja notrub
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mun laskujen mukaan sun rasvaton massa on kasvanut 11,1 kiloa ja rasvan määrä on samalla vähentynyt 0,6 kiloa. Mittaustuloksissa on takuulla epätarkkuuksia, mutta kyllä ne suuntaa antaa. Mittojen perusteellakaan ei hirveästi läskiä ole tullut.

Mun laskujen mukaan sun rasvaton massa on kasvanut 11,1 kiloa ja rasvan määrä on samalla vähentynyt 0,6 kiloa. Mittaustuloksissa on takuulla epätarkkuuksia, mutta kyllä ne suuntaa antaa. Mittojen perusteellakaan ei hirveästi läskiä ole tullut.

Kyllä rasvanmäärä on noussut mutta ei kovin paljoa. Muuten voi pitää aika paikkansa.

Eikai nyt sentään :D:D 3kuukaudes 11kg rasvatonta massaa?? haloo.. Sitä rasvaa voi tulla kevyesti vaikkei se senteissä heti näykkään, lisäksi nestettä kertyy myös aika hyvin ku syöminen tollatyylil nousee.. Jos oon väärässä ni mullekki saa antaa vinkkejä samaan kehitykseen.

Eikai nyt sentään :D:D 3kuukaudes 11kg rasvatonta massaa?? haloo.. Sitä rasvaa voi tulla kevyesti vaikkei se senteissä heti näykkään, lisäksi nestettä kertyy myös aika hyvin ku syöminen tollatyylil nousee.. Jos oon väärässä ni mullekki saa antaa vinkkejä samaan kehitykseen.

en tiedä rasvattomasta mut kyllä jotain lihasta on tullut kun mave enkka nousi 40kg, penkki 10kg ja kyykky 20kg. Leukoja meni enne 10kg lisäpainon kanssa (itse 78kg) 3x10 ja nyt menee sama lisäpaion kanssa mut oma paino noussu 10kg. Dipeissä taas meni ennen 20kg lisäpainon kanssa jolloin koko massa oli 98kg ja nyt 25kg painon kanssa ja kokonais massa on 112kg.

Hei, millaset sun syömiset oli treenipäivinä ja lepopäivänä/päivinä tossa, kun massaa kasvatit? Ja millanen lihaserottuvuus on nyt noitten lisäkilojen jälkee? Ku itekki ois tarkotus saada tota lihasta luiden ympärille, ku nyt oon aamupainon mukaa 63kg ja tavotteena ois viel joskus hamassa tulevaisuudessa päästä 85kg ja bf < 10%. 2-jakoisella tulee treenattua 4 krt/viikko (ylä- ja alakroppa jaolla)

Hei, millaset sun syömiset oli treenipäivinä ja lepopäivänä/päivinä tossa, kun massaa kasvatit? Ja millanen lihaserottuvuus on nyt noitten lisäkilojen jälkee? Ku itekki ois tarkotus saada tota lihasta luiden ympärille, ku nyt oon aamupainon mukaa 63kg ja tavotteena ois viel joskus hamassa tulevaisuudessa päästä 85kg ja bf < 10%. 2-jakoisella tulee treenattua 4 krt/viikko (ylä- ja alakroppa jaolla)

Aamulla: 3 munaa + lautasellinen kaurapuuroa+maitoa
Lämminruoka +maitoa
välipala
Lämminruoka kello 15-16: maitorahka + jauhelihapaketti ja pastaa tai riisiä + maito
Välipala kello 17 yleensä maitorahka
18-19 salille ja reeni kestä 1-2h, reenin aikan join proteiinijuomaa missä ei ole lainkaan hiilareita.
Illalla lämminruoka kello 20-21: paketti kanaa, salaattia+pastaa + maito
iltapala kello 22-23 rahka ja ruisleipä + maitoa ja just ennen nukkumaan menoa hiukan rypsiöljyä.

Noilla lähti paino nousemaan.

en tiedä rasvattomasta mut kyllä jotain lihasta on tullut kun mave enkka nousi 40kg, penkki 10kg ja kyykky 20kg. Leukoja meni enne 10kg lisäpainon kanssa (itse 78kg) 3x10 ja nyt menee sama lisäpaion kanssa mut oma paino noussu 10kg. Dipeissä taas meni ennen 20kg lisäpainon kanssa jolloin koko massa oli 98kg ja nyt 25kg painon kanssa ja kokonais massa on 112kg.

No siis varmasti on lihasta tullu, se vain pisti silmään että eise noilla pro bodareillakaan nouse edes vuodessa tota 10 kiloo rasvattomana, natulla on _hyvä_ jos saa 2-6kg vuodessa lihasta. Ja eihän tulosten nousu ole mitenkään suorassa korrelaatiossa lihasten kasvuun ;) Hyviä tuloksia oot kuitenki saanu ja tolla safkalla en ihmettele ees!

No siis varmasti on lihasta tullu, se vain pisti silmään että eise noilla pro bodareillakaan nouse edes vuodessa tota 10 kiloo rasvattomana, natulla on _hyvä_ jos saa 2-6kg vuodessa lihasta. Ja eihän tulosten nousu ole mitenkään suorassa korrelaatiossa lihasten kasvuun ;) Hyviä tuloksia oot kuitenki saanu ja tolla safkalla en ihmettele ees!

Pro-bodareilla nouseekin varmasti vähemmän kuin aloittelevalla natulla oli sillä käytössä mitkä kuurit tahansa. Ei Cutlerkaan varmaan juuria kiloa kahta enempää lihasta omista Olympioiden välillä...

Kesäaika kiristellää ja syksyllä alotetaan uudestaan toi tehotreeni, 3kk on aika maksimi vetää noin kovaa treeniä ja sit rupee paikat olemaan ylirasittuneita (olkapäät tulehtuu ja sitä rataa) syksyn tavoite +90kg.

Ajattelin taas pitkästä aikaa päivitellä tätäkin keskustelua. Kesä aika mentiin 81-83kg painoisena ja tossa syksyllä lähti taas painon hankinta uudestaan käyntiin. Paino nousi 2 kuukaudessa 85-87kg ja siitä olen painoa nyt nostellut taas 2 kuukautta ja nyt näyttää vaaka 91-93kg

Tuossa on vanha postaukseni
17.3
paino 86-88kg
Maha (88cm)
VASEN- Pohje 42.5 / Reisi 67.5cm / hauis 39.7 cm / forkku 33.5cm
OIKEA- Pohje 41.5 / Reisi 67.5 / hauis 39.5 / forkku 33
Rinta ympärysmitta 114cm
Hartia ympärys 132cm

26.12
paino 91-93kg
maha (91cm)
Vasen- pohje 43.5 / reisi 70cm / hauis 41.8 / forkku 35cm
Oikea- pohje 43 / reisi 70cm / hauis 41.8 / forkku 35 cm
Rinta ympärysmitta 118cm
Hartia ympärysmitta 137cm

Pieni kiristely pitäisi ottaa vuoden alussa ja sen jälkeen taas hetki lisää pihviä ja kesäkuntoon YRITTÄMINEN :D Inbody mittauksessa tuli käytyä syyskuussa et jos jotain kiinnostaa niin voin kertoa tuloksia!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvin muuten näyttää kulkevan vaikka vajaa puolet kympistä onkin tulossa läskinä :(

Hieman kohtuullisempi bulkki niin ei tarvitse sitte kiristellä niin paljoa :)

Testin päivämäärä 22.9
pituutta löytyy 175cm.
Paino 85.5kg
lihasmassa 40kg
rasvaprosentti 18.8
oikea käsi 4.10 kg vasen käsi 4.07 kg
keskivartalo 30.7kg
oikea jalka 9.97kg vasen jalka 9.99kg

BCM (solumassa) 46.1kg viitearvo 33.6-41.1
BMC (luumassa) 3.84kg viitearvo 2.89-3.53

kreatiinilla saat sen jonkun kgn alottaessa helposti, huomaat kun naama pyöristyy vaan, helpottaa toki treeniä, mutta kuurin jälkeen tulee kusena ulos.

Tredin luettua melkein kaikki postit, niin ois nyt kiva nähä päivitystä, miten 10kg on onnistunut kun 3kk on kulunut justiin, veikkaan että läskiä on tullut todella reilusti verrattuna lihaan. Ei lihaa niin vaan saa.

Eli notrub tuuhan pistään päivitystä nyt! vaikkapa kilomäärästä, senteistä, sarjapainoista. whatever...

Kyllä ekalla ruuta kuurilla helposti 10kg melko rasvatonta pöhnä kiloa saa.. IMO

Suositut

Back
Ylös Bottom