2kk penkkivedonlyönti. I need help!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Filippo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niinkun otsikosta selviäää niin löin kaverin kanssa 100e vetoa että saanko mun penkkimaximin (nyt n.80-85kg) 95 kiloon kahdessa kuukaudessa. Tarvitsisin siis apua hieman ohjelman rakentamisessa ja miltä ruokailuohjelma näyttäs. Toi veto on oikeestaan vaan motivaattorina jotta saisin ruokailutottumukset oikeaan suuntaan sekä säännöllistettyä treenauksen.

Mulla on joka maanantai ohjattu punttitreeni, jonka liikkeisiin en voi itse vaikuttaa. Tällöin vedetään usein kokokroppa. Tämä siis riittäisi mun mielestä jalkojen osalta koko viikoksi. Torstai ja lauantai kelpaisivat siis treenipäiviksi tätä vetoa silmällä pitäen. Muut päivät eivät, koska on tällöin treenaan päälajiani.

Ajattelin että torstaille voisi iskeä tuon penkkipäivän, jolloin voisin vetää vaikka miken 2x6 normipenkkiä, vinopenkin, kapeanpenkin ja vaikka jonkun tyylii 1xmax 70kg:lla normipenaa. Mutta näihin sarja määriin tarvitsisin apua ja jos on idea miten tota penkkipäivää vois muuttaa niin be my guest. Toi on ihan alustava.

Lauantaille ajattelin iskeä sit ihan normi yläkroppa päivän. Tähänkin kaipaan ideoita ohjelmaan, jota en ole vielä miettinyt. En ole hirveän ''tietävä'' näihin treeni ohjelmiin liittyvissä asioissa joten olis toosi mukava jos joku viittis kasata jonkun valmiin ohjelman. Muuten yritän kasata sen itse tätä foorumia apuna käyttäen :rolleyes:

Ajattelin noudattaa tälläistä ruokavaliota.

Aamupala aroun klo 8-10. puuroa ja maitoa + vitamiinit.

Jos aamupala klo 8 niin välipala klo 10 1xgainomax. I :worship: gainomax!

Lounas klo 12. Kouluruoka.

Välipala 2. klo 13.30. 1xGainomax :lol2:

Lunch 2 klo 16:00. Vaikkapa jotai kananrintaa ja täysjyvä makaroonii.

klo 18:00 treeni. Around 20:00 treenin jälkeen palkkari. Muscle +.

klo 21:00 Joku päivällisen veronen ateria.

klo 23-23.30 iltapalaksi vaikka raejuusto purkki ja lusikallinen öljyy. Then to the bed. :zzzz:

Tiedän ettei tossa oo mitää määria mut en jaksa niin paljoa alkaa hifistelee. Vedän niin paljon kun napavetää aina lounaan aikana ja päivällisenä.

Postauksen yhteenveto ja miksi mä tän postasin: Tarvitsen torstaiksi ja lauantaiksi ohjelman sekä jotai komenttia tosta ruokavaliosta. Tiedän et ei hirveen syvällisesti voi analysoida tota ruokavalioo määrien puuttues, mut jos joku mättää pahasti niin let me know.

Kiitti jos vaivauduit lukemaan saati vastaaman. Kerron sitten 2kk päästä miten kävi :) Hyviä treenejä! :puntti:

Ps. Ja tiedän että nukkuminen on tärkeä osa lihasten kasvatusta/palautumista. Nyt vaa kävi nii et unirytmi heitti vkl aikana häränpyllyä ihan totaalisesti joten päätin valvoa tän yön ja mennä nyt tulevana yönä nukkuu jo vaikka klo 10! :D

Niinkun otsikosta selviäää niin löin kaverin kanssa 100e vetoa että saanko mun penkkimaximin (nyt n.80-85kg) 95 kiloon kahdessa kuukaudessa. Tarvitsisin siis apua hieman ohjelman rakentamisessa ja miltä ruokailuohjelma näyttäs. Toi veto on oikeestaan vaan motivaattorina jotta saisin ruokailutottumukset oikeaan suuntaan sekä säännöllistettyä treenauksen.

Ei pitäs olla homma eikä mikään. Kun tekniikka on kunnossa niin uskon, että jollain ihan perusohjelmalla pääset jo pitkälle. Syöt paljon, lepäät tarpeeksi ja hiot tekniikan kuntoo jollain hyvällä ohjelmalla ni salee nousee. Toi 5x5 sf on ihan käypä ohjelma.

Katso tämä tarkkaan.

http://www.youtube.com/watch?v=vUcjOIZc80c

Mulla on joka maanantai ohjattu punttitreeni, jonka liikkeisiin en voi itse vaikuttaa. Tällöin vedetään usein kokokroppa. Tämä siis riittäisi mun mielestä jalkojen osalta koko viikoksi. Torstai ja lauantai kelpaisivat siis treenipäiviksi tätä vetoa silmällä pitäen. Muut päivät eivät, koska on tällöin treenaan päälajiani.

Ajattelin että torstaille voisi iskeä tuon penkkipäivän, jolloin voisin vetää vaikka miken 2x6 normipenkkiä, vinopenkin, kapeanpenkin ja vaikka jonkun tyylii 1xmax 70kg:lla normipenaa. Mutta näihin sarja määriin tarvitsisin apua ja jos on idea miten tota penkkipäivää vois muuttaa niin be my guest. Toi on ihan alustava.

Lauantaille ajattelin iskeä sit ihan normi yläkroppa päivän. Tähänkin kaipaan ideoita ohjelmaan, jota en ole vielä miettinyt. En ole hirveän ''tietävä'' näihin treeni ohjelmiin liittyvissä asioissa joten olis toosi mukava jos joku viittis kasata jonkun valmiin ohjelman. Muuten yritän kasata sen itse tätä foorumia apuna käyttäen :rolleyes:

Ajattelin noudattaa tälläistä ruokavaliota.

Aamupala aroun klo 8-10. puuroa ja maitoa + vitamiinit.

Jos aamupala klo 8 niin välipala klo 10 1xgainomax. I :worship: gainomax!

Lounas klo 12. Kouluruoka.

Välipala 2. klo 13.30. 1xGainomax :lol2:

Lunch 2 klo 16:00. Vaikkapa jotai kananrintaa ja täysjyvä makaroonii.

klo 18:00 treeni. Around 20:00 treenin jälkeen palkkari. Muscle +.

klo 21:00 Joku päivällisen veronen ateria.

klo 23-23.30 iltapalaksi vaikka raejuusto purkki ja lusikallinen öljyy. Then to the bed. :zzzz:

Tiedän ettei tossa oo mitää määria mut en jaksa niin paljoa alkaa hifistelee. Vedän niin paljon kun napavetää aina lounaan aikana ja päivällisenä.

Postauksen yhteenveto ja miksi mä tän postasin: Tarvitsen torstaiksi ja lauantaiksi ohjelman sekä jotai komenttia tosta ruokavaliosta. Tiedän et ei hirveen syvällisesti voi analysoida tota ruokavalioo määrien puuttues, mut jos joku mättää pahasti niin let me know.

Kiitti jos vaivauduit lukemaan saati vastaaman. Kerron sitten 2kk päästä miten kävi :) Hyviä treenejä! :puntti:

Ps. Ja tiedän että nukkuminen on tärkeä osa lihasten kasvatusta/palautumista. Nyt vaa kävi nii et unirytmi heitti vkl aikana häränpyllyä ihan totaalisesti joten päätin valvoa tän yön ja mennä nyt tulevana yönä nukkuu jo vaikka klo 10! :D

Noitte Gainomaxie tilal rahkaa !!! tai jos välttämättä haluat juoda gainoa niin mikäs siinä (palkkarista ne ei kyllä käy, kun ovat maitoon tehtyjä) mutta rahkaa ehdottomasti.

Gainomaxissa on nopeita hiilareita eli välipalaksi ei ole paras vaihtoehto. Kyllä se palkkariksi käy, joidenkin tutkimusten mukaan maito tosin hidastaa proteiinin imeytymistä mutta taitaa olla suht marginaalinen se vaikutus..

tuollaisissa raudoissa kun vielä pyörit, alat vain syömään oikein kunnolla ja teet penkkiä niin paljon kuin sielu sietää. paljon eri mittaisia sarjoja eri leveyksillä ja täts it, pukkaat kerralla markan rikki niin ei tarvitse siitäkään enää myöhemmin stressailla!

2 kertaa viikossa penkki, esim. Maanantaina vaikka 3x5 ja torstaina sit vaikka 3x10-12

Mikseivät käy? Mikä vika maitoon tehdyssä on?

Maitoproteiinissa on heraproteiinia 20 prosenttia ja kaseiinia 80 prosenttia. Toi heraproteiini ois just hyvä palkkarii, koska imeytyy nopeesti, mutta toi kaseiini imeytyy todella hitaasti ja sen takia ei sovi niin hyvin palkkarii. Palkkarin tarkoitus kun on se, että saadaan nopeasti sitä rakennusainetta sinne lihakseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maitoproteiinissa on heraproteiinia 20 prosenttia ja kaseiinia 80 prosenttia. Toi heraproteiini ois just hyvä palkkarii, koska imeytyy nopeesti, mutta toi kaseiini imeytyy todella hitaasti ja sen takia ei sovi niin hyvin palkkarii. Palkkarin tarkoitus kun on se, että saadaan nopeasti sitä rakennusainetta sinne lihakseen.

Turhaa hifistelyä imo, varsinkin kun tässä oli kyse penkkituloksen nostamisesta kahdessa kuukaudessa. Tuosta kaseiinin huonoudesta palkkarissa on väitelty tälläkin palstalla jo vuosikausia ja toiset vannoo sen nimeen.

Mitä aloittajan kysymykseen tulee, tässä on oma lyhyt ja ytimekäs vinkkini: Mahdollisimman paljon safkaa(ihan helvetisti) ja kovaa voimapainotteista treeniä niin hyvä tulee. Jos on tarkoitus saada x-määrä rautaa pienessä ajassa, niin pientä fläsän kertymistä ei kannata pelätä. Voimaohjelmiakin löytyy palstalta vino pino, joten sieltä vaan valkkaamaan sopiva.

Kyllä se ihan sama mitä palkkaria vedät. Syöt vaan kunnolla, mielummin ehkä vaihtasit noi juomavälipalat johonkin ruokaa, rahka/tonnari juttuihin. Täältä löytyy kyllä joku threadikin bodarin välipaloille.
Treeni vois olla vaikka torstaina rinta/selkä päivä.
Penkki se 2*6, eli lämppärien päälle kaksi kuuden toiston sarjaa samalla painolla, kun menee niin 2,5 kiloa lisää painoa
Vinopenkki, käsipainoilla tai tangolla. 2/3 kovaa sarjaa, toistot 8 pintaan.
Peck-deck, tai ristitaljassa rintaa 2/3 kovaa sarjaa, siinä toistot 8-10.
Sivuolkapäät, vipunostoja 3 sarjaa, kässäreillä tai koneella toistoja 8-10.
Selkä samalla tyylillä. 3/4 liikettä. Alotat "kovilla" liikkeillä ja jatkat koneilla. Vaikkapa:
Leuat 3 sarjaa.
Alatalja 2/3 kovaa sarjaa toistot 8.
Ylätalja 2/3 kovaa sarjaa toistot 8.
Takaolkapäät vipunostoja 3 sarjaa, kässäreillä tai koneella toistoja 8-10.
Lauantaina sitten käsipäivä, eli hauis/ojentaja.
Suosittelisin dippiä, paras ojentajavoima liike imo. Siinä vaikka se sama 2*6 toistoa, kun tulee niin 2,5 kiloa lisää painoa.
Ranskalainen punnerrus tangolla 2/3 kovaa sarjaa, toistot 8 pintaan.
Ojentajapunnerrus taljassa 2/3 kovaa sarjaa, toistot 8-10.
Hauis samalla tyylillä. 3/4 liikettä. Alotat "kovilla" liikkeillä ja jatkat koneilla.
Hauis tangolla 2/3 kovaa sarjaa, toistot 8 pintaan.
Käsipainoilla 2/3 kovaa sarjaa, toistot 8 pintaan.
Joku kone tai keskitetty hauis, 8-10 toistoa 2/3 sarjaa.
Hankala toista neuvoa netin välitykseellä, mutta toivon että idea tulee selväksi. Ite en pystyis vetää ojentajia rinnan päälle vaan yhen välipäivän voimin. Mutta ei mun mielestä paukut riitä vetämään kovaa ojentaja reeniä punnerruksien kanssa samana päivänä. Mitäköhän laitteita sun salilta löytyy? Saatko reenattua tollasen setin? Niinkun jossain on sanottu, en osaa sanoa pitääkö paikkaansa, mutta kaikkein anabolisin aine on kalori. Safkaa vaan naamariin. Jos tosiaan haluat saada sen satasen tossa 2 kuukaudessa ylös niin syöt vaikka ton päivän päälle vielä yhen pitsan illalla. Ei toi mahottomuus ole ilman yletöntä syömistä, mutta kyllä se auttaa ihan reilusti. En osaa sanoa miten reenaat ja millasena sä pidät kovia työsarjoja, mutta itellä reeni on aika pitkälle tollasta. Esim. kun teen 2 kovaa sarjaa, alla on ehkä 2/3 lämppäriä. Eli lukuina 80kg*6, 90kg*6, 95kg*6 ja 100kg*6. Tossa noi viimeset pidän itelläni kovina sarjoina.

Jalkoja älä missään nimessä unohda, sieltä se voima lähtee loppujen lopuksi!!

Huvittaa nää, jossa neuvotaan tekemään jalkoja jos kysytään ihan eri lihaksista. Tee sä vaan niitä jalkojas, kun meitsi tekee sillä välin penkkiä.

Vahvoista jaloista tulee 10kg lisää penkkimaksimiin, että tee sä vaan penkkiäs kun mä kyykkään :)

Huvittaa nää, jossa neuvotaan tekemään jalkoja jos kysytään ihan eri lihaksista. Tee sä vaan niitä jalkojas, kun meitsi tekee sillä välin penkkiä.

Minkä takia jalat maassa on helpompi sit penkata, kun jalat esim. ilmassa? Taitaa sieltä jaloista kato tulla sitä voimaa!!!

Vahvoista jaloista tulee 10kg lisää penkkimaksimiin, että tee sä vaan penkkiäs kun mä kyykkään :)
Tässä nyt kuitenkin on kyse siitä penkkituloksen nostamisesta, joten ite ainakin sitä penkkiä hinkkaisin niiden kyykkyjenkin edestä.

HessuHopo1 sanoi:
Minkä takia jalat maassa on helpompi sit nostaa penkkiä, kun jalat esim. ilmassa? Taitaa sieltä jaloista kato tulla sitä voimaa!!!
Asento on ainakin tukevampi jalat maassa, muuta merkittävää funktiota jaloille en kyllä keksi.

Back
Ylös Bottom