3 kuukauden teho treeni-> tavoite +10kg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja notrub
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Juu nuori olen mutta toi penkin hinkkaus on tulevaa SM-kisaa varten joten niitä en oikeen viitsi vähentää ja kertaakaan en ole itseäni lopppuun saanu vedettyä aina pystyy vetämään lisää. Mut katotaa miten lähtee liikkeelle.

Juu nuori olen mutta toi penkin hinkkaus on tulevaa SM-kisaa varten joten niitä en oikeen viitsi vähentää ja kertaakaan en ole itseäni lopppuun saanu vedettyä aina pystyy vetämään lisää. Mut katotaa miten lähtee liikkeelle.

No sitten sun pitäis tietää lattiapenkit ja muut. pelkkä penkki ei vie kauhean pitkälle. Millanen sun penkkiohjelma?

No sitten sun pitäis tietää lattiapenkit ja muut. pelkkä penkki ei vie kauhean pitkälle. Millanen sun penkkiohjelma?

Tulee vedettyä lankun kanssa, suoraan rinnasta, paidalla. Voimaa en ehdi hakemaan ennen kisoja mut tekniikan kun sais kuntoon niin hyvä olis.

Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, et ootko minkä ikänen ja minkä kokoset romut liikkuu? Ja minkälaisilla romuilla siellä pärjäis? Ei tosiaan oo mitään käsitystä ni jos jotain kuvaa sais :P

ikää löytyy 17v ja nyt muutaman kerran ollut paita päällä ja 130kg sain hyväksytyn noston, mut tavote olis kisoissa 140kg. Paidan hyöty on mulla aika pieni ainakin vielä. Oma paino nyt 81kg mut vielä on varaa nostaa.

Toi 7 kertaa viikossa treenaaminen kuulostaa kyllä hurjalta. Ja vaikka eri lihasryhmille tulisi jakoa katsottuna lepopäiviä, niin voi hermosto ja kroppa muuten olla ylikuormitustilassa. Luultavasti tuo treenimäärä syö kehoasi enemmän kun kehittää/rakentaa. Mikset voisi harjoitella esim. 2 treenipäivää ja 1 lepopäivä? Tai treeni, lepo, treeni, lepo..? Kyllä ne voimatasot ja hermotus kehittyy vähemmälläkin treenillä. Itse myös tiputtaisin toistomäärät esim. 3-8 jos voimaa haet. Vitoset ja kutoset toimii ainakin itsellä hyvin. Ruokamäärä näyttää myös pieneltä jos painoa haet. En tietenkään tiedä kuinka paljon syöt esimerkiksi lämmintä ruokaa, mutta näin yleisesti katsoen. Nämä ovat vain omia mielipiteitäni, joten turha ottaa vakavasti. :)

Toi 7 kertaa viikossa treenaaminen kuulostaa kyllä hurjalta. Ja vaikka eri lihasryhmille tulisi jakoa katsottuna lepopäiviä, niin voi hermosto ja kroppa muuten olla ylikuormitustilassa. Luultavasti tuo treenimäärä syö kehoasi enemmän kun kehittää/rakentaa. Mikset voisi harjoitella esim. 2 treenipäivää ja 1 lepopäivä? Tai treeni, lepo, treeni, lepo..? Kyllä ne voimatasot ja hermotus kehittyy vähemmälläkin treenillä. Itse myös tiputtaisin toistomäärät esim. 3-8 jos voimaa haet. Vitoset ja kutoset toimii ainakin itsellä hyvin. Ruokamäärä näyttää myös pieneltä jos painoa haet. En tietenkään tiedä kuinka paljon syöt esimerkiksi lämmintä ruokaa, mutta näin yleisesti katsoen. Nämä ovat vain omia mielipiteitäni, joten turha ottaa vakavasti. :)

Lueppa ensimmäisen sivun seittemänneksi viimeinen postaus :)

Ymmärsin nämä 3kk sixpack treenimetodin joskus kun aloitin salilla käymään. Nyt en, pääosin ärsyttää porukan asenne että tänne heti kaikki nyt. Läskiähän tuosta tulee ylipuolet olemaan. ;)

Onhan tossa monta tekijää, mitkä vaikuttaa.. Nimimerkillä 14kg (65kg->79kg) jossain 3-4kk, eikä rasvatkaan mitenkään ihan hirveen korkeet ole. Tosin satunnaista treeni taustaa on jonnin vertaa ja ruokailut kunnossa niin vaikuttaa aika paljon.

Ja nyt voin kuunnella ne kitinät miten tämä ei ole mahdollista mitenkään :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mää luulen et kannattaa keskittyy kerral yhteen hommaan, voimanostoon tai kehonrakennukseen. Voimanostoa ajatellen turhaan otat ylimääräisiä bulkkikiloja vyötärrölle.

Onhan tossa monta tekijää, mitkä vaikuttaa.. Nimimerkillä 14kg (65kg->79kg) jossain 3-4kk, eikä rasvatkaan mitenkään ihan hirveen korkeet ole. Tosin satunnaista treeni taustaa on jonnin vertaa ja ruokailut kunnossa niin vaikuttaa aika paljon.

Ja nyt voin kuunnella ne kitinät miten tämä ei ole mahdollista mitenkään :P

Mulla oli iha sama juttu kun alotin vähän reilu vuosi sitten, paino nousi 64->76kg ja sitä ennen oli satunnaista pumppailua.

Täällä kun moni puhuu näistä 20kg vuotuisesta painonnoususta jne. että rasvaprosentti ei ole noussut, se kyllä niin puppua kuin voi olla. Olen itsekin tälläkin hetkellä nostanut reilussa puolessa vuodessa painoani n.15kg, eikä vieläkään kunto ole mikään läski, 4-vatsapalikkaa erottuu ihan kohtuullisesti. Itse en ole huomannut hirveästi läskiä vielä kertyneen, mutta on sitä rutkasti tullut. Vyötärö vaan kasvaa, kun mittanauhan kanssa mittaa vaikka peilistä ei vielä näkisi kauheaa eroa. Lisäksi sitä läskiä saa tulla todella reilusti, ennenkä kunnon jenkkakahvalöllöksi muuttuu. Tässä ajassa on kyllä tullut varmaan yli 5kiloa lihastakin, koska armeijan jälkeen tämä kyseinen painonnousu, eli lihasmuistin piikkiin osa. Silti suurin osa on rasvaa ja nestepöhöä. Pitää käydä kehonkoostumusmittauksessa parin kk päästä kun tämä "bulkki" loppuu ja tiputan painoa n.10kg. Rasvaprosentti on kuitenkin varmaan jo päälle 15, vaikka kunto ei todellakaan mikään plösö ole. Se on taivaan tosi, että helpompi on bulkata itsensä 20 rasvoihin ja nestepöhöön 100-kiloiseksi, kuin saavuttaa 85kg 10% rasvoilla ja suht kuivana.

Eli hyvä olisi saada joko vyötärönympärys ennen/jälkeen painonnousun, tai sitten rasvojen mittaus pihdeillä, ennenkä kannattaa lähteä sanomaan että olen ottanut 10kiloa lihaa 3kk. Jos edes aloittelija saa lihasmassaa 10kg vuodessa ilman, että rasvaa tulee toiset 10kg päälle, on se jo todella kova suoritus. Vähänkin pidemmän treenanneelta naturaalilta täysi mahdottomuus.

Threadin aiheeseen liittyen voi sanoa, kyllähän se paino 10kiloa nousee 3kk vaikka treenaamatta, kun vaan syö tarpeeksi.

Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa. Nimim. 1,5 v. dieetillä. Oikeesti. Päästin painon nousemaan aika pahasti ja nyt on ollut savottaa saada fläsät veke. Tossa oli kuitenkin osasyynä se että oli tommonen puoli vuosikymmenen tauko melkein kaikesta liikkumisesta kun selkä hajos (ei treenatessa). Mun pointti on että ei kannata alkaa sikabulkille jos ei tiedä mitä tekee.

Paino nous täälläkin päin vuodessa 15kiloa. Otinkohan jossain vaiheessa vyötärön mitan huvikseen ylös, kun niistä jotkut sottaili 74cm->86cm, vuos sitten hartioitten(eli käsienpäältä) mitatun ymp, mitta oli 95cm. Nyt Pelkän rinnanympärys on 105cm :D , reisi 59cm, kädet kasvo 29->35cm

Toki kun lähtömitat oli itselläni 53kg/178cm niin painoa tuli se 5kg ekan kuukauden aikana syömättä yhtään sen enempää, proteiinia lisäsin vain ruokavalioon. Sitten luin että pitää olla plussilla, no 6kk päästä paino 67kg. Sitten täytin 18v, ja viina maistui enemmän kuin treeni - paino 6kk:n päästä sama 67kg. Sitten syötiin kesätyörahat Hesessä, paino 70kg, varmaan vain läskistä kun treeni oli vain punnerruksia ja leukoja himassa.

Seuraavaksi sain samoihin aikoihin kotiin treenikamat, ja aktiivisen treenauksen takia paino nousi aika nopeasti vajaaseen 80 kiloon. 73kg kohdalla tuli muuten eka kommentti muutoksestani, ja se tuli vatsasta, ja arvelisin nyt muutaman viikon dieetin jälkeen että vatsan ympärys on samaa luokkaa (alle 85cm) nyt 86 kilosena (nesteet takasin niin vajaa 90kg) kuin tuolloin, ja aikaa ja aktiivista treeniä on tullut taakse noista päivistä yli 2 vuotta.

Eli toisin sanoen reenit on menny perille. Aikoinaan 60kilosena 70kg tuntui maagiselta rajalta omanpainon suhteen, nyt 80kg. Mitä mieltä porukka muuten on, että kun nyt on bulkkailtu kohta 6kk (+10kg). Pitäiskö vetää samaan tahtiin miten pitkään? Milloin olis paras ruveta karsimaan rasvoja pois.

Eli toisin sanoen reenit on menny perille. Aikoinaan 60kilosena 70kg tuntui maagiselta rajalta omanpainon suhteen, nyt 80kg. Mitä mieltä porukka muuten on, että kun nyt on bulkkailtu kohta 6kk (+10kg). Pitäiskö vetää samaan tahtiin miten pitkään? Milloin olis paras ruveta karsimaan rasvoja pois.

eikös se maaliskuun lopulla olis hyvä aloittaa dietti ja kiristellä kesäkuntoon?

Kattokaas näitä Christian Balen kuvia, ja miettikää mitä tulosta voi saada lyhyessäkin ajassa:
http://www.leenks.com/gallery1402.htm

Balen kehon muutoksia elokuvissa olen itsekin mietiskellyt. Etenkin Machinistin ja Batman: Beginsin välillä tuommoinen 30kg painonnousu vuodessa on aika jäätävä. Lihasmuisti varmasti auttanut tietyssä määrin, mutta kuitenkin pistää miettimään, että onkohan kaveri vetänyt jotain muutakin tuon vuoden aikana kuin tavallista body-safkaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom