Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun laskujen mukaan sun rasvaton massa on kasvanut 11,1 kiloa ja rasvan määrä on samalla vähentynyt 0,6 kiloa. Mittaustuloksissa on takuulla epätarkkuuksia, mutta kyllä ne suuntaa antaa. Mittojen perusteellakaan ei hirveästi läskiä ole tullut.
Mun laskujen mukaan sun rasvaton massa on kasvanut 11,1 kiloa ja rasvan määrä on samalla vähentynyt 0,6 kiloa. Mittaustuloksissa on takuulla epätarkkuuksia, mutta kyllä ne suuntaa antaa. Mittojen perusteellakaan ei hirveästi läskiä ole tullut.
Eikai nyt sentään :D:D 3kuukaudes 11kg rasvatonta massaa?? haloo.. Sitä rasvaa voi tulla kevyesti vaikkei se senteissä heti näykkään, lisäksi nestettä kertyy myös aika hyvin ku syöminen tollatyylil nousee.. Jos oon väärässä ni mullekki saa antaa vinkkejä samaan kehitykseen.
Hei, millaset sun syömiset oli treenipäivinä ja lepopäivänä/päivinä tossa, kun massaa kasvatit? Ja millanen lihaserottuvuus on nyt noitten lisäkilojen jälkee? Ku itekki ois tarkotus saada tota lihasta luiden ympärille, ku nyt oon aamupainon mukaa 63kg ja tavotteena ois viel joskus hamassa tulevaisuudessa päästä 85kg ja bf < 10%. 2-jakoisella tulee treenattua 4 krt/viikko (ylä- ja alakroppa jaolla)
en tiedä rasvattomasta mut kyllä jotain lihasta on tullut kun mave enkka nousi 40kg, penkki 10kg ja kyykky 20kg. Leukoja meni enne 10kg lisäpainon kanssa (itse 78kg) 3x10 ja nyt menee sama lisäpaion kanssa mut oma paino noussu 10kg. Dipeissä taas meni ennen 20kg lisäpainon kanssa jolloin koko massa oli 98kg ja nyt 25kg painon kanssa ja kokonais massa on 112kg.
No siis varmasti on lihasta tullu, se vain pisti silmään että eise noilla pro bodareillakaan nouse edes vuodessa tota 10 kiloo rasvattomana, natulla on _hyvä_ jos saa 2-6kg vuodessa lihasta. Ja eihän tulosten nousu ole mitenkään suorassa korrelaatiossa lihasten kasvuun ;) Hyviä tuloksia oot kuitenki saanu ja tolla safkalla en ihmettele ees!
Tredin luettua melkein kaikki postit, niin ois nyt kiva nähä päivitystä, miten 10kg on onnistunut kun 3kk on kulunut justiin, veikkaan että läskiä on tullut todella reilusti verrattuna lihaan. Ei lihaa niin vaan saa.
Eli notrub tuuhan pistään päivitystä nyt! vaikkapa kilomäärästä, senteistä, sarjapainoista. whatever...
mitä meinaat ruuta kuurilla?Kyllä ekalla ruuta kuurilla helposti 10kg melko rasvatonta pöhnä kiloa saa.. IMO