Mielenkiintoista... Jos nuo sarjat olisivat loppuun vedettyjä, niin maksimit asettuisivat molemmissa aika lailla siihen haarukkaan, jonka kerroit. Jos maksimit ovat arvioita, niin ne voivat tietty heittää. Kuinka tiukkoja nuo sarjasi ovat ja millaista sarjamäärää teet?
Näiden kysymysten trarkoituksena ei sitten ole millään lailla arvostella treenejäsi tai treenaustapaasi, vaan mua vain kiinnostaa, millä eväillä kukaan jaksaa noin tiheää treenitahtia pitää yllä. Yleinen konsensus kun on, että kovaa treenaamalla se ei normaali-ihmiseltä kertakaikkiaan onnistu ilman, että paikat ovat muutamassa viikossa tukossa tai hajalla.
Yleensä sarjat on melko tiukkoja, mutta esim. tänään mavea tehdessä tein ensin lämmittelyt 70kg ja 100kg ja sen jälkeen 120kg 2x6 ja 125kg 2x5 ja kun sitte tein vielä loppuun sarjan 100kg niin jaksoin tehdä vielä toiston enemmän kuin lämmittelyissä.
Sen verran vois vielä kertoa treenitaustasta, että tykkään rääkätä itteni todella puhki salilla ja oon treenannu nyt parisen vuotta niiin, että palautukset on ollu 40-60 sekuntia. Yritän myös pitää kiinni siitä, että cooperin testin tulos ei lipsuis sinne 3100m alle minkä ylitin viimein kesäkuussa. En oo mikään kovin iso kaveri, mutta omasta mielestä voimatasot on nousseet mukavasti tällä tavalla millä treenaan. Tiedän, että se ei ehkä oo maailman parhain tapa treenata ja sen takia oonkin nyt tässä kysymässä vähän neuvoa, että miten mun kannattaa treenata saadakseni vähän lihasmassaa lisää menettämättä mun hyvää fyysistä kuntoa.
Sitten kun kehitys stoppaa ni alan tekemään 2 on 1 off tyylillä tätä samaa 3-jakosta joka on: 

, niin ensimmäisenä päivänä ekalla vaihtoeholla ja sitten toisena päivänä toisella.