Voi tehdä.Vihdoin sain sen vastauksen
Voiko nuo muut lihas ryhmät tehdä jollain toisella treeni ohjelmalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi tehdä.Vihdoin sain sen vastauksen
Voiko nuo muut lihas ryhmät tehdä jollain toisella treeni ohjelmalla
Täytyy kokeilla sitten kun kokemusta on kertynyt vähän enemmänVoi tehdä.
Jep, sinulla tuskin on tarvetta noin spesifiin käsiohjelmaan moneen vuoteen. Eri ohjelmia miksatessa pitäisi olla jo aika hyvä ymmärrys eri liikkeiden epäsuorista vaikutuksista sekä siitä mitä oma keho sietää/tarvitsee.Täytyy kokeilla sitten kun kokemusta on kertynyt vähän enemmän
Mulla on kädet ollu aina vahvuus, veikkaan että mun ei tarvis tehdä käsiä lainkaan sillä epäsuorat vaikutukset tehoaa hyvin.Jep, sinulla tuskin on tarvetta noin spesifiin käsiohjelmaan moneen vuoteen. Eri ohjelmia miksatessa pitäisi olla jo aika hyvä ymmärrys eri liikkeiden epäsuorista vaikutuksista sekä siitä mitä oma keho sietää/tarvitsee.
Kuva ois kiva käsistä.Mulla on kädet ollu aina vahvuus, veikkaan että mun ei tarvis tehdä käsiä lainkaan sillä epäsuorat vaikutukset tehoaa hyvin.
Olisiko jollakin vinkkejä miten nuo raskaus arvet saisi pois käsistä, koittanut pistää rasvaa mutta eipä ole auttanu.
Treeniohjelmaan ja sen toteutukseen liittyvät kysymykset kannattaa ensisijaisesti tietenkin esittää valmentajalle, keneltä on ohjelman ostanut Yleensä valmentajat mielellään opastaa ja neuvoo, jos jokin askarruttaakatso liitettä 227853Esim tuo pelkkiä käsiä?
Ei ole ku 40cm arvet lisää 1cm täympärysmittaa(:Kuva ois kiva käsistä.
Epäilen...Ei ole ku 40cm arvet lisää 1cm täympärysmittaa(:
8kk treenilläEpäilen...
Tämä kyseinen käsipriorisaatio on ihan randomi yhdelle viikolle toteutettava käsitreeni mun blogista. Tällaista priorisointia ei kannata toteuttaa kuin silloin tällöin, sen verran ylikuormittavaa rasitusta tuo priorisoitaville lihaksille.Treeniohjelmaan ja sen toteutukseen liittyvät kysymykset kannattaa ensisijaisesti tietenkin esittää valmentajalle, keneltä on ohjelman ostanut Yleensä valmentajat mielellään opastaa ja neuvoo, jos jokin askarruttaa
@Bisley
Onko nuo henkilökohtaiset valmennuksen parempi vaihto ehto kun ostaa treeni ohjelma, onko kalliitaTreeniohjelmaan ja sen toteutukseen liittyvät kysymykset kannattaa ensisijaisesti tietenkin esittää valmentajalle, keneltä on ohjelman ostanut Yleensä valmentajat mielellään opastaa ja neuvoo, jos jokin askarruttaa
@Bisley
Kyllä. Kokeilemalla tietysti selviää onko joku järjestys ehdoton ei, esim. itse säästän olkapäät viimeiseksi kun sen jälkeen ei pysty mitään tekemään kun kaikki tuntuu vaan siellä. Bodatessa muuten sinänsä se ja sama missä järjestyksessä tekee.Voiko nuo treeniohjelman liikkeet tehdä eri järjestyksessä kuin ohjelmassa lukee, meinaan sali on aina ihan täynnä ja joutuisin ootteleen jatkuvasti.
Isot liikkeet ekana. Suuret lihakset ennen pieniä jne... Ei haittaa jos isojen liikkeiden järjestys on välillä eri. Kunhan ei tule settejä tyyliin hauikset ennen selkää, ojentajat ennen penkkiä jne... Myös treenipäivän voi vaihtaa toiseen. Viikonpäiviin ei kannata takertua. Jos selkä on jumissa, turha se on mavettaa tai kyykätä. Tekee yläkroppaa.Voiko nuo treeniohjelman liikkeet tehdä eri järjestyksessä kuin ohjelmassa lukee, meinaan sali on aina ihan täynnä ja joutuisin ootteleen jatkuvasti.
Tein eilen penkin vikana, normaalisti teen 4x6 90kg nyt en saanu ku 4x4 80kg ja ojentajat on vieläkin ihan saata*** kipeät(:Isot liikkeet ekana. Suuret lihakset ennen pieniä jne... Ei haittaa jos isojen liikkeiden järjestys on välillä eri. Kunhan ei tule settejä tyyliin hauikset ennen selkää, ojentajat ennen penkkiä jne... Myös treenipäivän voi vaihtaa toiseen. Viikonpäiviin ei kannata takertua. Jos selkä on jumissa, turha se on mavettaa tai kyykätä. Tekee yläkroppaa.